SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik vind het nog veel geld, voor 1979.quote:
¤ 75,-.quote:
Het was leuk geweest als Jagger toen het podium op was gegaan, er hing toen een goede sfeer.quote:
Ja, daarom.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
[..]
¤ 75,-.
Maar we leven in een andere tijd hè?
Ik heb die dag wel o.a. Massada, Dire Straits, Police, Elvis Costello, Peter Tosh en Rush gezien voor die 25 piek.quote:
Kaartje voor Iron Maiden was in 1988 ook niet duur:quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daarom.
25 Gulden voor een festival was destijds echt niet duur...
Nee, maar dan heb je slechts 1 band...quote:Op zondag 12 juni 2016 12:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kaartje voor Iron Maiden was in 1988 ook niet duur:
[ afbeelding ]
Plus special guests.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je slechts 1 band...
really?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij sommigen kom je er voor dat bedrag niet eens meer in...
daarom ging ik niet naar U2.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor Madonna en U2 heb ik aanzienlijk meer betaald, officiële prijzen...
ook datquote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je al kaarten had kunnen krijgen...
Ik heb hem niet verzonnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door de topictitel. Self-fulfilling prophecy.
In ieder geval geen meters bierquote:
ik heb wel n lente bokje klaarstaan voor vanavondquote:
Ik heb vanmiddag al aan het speciaal bier gezeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb wel n lente bokje klaarstaan voor vanavond
je had ook 'n beetje vakantie hèquote:Op zondag 12 juni 2016 17:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al aan het speciaal bier gezeten.
Klopt.... maar dit was bier dat een maat van me gemaakt heeft. Daarom moest ik even proeven.quote:
en was het lekker?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... maar dit was bier dat een maat van me gemaakt heeft. Daarom moest ik even proeven.
Helemaal geen vakantie meer?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Karzai het volgende:
mijn vakantie is ook weer voorbij was een lekker weekkie de rest van de zomer werken
Niet verkeerd. Maar ze tikken wel flink aan.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Maar ze tikken wel flink aan.
17.27, hmmm...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door de topictitel. Self-fulfilling prophecy.
Ik vind dat minder om te lachen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Maar ze tikken wel flink aan.
Kan er niets aan doenquote:
Goedkoop toernooi dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef just me het volgende:
Toch mooi... ik moest gisteren 7,50 betalen voor het golftoernooi en heb een kado bon voor 5,00 ontvangen
is toch weer een six pack lentebokjesquote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef just me het volgende:
Toch mooi... ik moest gisteren 7,50 betalen voor het golftoernooi en heb een kado bon voor 5,00 ontvangen
eerst maar eens heel goed gaan oefenen danquote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedkoop toernooi dan.
Dan kun je binnenkort nog wel een keer inschrijven.
Is dat nog nodig dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
eerst maar eens heel goed gaan oefenen dan
Ja joh het ging gisteren dramatsich slecht, te weinig gespeeld afgelopen maanden, mede door mijn knieblessure.quote:
Meer oefenen dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh het ging gisteren dramatsich slecht, te weinig gespeeld afgelopen maanden, mede door mijn knieblessure.
quote:
Hoop dat het weer goed blijft dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef just me het volgende:
[..]ik ga morgenavond weer, moet ik alleen de show van Mad weer missen
Ik ben het inmiddels wel gewend...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef just me het volgende:
[..]ik ga morgenavond weer, moet ik alleen de show van Mad weer missen
De afslagplaats is overdektquote:
Je doet het er gewoon omquote:
Sssst..... stilte voor de storm.quote:
Dat is snel.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep...er stond me iets van bij dat Melting zou draaien, en ik wilde niet te laat komen.
Kan wel kloppen, want een uur of twee geleden heb ik me treurig van de spiegel afgedraaid en bikini in de hoek gegooid.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is snel.
Ik heb het er pas een kleine 2 uur geleden ingezet.
Het weer zat niet mee.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, want een uur of twee geleden heb ik me treurig van de spiegel afgedraaid en bikini in de hoek gegooid.
Tante Til in roze bikini, ik kan er geen beeld bij krijgen...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, want een uur of twee geleden heb ik me treurig van de spiegel afgedraaid en bikini in de hoek gegooid.
Er zit vandaag helemaal niks mee. Begon al vanmorgen. Ipv de koffie in een beker te gieten, goot ik het in de gootsteen, en de rest van de dag ging er ook vanalles mis. Ach, de avond zal wel alles weer goedmaken.quote:
Koffie in de gootsteen!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Er zit vandaag helemaal niks mee. Begon al vanmorgen. Ipv de koffie in een beker te gieten, goot ik het in de gootsteen, en de rest van de dag ging er ook vanalles mis. Ach, de avond zal wel alles weer goedmaken.
Roze! Dan ben ik net een zuurstok. Nee, het was zwart, maar het gaat ém niet worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tante Til in roze bikini, ik kan er geen beeld bij krijgen...
Tante Til staat synoniem aan roze...quote:Op zondag 12 juni 2016 18:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Roze! Dan ben ik net een zuurstok. Nee, het was zwart, maar het gaat ém niet worden.
Misschien moet ik dan maar een Mrs Slocombe UI overwegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tante Til staat synoniem aan roze...
Ik lust ook geen koffie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, je zit hier als Melting, niet als je broer...
Die had roze haar...quote:Op zondag 12 juni 2016 18:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar een Mrs Slocombe UI overwegen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar een Mrs Slocombe UI overwegen.
Met haar pussy...quote:Op zondag 12 juni 2016 18:03 schreef Annagh het volgende:
[..]
En blauw, paars, geel...een kleurrijk typetje.
Of morgen ook nog gewoon rustig aan.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik niet...mak aan vandaag. Morgen ga ik me wel haasten.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Annagh het volgende:
Man werpt al geïrriteerde blikken mijn richting op en vraagt of ik weer Voute muziek zit te luisteren.
Dat heb je met rockmuziek soms.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:18 schreef Karzai het volgende:
wel een creepy hoes niet eentje die ik zou kopen
Nee, we hebben een lastminute geboekt en ik wil nog wat kleding aanschaffen wat een keer niet gekreukeld uit mijn koffer komt. In huis valt er nog veel te rommelen, en Fok! werkt verslavend.quote:
Ferkansie!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, we hebben een lastminute geboekt en ik wil nog wat kleding aanschaffen wat een keer niet gekreukeld uit mijn koffer komt. In huis valt er nog veel te rommelen, en Fok! werkt verslavend.
Ik ga er vanuit dat hij foute muziek bedoeld, en geen Voute muziek. Hij houdt niet van dit genre en ik wel....beetje boel andere muzieksmaak.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij hebt natuurlijk volledig ontkent. Waar baseert hij dat op?![]()
Dit is gewoon lekkere muziek.
Dat jij hem ooit verkozen hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij foute muziek bedoeld, en geen Voute muziek. Hij houdt niet van dit genre en ik wel....beetje boel andere muzieksmaak.
Limnos, Griekenland. Ik schijt nu al neon bij het idee dat ik moet vliegen. Engerds met bommen enzo.quote:
Je moet maar zo denken dat er veel meer vliegtuigen opstijgen, zonder engerds aan boord, dan vliegtuigen met engerds aan boord.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Limnos, Griekenland. Ik schijt nu al neon bij het idee dat ik moet vliegen. Engerds met bommen enzo.
Eerlijk waar. We woonden bij elkaar in de buurt....en jaren later bleken we bijna naast elkaar te wonen. Mijn eerste vergissing was ém toen gesmeerd, en zijn vriendin was ook weg. En van het een kwam het ander, en nu zijn we zo'n 35 jaar bij elkaar. Met Voute en foute muziek en al.quote:
Denk dat je op z'n hoogst iemand met een stinkend geitenkaasje in z'n handbagage naast je hebt zittenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Limnos, Griekenland. Ik schijt nu al neon bij het idee dat ik moet vliegen. Engerds met bommen enzo.
Als Voute muziek jullie niet uit elkaar kan drijven..... kan niets dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Eerlijk waar. We woonden bij elkaar in de buurt....en jaren later bleken we bijna naast elkaar te wonen. Mijn eerste vergissing was ém toen gesmeerd, en zijn vriendin was ook weg. En van het een kwam het ander, en nu zijn we zo'n 35 jaar bij elkaar. Met Voute en foute muziek en al.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat je op z'n hoogst iemand met een stinkend geitenkaasje in z'n handbagage naast je hebt zitten
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken dat er veel meer vliegtuigen opstijgen, zonder engerds aan boord, dan vliegtuigen met engerds aan boord.
Nou, ik ben zo'n bofkont die meestal ingeklemd zit tussen twee zeekoeien zodat je zelf niet meer kunt bewegen. Toen we naar Bangkok vlogen heb ik echt helemaal knel gezeten naast zo'n volgevreten mensje die helemaal tegen me aangeplakt zat.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat je op z'n hoogst iemand met een stinkend geitenkaasje in z'n handbagage naast je hebt zitten
Hahahaha, ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zoiets zou kunnen waarderen, maar het is mijn favoriete show.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Als Voute muziek jullie niet uit elkaar kan drijven..... kan niets dat.
Oeh das erg ik vind vliegen ook maar niks het moet niet te lang durenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nou, ik ben zo'n bofkont die meestal ingeklemd zit tussen twee zeekoeien zodat je zelf niet meer kunt bewegen. Toen we naar Bangkok vlogen heb ik echt helemaal knel gezeten naast zo'n volgevreten mensje die helemaal tegen me aangeplakt zat.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaha, ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zoiets zou kunnen waarderen, maar het is mijn favoriete show.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaha, ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zoiets zou kunnen waarderen, maar het is mijn favoriete show.
Hou ook niet van die lange vluchten. Het lullige was dat ik mijn stuitje behoorlijk gekneusd had doordat die stang waarop je fietszadel zit, ineens naar beneden klapte en ik daar keihard bovenop kwam. Later die dag nog een boottochtje, en dat bleek zo'n ouwe gammele brik te zijn, en als kers op de taart een ritje op een olifant, dus zat ik weer met mijn zuignap op een keihard bankje...terugreis was een hel, echt.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oeh das erg ik vind vliegen ook maar niks het moet niet te lang duren
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gehoord, gaaf!
Super!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Er komen sowieso wel wat meer platen voorbij die 'vergeten' zijn.
Dan mis ik het altijd doordat ik of geen radio aan heb staan, of weer een tijdje enkel CCR, Stones, Supertramp enzo luister.quote:
Sorry, maar ik moest toch lachen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hou ook niet van die lange vluchten. Het lullige was dat ik mijn stuitje behoorlijk gekneusd had doordat die stang waarop je fietszadel zit, ineens naar beneden klapte en ik daar keihard bovenop kwam. Later die dag nog een boottochtje, en dat bleek zo'n ouwe gammele brik te zijn, en als kers op de taart een ritje op een olifant, dus zat ik weer met mijn zuignap op een keihard bankje...terugreis was een hel, echt.
Ik denk dat je dan morgenavond wel kan luisteren...quote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan mis ik het altijd doordat ik of geen radio aan heb staan, of weer een tijdje enkel CCR, Stones, Supertramp enzo luister.
Who Are You is de titelsong van het album "Who Are You", dat in 1978 door de Britse rockband The Who werd uitgegeven.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Annagh het volgende:
Dit heb ik grijs gedraaid vroeger. Zal omstreeks '77/78 geweest zijn.
Ik kan er zelf ook wel om lachen...vooral als ik weer voor me zie hoe ik op die olifant moest klauteren terwijl ik amper kon lopen. Je had vast in een stuip gelegen als je het had gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest toch lachen.
Je beschrijft het mooi beeldend...
Zal het proberen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan morgenavond wel kan luisteren...
Ik herinner me dat babydochter de lp uit de hoes had getrokken en er op zat te kauwen, anders had ik vast niet geweten dat het omstreeks '78 was.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Who Are You is de titelsong van het album "Who Are You", dat in 1978 door de Britse rockband The Who werd uitgegeven.
Klopt wel ongeveer dus.
Geen idee.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en Tante Til en ik ook, maar verder...
ben je dan niet om 4 uur wakker 8 uurtjes slaap is toch genoeg?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Melting het volgende:
En ik ga om 20.00 uur ook meteen plat.
Die speciaal biertjes ben ik niet gewend.
Die kan er ook allemaal niet meer tegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Karzai het volgende:
just me was er ook net maar die is weer afgehaakt
Dat zal misschien wel. Ik probeer het ook op te rekken, maar ik heb vannacht slecht geslapen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je dan niet om 4 uur wakker 8 uurtjes slaap is toch genoeg?
Ik kan anders wel een kloon inzetten.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en Tante Til en ik ook, maar verder...
kan je beter even een powernap doen en wat later naar bed gaanquote:Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal misschien wel. Ik probeer het ook op te rekken, maar ik heb vannacht slecht geslapen.
En dit trek ik niet zo lang meer.
Oervervelend is dat toch he...je bent helemaal brak na zo'n slechte nachtrust.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal misschien wel. Ik probeer het ook op te rekken, maar ik heb vannacht slecht geslapen.
En dit trek ik niet zo lang meer.
Klopt.... zal morgen wel beter gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oervervelend is dat toch he...je bent helemaal brak na zo'n slechte nachtrust.
En komen die ook wel eens hier?quote:
Ik begrijp ook niet dat ik me nooit heb vergist...ik had verwacht dat het net als bij Lucky meteen mis zou gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig, nooit aan gedacht en nu je het 'zegt'...
Ik vermoed dat broer haar aangestoken heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang zit je toch niet op Fok, Tante Til?
Ik heb het geen seconde gedacht, maar uw taalgebruik kwam me wel bekend voor...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat ik me nooit heb vergist...ik had verwacht dat het net als bij Lucky meteen mis zou gaan.
Dat weet ik wel zeker...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed dat broer haar aangestoken heeft.
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang zit je toch niet op Fok, Tante Til?
Ja, als je terugleest maken ze dezelfde fouten en kunnen geen van beide een nieuw deel openen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het geen seconde gedacht, maar uw taalgebruik kwam me wel bekend voor...
Waar komt de naam Annagh vandaan dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ja, als je terugleest maken ze dezelfde fouten en kunnen geen van beide een nieuw deel openen.
Herkenbaar, mijn eerste account was ik het password van kwijt en het gekoppelde mailadres bestond niet meer. Heb het vorig jaar ineens weer weten te herinneren en het account bestond gewoon nog...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.
Vreest niet mijn zoon. We zullen er veel bekenden tegenkomen.quote:
Het is een rivier ergens in Ierland of zo, maar eigenlijk is het gewoon een deel van mijn eigen naam. In het echie heet ik Annelies, geen Til of John dus.quote:
U stijgt in mijn achting, eerwaarde...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Vreest niet mijn zoon. We zullen er veel bekenden tegenkomen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is een rivier ergens in Ierland of zo, maar eigenlijk is het gewoon een deel van mijn eigen naam. In het echie heet ik Annelies, geen Til of John dus.
Zo heb ik u ook hoog zittenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U stijgt in mijn achting, eerwaarde...
Zo weet je niks, zo weet je ineens over het bestaan van het Viva forum en van Annelies...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is een rivier ergens in Ierland of zo, maar eigenlijk is het gewoon een deel van mijn eigen naam. In het echie heet ik Annelies, geen Til of John dus.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Annagh het volgende:
Mijn kloon en ik gaan even een peukie doen.
Ui-twaaien...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Annagh het volgende:
Mijn kloon en ik gaan even een peukie doen.
Ja, ik had verwacht dat ik na 1, hooguit 2 weken door de mand zou vallen, dus het werd wel tijd dat mijn kloon zich even netjes zou voorstellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo weet je niks, zo weet je ineens over het bestaan van het Viva forum en van Annelies...
Volgens mij had niemand het door, behalve door jezelf ingeseinde personen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik had verwacht dat ik na 1, hooguit 2 weken door de mand zou vallen, dus het werd wel tijd dat mijn kloon zich even netjes zou voorstellen.
Zondag avond zit er alweer zowat op.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef just me het volgende:
Zo, auto is weer terug, Junior naar het station gebracht, de zondagavond kan beginnen
Kan je nog even klussen bij meneer...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef just me het volgende:
Zo, auto is weer terug, Junior naar het station gebracht, de zondagavond kan beginnen
Ik zit net met een bak salade voor mijn neusquote:
Smakelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit net met een bak salade voor mijn neus
ik doe gewoon helemaal niets meer vanavondquote:Op zondag 12 juni 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je nog even klussen bij meneer...
Behalve een kwartiertje herkauwen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe gewoon helemaal niets meer vanavond
absoluutquote:Op zondag 12 juni 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve een kwartiertje herkauwen...
Zou wel willen, maar ga ik niet trekken.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag van mij nog wel even doorgaan...
Alleen Lucky wist het.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij had niemand het door, behalve door jezelf ingeseinde personen...
Mag op zaterdagavond...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ga ik niet trekken.
Ik zit hier constant te gapen.
Ik houd hem tegoed.
Hmmmm, ik begin helemaal te watertanden, lekker!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag bij het honkballen overheerlijke Antilliaanse runderpasteitjes meegenomen voor het avondeten. Home made champignon soepje er bij van mw. MM en onze avondmaal was ook weer 'gevuld'...
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, absoluut, dat beloof ik bij deze...
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer van de onthulling, vond het wel mysterieus.
Niet iedereen, geloof ik...
Het is dat ik al met just me moet trouwen, maar anders...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef Annagh het volgende:
Maar de rest is wel echt...58 jaar, 2 dochters en 2 schoonzoons, en twee kleinkinderen.
Ja, die tweede moet ergens half augustus komen, gaat bijzonder goed , ik ga er woensdag weer heenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef Annagh het volgende:
Maar de rest is wel echt...58 jaar, 2 dochters en 2 schoonzoons, en twee kleinkinderen.
JM, nr 2 begint nu ook op te schieten, toch? Spannend!
Moet trouwen zelfs...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat ik al met just me moet trouwen, maar anders...
Dat wordt wel erg ingewikkeld als ik dat aan Lief zou moeten uitleggen. Voute en foute muziek, en dan ook nog trouwen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat ik al met just me moet trouwen, maar anders...
Dat begint dan al op te schieten. Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, die tweede moet ergens half augustus komen, gaat bijzonder goed , ik ga er woensdag weer heen
Mijn kinderen staan nergens vreemd meer van te kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg ingewikkeld als ik dat aan Lief zou moeten uitleggen. Voute en foute muziek, en dan ook nog trouwen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg ingewikkeld als ik dat aan Lief zou moeten uitleggen. Voute en foute muziek, en dan ook nog trouwen.
Over minstens 30 jaarquote:
De mijne gelukkig ook niet...ze zijn wel wat gewend.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kinderen staan nergens vreemd meer van te kijken
Age is just a numberquote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, wachten duurt weer lang.
Tante Til is dan al 88...
Maar ze voelt zich dan vast nog 18.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, wachten duurt weer lang.
Tante Til is dan al 88...
Ik dacht dat je single was, ergens is er iets niet doorgekomen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
De mijne gelukkig ook niet...ze zijn wel wat gewend.
ik voel me nu een konijn door die salade, nu tijd voorquote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan voel je je nu vast 12 of zoiets...
Welnee, 35 jaar samen waarvan 32 jaar getrouwd, en daarvoor een paar jaar met een lul een beroerd huwelijk gehad.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je single was, ergens is er iets niet doorgekomen...
Ik ga ook aan de slurp, geen koekje.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik voel me nu een konijn door die salade, nu tijd voor
Nee, een soort volwassen kleuter.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan voel je je nu vast 12 of zoiets...
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Welnee, 35 jaar samen waarvan 32 jaar getrouwd, en daarvoor een paar jaar met een lul een beroerd huwelijk gehad.
Dat past helemaal bij me...ik ben er echt een van alles of niets. En van zwart of wit...er lijkt bij mij nooit een tussenweg te zijn. Ik mag iemand, of ik mag iemand niet....het is nooit zo dat ik iemand maar een beetje aardig vind.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier over het algemeen wel alles of niets wat dat betreft...
Shake hands...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:38 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat past helemaal bij me...ik ben er echt een van alles of niets. En van zwart of wit...er lijkt bij mij nooit een tussenweg te zijn. Ik mag iemand, of ik mag iemand niet....het is nooit zo dat ik iemand maar een beetje aardig vind.
Jij bent niet van de 50 tinten?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:38 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat past helemaal bij me...ik ben er echt een van alles of niets. En van zwart of wit...er lijkt bij mij nooit een tussenweg te zijn. Ik mag iemand, of ik mag iemand niet....het is nooit zo dat ik iemand maar een beetje aardig vind.
Fijne avond.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
*plop* Ik ga de dag van vandaag nog even overpeinzen. Fijne avond nog.
Gezegende zondag, vader!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
Niet achter de nonnen aan hè!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
latersquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
Plop ze Father Johnquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
quote:
Valt moeilijk mee te leven zekerquote:
Daar doe ik vrijwillig mijn waffel voor open en ben ik zelfs stil.quote:
Kennen is een groot woordquote:
Ik neem de stoelleuning bijna mee en mijn kaak springt spontaan op slot.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doe ik vrijwillig mijn waffel voor open en ben ik zelfs stil.
En dat lukt niet veel mensen...
Luchtgitaar ook uit de koffer gehaald?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gooit bluetooth kopetelefoon op standje max...
De foto van je UI is toen genomen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik neem de stoelleuning bijna mee en mijn kaak springt spontaan op slot.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De foto van je UI is toen genomen...
Ik drum dit wel even mee...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Luchtgitaar ook uit de koffer gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |