quote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg ingewikkeld als ik dat aan Lief zou moeten uitleggen. Voute en foute muziek, en dan ook nog trouwen.
Over minstens 30 jaarquote:
De mijne gelukkig ook niet...ze zijn wel wat gewend.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kinderen staan nergens vreemd meer van te kijken
Age is just a numberquote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, wachten duurt weer lang.
Tante Til is dan al 88...
Maar ze voelt zich dan vast nog 18.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, wachten duurt weer lang.
Tante Til is dan al 88...
Ik dacht dat je single was, ergens is er iets niet doorgekomen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
De mijne gelukkig ook niet...ze zijn wel wat gewend.
ik voel me nu een konijn door die salade, nu tijd voorquote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan voel je je nu vast 12 of zoiets...
Welnee, 35 jaar samen waarvan 32 jaar getrouwd, en daarvoor een paar jaar met een lul een beroerd huwelijk gehad.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je single was, ergens is er iets niet doorgekomen...
Ik ga ook aan de slurp, geen koekje.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik voel me nu een konijn door die salade, nu tijd voor
Nee, een soort volwassen kleuter.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan voel je je nu vast 12 of zoiets...
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Welnee, 35 jaar samen waarvan 32 jaar getrouwd, en daarvoor een paar jaar met een lul een beroerd huwelijk gehad.
Dat past helemaal bij me...ik ben er echt een van alles of niets. En van zwart of wit...er lijkt bij mij nooit een tussenweg te zijn. Ik mag iemand, of ik mag iemand niet....het is nooit zo dat ik iemand maar een beetje aardig vind.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier over het algemeen wel alles of niets wat dat betreft...
Shake hands...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:38 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat past helemaal bij me...ik ben er echt een van alles of niets. En van zwart of wit...er lijkt bij mij nooit een tussenweg te zijn. Ik mag iemand, of ik mag iemand niet....het is nooit zo dat ik iemand maar een beetje aardig vind.
Jij bent niet van de 50 tinten?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:38 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat past helemaal bij me...ik ben er echt een van alles of niets. En van zwart of wit...er lijkt bij mij nooit een tussenweg te zijn. Ik mag iemand, of ik mag iemand niet....het is nooit zo dat ik iemand maar een beetje aardig vind.
Fijne avond.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
*plop* Ik ga de dag van vandaag nog even overpeinzen. Fijne avond nog.
Gezegende zondag, vader!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
Niet achter de nonnen aan hè!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
latersquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
Plop ze Father Johnquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef FatherJohn het volgende:
quote:
Valt moeilijk mee te leven zekerquote:
Daar doe ik vrijwillig mijn waffel voor open en ben ik zelfs stil.quote:
Kennen is een groot woordquote:
Ik neem de stoelleuning bijna mee en mijn kaak springt spontaan op slot.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doe ik vrijwillig mijn waffel voor open en ben ik zelfs stil.
En dat lukt niet veel mensen...
Luchtgitaar ook uit de koffer gehaald?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gooit bluetooth kopetelefoon op standje max...
De foto van je UI is toen genomen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik neem de stoelleuning bijna mee en mijn kaak springt spontaan op slot.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De foto van je UI is toen genomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |