ben je dan niet om 4 uur wakker 8 uurtjes slaap is toch genoeg?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Melting het volgende:
En ik ga om 20.00 uur ook meteen plat.
Die speciaal biertjes ben ik niet gewend.
Die kan er ook allemaal niet meer tegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Karzai het volgende:
just me was er ook net maar die is weer afgehaakt
Dat zal misschien wel. Ik probeer het ook op te rekken, maar ik heb vannacht slecht geslapen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je dan niet om 4 uur wakker 8 uurtjes slaap is toch genoeg?
Ik kan anders wel een kloon inzetten.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en Tante Til en ik ook, maar verder...
kan je beter even een powernap doen en wat later naar bed gaanquote:Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal misschien wel. Ik probeer het ook op te rekken, maar ik heb vannacht slecht geslapen.
En dit trek ik niet zo lang meer.
Oervervelend is dat toch he...je bent helemaal brak na zo'n slechte nachtrust.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal misschien wel. Ik probeer het ook op te rekken, maar ik heb vannacht slecht geslapen.
En dit trek ik niet zo lang meer.
Klopt.... zal morgen wel beter gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oervervelend is dat toch he...je bent helemaal brak na zo'n slechte nachtrust.
En komen die ook wel eens hier?quote:
Ik begrijp ook niet dat ik me nooit heb vergist...ik had verwacht dat het net als bij Lucky meteen mis zou gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig, nooit aan gedacht en nu je het 'zegt'...
Ik vermoed dat broer haar aangestoken heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang zit je toch niet op Fok, Tante Til?
Ik heb het geen seconde gedacht, maar uw taalgebruik kwam me wel bekend voor...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat ik me nooit heb vergist...ik had verwacht dat het net als bij Lucky meteen mis zou gaan.
Dat weet ik wel zeker...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed dat broer haar aangestoken heeft.
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang zit je toch niet op Fok, Tante Til?
Ja, als je terugleest maken ze dezelfde fouten en kunnen geen van beide een nieuw deel openen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het geen seconde gedacht, maar uw taalgebruik kwam me wel bekend voor...
Waar komt de naam Annagh vandaan dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |