Ik begrijp ook niet dat ik me nooit heb vergist...ik had verwacht dat het net als bij Lucky meteen mis zou gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig, nooit aan gedacht en nu je het 'zegt'...
Ik vermoed dat broer haar aangestoken heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang zit je toch niet op Fok, Tante Til?
Ik heb het geen seconde gedacht, maar uw taalgebruik kwam me wel bekend voor...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat ik me nooit heb vergist...ik had verwacht dat het net als bij Lucky meteen mis zou gaan.
Dat weet ik wel zeker...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed dat broer haar aangestoken heeft.
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang zit je toch niet op Fok, Tante Til?
Ja, als je terugleest maken ze dezelfde fouten en kunnen geen van beide een nieuw deel openen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het geen seconde gedacht, maar uw taalgebruik kwam me wel bekend voor...
Waar komt de naam Annagh vandaan dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |