SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Symphonic van harte gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
Music was my first love and Mouse will be my last.
Ik heb bier voor deze gelegenheidquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik moet zo weer plaats maken.
Wat eet je?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:45 schreef knokkels het volgende:
Maar eerst nog maar wachten tot mijn eten klaar is
momenteel nietsquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:49 schreef Fogel het volgende:
Mhh, een voute show om irritant kutwerk wat sneller te laten gaan... Ik ga even ergens een geluidsbron vandaan halen om aan mijn telefoon te slingeren
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:49 schreef Fogel het volgende:
Mhh, een voute show om irritant kutwerk wat sneller te laten gaan... Ik ga even ergens een geluidsbron vandaan halen om aan mijn telefoon te slingeren
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ik me weer eens een keertje niet verslapen.
Ik ook.quote:
quote:
Aloha dames!quote:
quote:Brewed by:
Kona Brewing Co.
Hawaii, United States | website
Style: American IPA
Alcohol by volume (ABV): 6.00%
Availability: Year-round
Notes / Commercial Description:
A full-bodied, American-Style I.P.A. that is bronze in color, Castaway IPA is "dry hopped" (aged with liberal amounts of whole hop flowers after fermentation) for assertive hop flavor and aroma. The bitterness is balanced by the malty body of the beer.
Blablabla.....quote:
* knokkels lokt Melting bij de stoppenkast vandaanquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:05 schreef knokkels het volgende:
Note to self: eerder gaan eten wanneer Vout draait
Oeh, proost, knok.quote:
Hoezo? alles wat er niet in gaat kan er ook niet uitkomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:05 schreef knokkels het volgende:
Note to self: eerder gaan eten wanneer Vout draait
En weet Muis dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:06 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Oeh, proost, knok.![]()
Moet het hier doen met een mooie nel. Erg hè.
Ideaal voer voor de hongerige man. En muis.quote:
Ja maar mond vol eten, slikken en dan willen lachen. Da goa nie nouquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar mond vol eten, slikken en dan willen lachen. Da goa nie nou
Die zette het net voor mij neer. Pens was nog niet groot genoeg denk ik.quote:
was dat die met dat silhouet van een vrouw op het etiket?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:06 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Oeh, proost, knok.![]()
Moet het hier doen met een mooie nel. Erg hè.
Nee, Jopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
was dat die met dat silhouet van een vrouw op het etiket?
Levensgevaarlijk tijdens een show van Vout. Ik heb vlug m'n koffie opgeslurpt en m'n mergpijpje naar binnen gepropt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar mond vol eten, slikken en dan willen lachen. Da goa nie nou
Eeeeeeeeeeeujjjjjj! Eerwaardequote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:09 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Die zette het net voor mij neer. Pens was nog niet groot genoeg denk ik.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk tijdens een show van Vout. Ik heb vlug m'n koffie opgeslurpt en m'n mergpijpje naar binnen gepropt.
Ja die had ook een stel Jopenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk tijdens een show van Vout. Ik heb vlug m'n koffie opgeslurpt en m'n mergpijpje naar binnen gepropt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:11 schreef Fogel het volgende:
Het is dat ik nog een aantal dingen boven mijn hoofd vast moet schroeven, anders had ik deze geplopt...
[ afbeelding ]
(1 liter, 10%, precies goed voor een voute show, maar niet als je tegelijk klust, want daar worden de gipsplaten weer rood van)
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:11 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, echtgenoot heeft de andere opgevroten.
quote:
Ik gok 10%quote:
U is een liefhebber van goede muziek.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
U is een liefhebber van goede voute muziek.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik moet z'n haar morgen knippen dus dat komt helemaal goed.
Valt het opzetstuk er halverwege spontaan af?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Je brengt me nou nog op voute ideetjes ook!
Dat kon zomaar gebeuren ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:15 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Valt het opzetstuk er halverwege spontaan af?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bijna, Voutquote:
Geniale filmquote:
Ik huil met je mee..... huilen we voor 2.quote:
quote:
quote:
Als jij bieren gaat, dan bier ik met je mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef knokkels het volgende:
Als je bieren gaat, dan bier je gewoon voor twee?
Vergeet je nu niet iemand?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:21 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Als jij bieren gaat, dan bier ik met je mee.
Ik doelde eigenlijk op degene waar hij Nel van kreeg.quote:
quote:
Je zat mergpijpen te schoffelen. Da's geen combinatie met bier.quote:
Geeft niet...ik voelde me toch aangesproken met al dat geplop.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op degene waar hij Nel van kreeg.
[..]
Ja jezus!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:23 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Je zat mergpijpen te schoffelen. Da's geen combinatie met bier.
Edit.quote:
Jij Schrobbelèrt tochquote:
Dank u, eerwaarde, maar ik zit al aan het bier.quote:
quote:
biertje delen?quote:
ow ja.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik tune wat laat in, maar kan het wat vouter?
Ik bouw op..... voor mensen die later inschakelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Kwak er nog snel wat door dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
beetje laffe rijst. Vergeet ik specerijen bij te voegen
vergistquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
Kan er alsnog iets overheen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
Ja maar nu is het al opquote:
special saucequote:
hey, ik zeg nietsquote:
Kwark, kaas, eieren, zelfgemaakte mayonaise, kom geen eiwit te kort bij Muis.quote:
Andere stem dan.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar nu is het al op![]()
pluspunt: Nu kan ik mijn biertje verorberen
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Of Father John aan het draaien was.
Maar kan je het ook kwijt?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:30 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Kwark, kaas, eieren, zelfgemaakte mayonaise, kom geen eiwit te kort bij Muis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar kan je het ook kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar kan je het ook kwijt?Daar gaf Muis een boterhamzakje voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music was my first love and Mouse will be my last.
quote:
Halve bloemkool: checkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:31 schreef BastardMouse het volgende:
[..]At smakelijk dan maar. Over schoffelen gesproken.
Mag ik opmerken dat dit een ietwat opmerkelijke voedsel mix is?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Halve bloemkool: check
royale hamburger, en een flinke berg rijst![]()
en ik heb nog honger![]()
* knokkels gaat over op een vloeibaar broodje kaas van 9%
Alsof jij tot nu toe wel meegeluisterd hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Laten we de definitie van 'feest' eens nader bepalen...
Doei, ik ga weer feesten!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef Annagh het volgende:
Ik kan nu nooit meer Au clair de la lune horen zonder aan een harem te denken.
Jij mag datquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat dit een ietwat opmerkelijke voedsel mix is?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef Annagh het volgende:
Ik kan nu nooit meer Au clair de la lune horen zonder aan een harem te denken.
Bloemkool met een hamburger kan ik nog wel inkomen. Maar die rijst.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij mag dat![]()
In de winkel binnenstappen, en dan denken: Wat wilde ik ook weer gaan eten
quote:BEER INFO
Brewed by:
Boulevard Brewing Co.
Missouri, United States | website
Style: Saison / Farmhouse Ale
Alcohol by volume (ABV): 8.50%
Availability: Year-round
Notes / Commercial Description:
Most breweries have at least one piece of equipment that’s just a bit persnickity. Here at Boulevard we have fermenter number seven, the black sheep of our cellar family. Ironically, when our brewers were experimenting with variations on a traditional Belgian-style farmhouse ale, the perfect combination of elements came together in that very vessel. You could call it fate, but they called it Tank 7, and so it is. Beginning with a big surge of fruity aromatics and grapefruit-hoppy notes, the flavor of this complex, straw-colored ale tapers off to a peppery, dry finish.
wel rijst kopen en de aardappelen vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:39 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Bloemkool met een hamburger kan ik nog wel inkomen. Maar die rijst.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Dat hij hij niet kon wennen aan die andere Vout.
Dat zeg ik, ik ben feesten...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alsof jij tot nu toe wel meegeluisterd hebt.
Die enge gladde knollen kunnen nooit gezond zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel rijst kopen en de aardappelen vergeten
Aardappelen koop ik nooit. Liggen ze je daar een beetje aan te kijken en uit te lopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel rijst kopen en de aardappelen vergeten
Er lagen er hier nog een paar die ik kon fijnknijpen. Geen flauw idee hoe lang ze er al lagenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:44 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Aardappelen koop ik nooit. Liggen ze je daar een beetje aan te kijken en uit te lopen.
Instant aardappelpureequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Er lagen er hier nog een paar die ik kon fijnknijpen. Geen flauw idee hoe lang ze er al lagen
Opperdoezer en Malta zijn wel echt lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:44 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Aardappelen koop ik nooit. Liggen ze je daar een beetje aan te kijken en uit te lopen.
mwah, gauw al een maandje of wat?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Er lagen er hier nog een paar die ik kon fijnknijpen. Geen flauw idee hoe lang ze er al lagen
moet je die uitlopers ook wegsnijden. Lopen ze niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:44 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Als ze lang genoeg blijven liggen en het heeft een beetje voedingsbodem, krijgen ze jongen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Opperdoezer en Malta zijn wel echt lekker
Doe mij dan wat opperdoezertjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
hmmmmmmmm mijn neef is aardappelboer..Zeg, mag ik wat aardappels?
quote:
Dan zet ik gewoon een klem neer...niks jongen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Als ze lang genoeg blijven liggen en het heeft een beetje voedingsbodem, krijgen ze jongen.
Draaiorgelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Sorry.
Ik was benieuwd of je nog luisterde....
Nu iets om het goed te maken.
Nou, je weet nooit wat de toekomst brengt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
Dit nummer is duidelijk niet ingezongen door Lucky
misschien krijgen ze wel meisjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan zet ik gewoon een klem neer...niks jongen!
quote:
Mijn zwager ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef knokkels het volgende:
hmmmmmmmm mijn neef is aardappelboer..Zeg, mag ik wat aardappels?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik coorspel dat Muis de Arabier gaat voorspellen.
* knokkels glazen bol afstoftquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nou, je weet nooit wat de toekomst brengt.
Welke?quote:
quote:
quote:
quote:
Staat ie bij jou voor de deur?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Godver, ik weet niet waar, maar ik hoorde net Erdogan
mamma appelsapjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Godver, ik weet niet waar, maar ik hoorde net Erdogan
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat pianootje doet het hem.
En die tapschoentjes.
En.. en..........
quote:
Gipsplaten snijden en vastschroeven. Echt kutwerkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Op deze maat timmeren..... gaat zeker fout.
ik tan nogal slecht, is dat ook okee?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Vrolijk deuntje
Wie tangoed er met me mee?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn oren bloeden al niet meer, maar die korsten zijn irritant.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gipsplaten snijden en vastschroeven. Echt kutwerk
Ga zo ook even een kitspuit of 6 legen met brandwerende kit.
Nog even en deze verdieping kan een uur lang in de hens staan zonder dat ik er boven last van heb
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn oren bloeden al niet meer, maar die korsten zijn irritant.
Amateurquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amateur
Ik heb genoeg staan zodat alle luisteraars kunnen comazuipen en dan is er nog steeds genoeg over
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gipsplaten snijden en vastschroeven. Echt kutwerk
Ga zo ook even een kitspuit of 6 legen met brandwerende kit.
Nog even en deze verdieping kan een uur lang in de hens staan zonder dat ik er boven last van heb
Ik doe niet aan half werk.quote:
Wanneer is het open dag?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amateur
Ik heb genoeg staan zodat alle luisteraars kunnen comazuipen en dan is er nog steeds genoeg over
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amateur
Leuk, Vout.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Nu is het tijd om Symph even te feliciteren met een nummer.
Ik heb geen huisbrouwerij, ik moet de deur uit daarvoor Fogelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amateur
Gips ze.quote:
Die springt tegen de muur op van geluk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Waar is Symph eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die springt tegen de muur op van geluk.
quote:
ja hallo het is wel zijn verjaardag hoorquote:
nu niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:11 schreef FatherJohn het volgende:
Dat jodelmens doet pijn aan mijn oren.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:11 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Die met zo'n Brand label erop, Piet?
Nee dank je, dan slaap ik zo niet meerquote:
Geen last van, ik heb alleen geen zin om te malenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee dank je, dan slaap ik zo niet meer
Oké, wacht ff dan, dan rammen wie die glazen tegen elkaar aan.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen last van, ik heb alleen geen zin om te malen
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:14 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Oké, wacht ff dan, dan rammen wie die glazen tegen elkaar aan.
In 1 week zijn er 2 espressoapparaten overleden.. Anders was het een goede optie geweestquote:
* knokkels heeft een leeg glasquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:14 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Oké, wacht ff dan, dan rammen wie die glazen tegen elkaar aan.
quote:
Ach wat sneu! Zo'n mokapotje is soms toch wel makkelijker...die dingen zijn niet stuk te krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
In 1 week zijn er 2 espressoapparaten overleden.. Anders was het een goede optie geweest
schijtlintquote:
Mo is dan ook een happy man...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ach wat sneu! Zo'n mokapotje is soms toch wel makkelijker...die dingen zijn niet stuk te krijgen.
Geweldig woordquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:19 schreef BastardMouse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 11 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
schijtlint
[/qouote]
wtf?
schelpenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:19 schreef BastardMouse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 11 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
schijtlint
[/qouote]
wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Heb jij niet in dienst gezeten? Ik niet en ik weet dat zelfsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:19 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
schijtlint
[/qouote]
wtf?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jawel, maar ik veeg mijn reet altijd af met een kussen. Dat gaat sneller.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb jij niet in dienst gezeten? Ik niet en ik weet dat zelfs
I love it when a plan comes togetherquote:
zal je slapie je in dank hebben afgenomenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:22 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Jawel, maar ik veeg mijn reet altijd af met een kussen. Dat gaat sneller.
Wij noemden het gewoon krant.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb jij niet in dienst gezeten? Ik niet en ik weet dat zelfs
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
zal je slapie je in dank hebben afgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |