Tering Joopquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lief! Bedankt lieverd!![]()
Weet je dat nog niemand me vast gepakt heeft. Denk dat de eerste die dat doet, het tranendal over zich heen krijgt.
Nee. Ze willen het er ook liever niet over hebben. Vandaar dat ik even moest ventileren.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit zijn echt nare berichten. Geef de hoop in ieder geval niet op, en sterkte de komende tijd.
Bedankt!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook van harte voor je. Veel sterkte!
Kankerziekte!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee. Ze willen het er ook liever niet over hebben. Vandaar dat ik even moest ventileren.
Dit voelt ook als een warm bad!
Lol.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit hadden we niet afgesproken Joop.
Ik ben eigenlijk wel blij dat je dit topic hebt geopend, want ik had je verhaal in de UTO-sc gelezen maar durfde niet te reageren omdat ik niet wist of je me kent. Maar weet nu dat ik als nierpatiënt met je meeleef en dat ik hoop dat de kwestie klaar is als de nier is verwijderd.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tering Joop![]()
Dan maar een virtuele [ link | afbeelding ]
heb je natuurlijk ook net niks aan
Knuffel terug!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kankerziekte!Ook een knuffel van mij en heel veel sterkte
Haha, tuurlijk ken ik je! En had nooit stilgestaan bij jouw verhaal. Lief dat je even een berichtje kwam plaatsen! Wie weet kom ik binnenkort nog wel even bij je terug om oorlogsverhalen uit te wisselen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat je dit topic hebt geopend, want ik had je verhaal in de UTO-sc gelezen maar durfde niet te reageren omdat ik niet wist of je me kent. Maar weet nu dat ik als nierpatiënt met je meeleef en dat ik hoop dat de kwestie klaar is als de nier is verwijderd.
Ha, oké! Ik wil graag op de hoogte blijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk ken ik je! En had nooit stilgestaan bij jouw verhaal. Lief dat je even een berichtje kwam plaatsen! Wie weet kom ik binnenkort nog wel even bij je terug om oorlogsverhalen uit te wisselen.
En ik zal vast straks veel vragen hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, oké! Ik wil graag op de hoogte blijven.
LPFAN en ik zitten in het Chronisch Ziektopic in LIF. Misschien kun je daar t.z.t. ook eens een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En ik zal vast straks veel vragen hebben.
Ehm. Geen idee of het daar iets mee te maken heeft. Of met alle andere dingen die ik gedaan heb. Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij veel medicijnen geslikt in je leven? Die zijn (soms) ook niet zo goed voor je nieren.
Oef, dat voelt wel heel definitief.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
LPFAN en ik zitten in het Chronisch Ziektopic in LIF. Misschien kun je daar t.z.t. ook eens een kijkje nemen.
chronische zieken ik mot ook niks van zequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oef, dat voelt wel heel definitief.![]()
Zal eens een kijkje nemen! Nogmaals bedankt voor je reactie!
Haha, waar je mee omgaat..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
chronische zieken ik mot ook niks van ze
Jij bent altijd op tijd!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik te laat voor de groepsknuffel?
jij en ik samen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef Nerdslayer het volgende:
Sterkte ts, ik hoop oprecht dat je geneest
talpa aanklagen, uto maakte me ziekquote:
quote:
Tja, vind het zelf ook wat vroegjes. Thanks!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En dan al nierkanker? Wtf. Sterkte man.
ach heb je dat ook maar gehad johquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, vind het zelf ook wat vroegjes. Thanks!
Vooralsnog geen uitzaaiingen en zit het mooi ingekapseld in het niervlies en vet. Dus wel 15 jaar lang opvolging, maar geen verwachte vervolgbehandelingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sterkte!
Alleen operatie of ook chemo?
Nee, das hartstikke oud.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Noemen mensen dat tegenwoordig jong?
Sterkte.
Humor is nodig. Je omgeving leert het hopelijk nogquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn galgenhumorklier schijnt goed ontwikkeld te zijn...
..tot verdriet van mijn omgeving.
ach als er iets mag woekeren en uitzaaien dan is het wel humorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn galgenhumorklier schijnt goed ontwikkeld te zijn...
..tot verdriet van mijn omgeving.
Oke bejaarde, dit oud wijf ga op pad. Sterktequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, das hartstikke oud.![]()
Maar wel wat jong voor nierkanker.
Humor is inderdaad essentieel, zou niet weten hoe ik het zonder zou moeten doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Humor is nodig. Je omgeving leert het hopelijk nog
Heel veel sterkte kerelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Humor is inderdaad essentieel, zou niet weten hoe ik het zonder zou moeten doen.
Haha, veel plezier!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke bejaarde, dit oud wijf ga op pad. Sterkteen dm!
thx! en zekersquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, veel plezier!
We houden contact!
Moest lachen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach als er iets mag woekeren en uitzaaien dan is het wel humor
Zonder humor kom je nergens idd, je omgeving went er wel aanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Humor is inderdaad essentieel, zou niet weten hoe ik het zonder zou moeten doen.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel logisch ergens. Toch ga ik er inderdaad geen rekening mee houden. Ze wennen er maar aan!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zonder humor kom je nergens idd, je omgeving went er wel aanIk kreeg in het begin ook boze gezichten omdat ik grapjes maakte, niks van aantrekken
Dikke knuffel mattie. Steek er zo eentje voor je aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee. Ze willen het er ook liever niet over hebben. Vandaar dat ik even moest ventileren.
Dit voelt ook als een warm bad!
ja als je niet kan lachen opkankerenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel logisch ergens. Toch ga ik er inderdaad geen rekening mee houden. Ze wennen er maar aan!
precies. Zolang je niet bewust mensen gaat lopen kwetsen hebben ze er maar lekker mee te dealen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel logisch ergens. Toch ga ik er inderdaad geen rekening mee houden. Ze wennen er maar aan!
Stuurde mijn zusje gisteren de hint dat er vast wel een tv programma mijn tuin wil doen, of de keuken, voor wat goeie jank-tijd. Moeder kon er niet om lachen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
/suckervoorgalgenhumor
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:56 schreef isax het volgende:
[..]
Dikke knuffel mattie. Steek er zo eentje voor je aan.
Neuh, het is meer een manier om er mee om te gaan, denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. Zolang je niet bewust mensen gaat lopen kwetsen hebben ze er maar lekker mee te dealen.
Wehehequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Stuurde mijn zusje gisteren de hint dat er vast wel een tv programma mijn tuin wil doen, of de keuken, voor wat goeie jank-tijd. Moeder kon er niet om lachen.
Zusje wel overigens. Die vroeg of ik niet mijn wenkbrauwen af wilde scheren en een foto wilde maken voor extra dramatisch effect. Ik hou der zo van.
absoluut een hele aardige. En je moet ook vooral doen wat je zelf nodig hebt om door te kunnen blijven gaan. En mentaal goed blijven is heel belangrijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh, het is meer een manier om er mee om te gaan, denk ik.
Woahhh carriere switch!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, ja hopelijk een boek vol.![]()
En een cabaretshow.
Tumorhumorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, ja hopelijk een boek vol.![]()
En een cabaretshow.
En dat voor mijn eerste klacht.quote:
Hoop dat het zo blijft!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
absoluut een hele aardige. En je moet ook vooral doen wat je zelf nodig hebt om door te kunnen blijven gaan. En mentaal goed blijven is heel belangrijk.
Van de nood een deugd gemaakt. Wh00pquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woahhh carriere switch!Ineens heb je het!
Kreeg een beetje een stijfje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:05 schreef isax het volgende:
en een dikke kus van pave.
zo die heb je maar even binnen.
ik hoop het wel voor je man. Vooral blijven praten en niet in jezelf keren met alle angsten die bij dit proces komen kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En dat voor mijn eerste klacht.
[..]
Hoop dat het zo blijft!
Heb er alle vertrouwen in! Bedankt voor je reacties, tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik hoop het wel voor je man. Vooral blijven praten en niet in jezelf keren met alle angsten die bij dit proces komen kijken.
Komt ook wel weer goed. De medische wereld is best ver tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:16 schreef Urb het volgende:
Ik ken een beste vent genaamd Joop,
die is nog zeer vroeg in zn levensloop.
Verrast door een tumor,
maar heeft nog altijd zn humor.
Dat hij er snel bovenop komt is ons aller hoop.
Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:28 schreef geevee het volgende:
T.S. sterkte ermee,ik hoop dat het goed gaat aanstaande dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |