quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:26 schreef PeZu het volgende:
De fok bazin Cat22 doneerde gewoon een nier ondat het kon, zijn er nie meer bazen?
Of... je bent al over de helft.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee, wachtlijst is 4 jaar en wacht nu bijna 2 jaar dus heb nog wel ff te gaan.
ja.. man kankerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jep, het woord is genoemd. Net als (psychologische) hulp van de oncologie afdeling.![]()
Proost!
Gewoon zeggen dat "een cyste altijd goedaardig is".quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja.. man kanker
hoe laconiek ze ook doen eerstvdoor te denken ooh cyste..![]()
ja ik doe ff een drankje mee dude
hoe was je kater van de week?quote:
ja mijn zwager ging zo... ja nee is niks en te laat dus omdat ze te laconiek doen... hondenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat "een cyste altijd goedaardig is".![]()
Ja, waarom niet, we zijn er nu toch!
dat je er nog maar veel mag krijgenquote:
dat zeggen ze volgens mij altijd totdat ze 100% zeker zijn dat kwaadaardig is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja.. man kanker
hoe laconiek ze ook doen eerstvdoor te denken ooh cyste..![]()
Tja, het is gewoon werk voor die mensen. Alhoewel ik nu wel een heel team heb uit 4 ziekenhuizen, dus heb wel het idee dat er genoeg aandacht aan wordt gegeven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn zwager ging zo... ja nee is niks en te laat dus omdat ze te laconiek doen... honden
proost op geen uitzaaiingen maat
Ik had ook homo kunnen zijn, of autisme kunnen hebben, dat was veel erger geweest. Oh wacht..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:37 schreef plopper19 het volgende:
Sterkte. Ik heb leukemie gehad. Niet zo erg, maar bedenk je gewoon dat het veel erger kon. Komt allemaal wel goed.
Ik lig 3 keer in de week in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah, ok. Succes, hoop dat je er uiteindelijk eentje krijgt.Mijn vader (ook ooit plotsklaps nierpatiënt geworden) zit weliswaar levenslang aan de anti-afstotingsmedicijnen vast maar toch is zo'n NieuweNier donornier een stuk prettiger dan dagelijks met die zakken dialysevloeistof rondzeulen, of elke week een dag in het ziekenhuis liggen.
ach gelukkig ben je niet kaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik had ook homo kunnen zijn, of autisme kunnen hebben, dat was veel erger geweest. Oh wacht..![]()
Thanks!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik had ook homo kunnen zijn, of autisme kunnen hebben, dat was veel erger geweest. Oh wacht..![]()
Thanks!
Hoop dat met jou alles goed is!
Zouden we gestraft worden door de Heer!?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:42 schreef plopper19 het volgende:
[..]Ik ben gedeeltelijk homo
![]()
Dankjewel, maar het is allemaal weer goed hoorik maakte me al niet druk. Bij nierkanker is overlevingskans in Nederland bijna 90%
je weet je kan altijd ff een appje sturen als je wat kwijt wil dudequote:
Gewoon naar de hel gaan. Daar zitten alle leuke mensenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zouden we gestraft worden door de Heer!?![]()
Gelukkig maar, goed om te horen dat alles weer goed is! En inderdaad, mooie kansen, maak me ook geen zorgen verder. Vind alleen die operatie wat engig..
Die tijd gaat zeker nog komen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet je kan altijd ff een appje sturen als je wat kwijt wil dude
ja is het homo zijn goed gekomen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:42 schreef plopper19 het volgende:
[..]Ik ben gedeeltelijk homo
![]()
Dankjewel, maar het is allemaal weer goed hoorik maakte me al niet druk. Bij nierkanker is overlevingskans in Nederland bijna 90%
Lol. Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:46 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Gewoon naar de hel gaan. Daar zitten alle leuke mensen
*Proest*quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Thanks!
Hoop dat met jou alles goed is!
ach niks mis met een mooi stel vrouwen billen en borstenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:49 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Nee. Ik moest overgaan op biseksueel zijn, anders zou ik het niet overleven.
Bedankt!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:00 schreef wcborstel het volgende:
Heftig man sterkte! Maar ik heb wel goed nieuws voor je. Als je in een ander ziekenhuis zou lopen had ik je moeten scannen. Dat blijft je nu bespaard!
Lief! Bedankt lieverd!quote:
damn man, ik zit nu met tranen in de ogen. Was je hier dan kreeg je hem.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lief! Bedankt lieverd!![]()
Weet je dat nog niemand me vast gepakt heeft. Denk dat de eerste die dat doet, het tranendal over zich heen krijgt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
Ook hier een kusje!
Bill is stom, daarom doen we hem weg. Who needs Bill anyway.
En je weet dat mijn dm of whatever altijd openstaat.
Mams en paps ook niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lief! Bedankt lieverd!![]()
Weet je dat nog niemand me vast gepakt heeft. Denk dat de eerste die dat doet, het tranendal over zich heen krijgt.
Grouphug voor onze Joop.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
damn man, ik zit nu met tranen in de ogen. Was je hier dan kreeg je hem.
gdvr nu kan ik mijn mascara weer opnieuw doen
Dat hoop ik ook van harte voor je. Veel sterkte!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ook! Ga ervan uit dat alles verder prima is en dat het met de operatie volledig verholpen is.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
damn man, ik zit nu met tranen in de ogen. Was je hier dan kreeg je hem.
gdvr nu kan ik mijn mascara weer opnieuw doen
Voelde hem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |