Lol. Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:46 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Gewoon naar de hel gaan. Daar zitten alle leuke mensen
*Proest*quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik had ook homo kunnen zijn, of autisme kunnen hebben, dat was veel erger geweest. Oh wacht..![]()
Thanks!
Hoop dat met jou alles goed is!
ach niks mis met een mooi stel vrouwen billen en borstenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:49 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Nee. Ik moest overgaan op biseksueel zijn, anders zou ik het niet overleven.
Bedankt!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:00 schreef wcborstel het volgende:
Heftig man sterkte! Maar ik heb wel goed nieuws voor je. Als je in een ander ziekenhuis zou lopen had ik je moeten scannen. Dat blijft je nu bespaard!
Lief! Bedankt lieverd!quote:
damn man, ik zit nu met tranen in de ogen. Was je hier dan kreeg je hem.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lief! Bedankt lieverd!![]()
Weet je dat nog niemand me vast gepakt heeft. Denk dat de eerste die dat doet, het tranendal over zich heen krijgt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
Ook hier een kusje!
Bill is stom, daarom doen we hem weg. Who needs Bill anyway.
En je weet dat mijn dm of whatever altijd openstaat.
Mams en paps ook niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lief! Bedankt lieverd!![]()
Weet je dat nog niemand me vast gepakt heeft. Denk dat de eerste die dat doet, het tranendal over zich heen krijgt.
Grouphug voor onze Joop.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
damn man, ik zit nu met tranen in de ogen. Was je hier dan kreeg je hem.
gdvr nu kan ik mijn mascara weer opnieuw doen
Dat hoop ik ook van harte voor je. Veel sterkte!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ook! Ga ervan uit dat alles verder prima is en dat het met de operatie volledig verholpen is.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
damn man, ik zit nu met tranen in de ogen. Was je hier dan kreeg je hem.
gdvr nu kan ik mijn mascara weer opnieuw doen
Voelde hem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |