Tering Joopquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lief! Bedankt lieverd!![]()
Weet je dat nog niemand me vast gepakt heeft. Denk dat de eerste die dat doet, het tranendal over zich heen krijgt.
Nee. Ze willen het er ook liever niet over hebben. Vandaar dat ik even moest ventileren.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit zijn echt nare berichten. Geef de hoop in ieder geval niet op, en sterkte de komende tijd.
Bedankt!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook van harte voor je. Veel sterkte!
Kankerziekte!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee. Ze willen het er ook liever niet over hebben. Vandaar dat ik even moest ventileren.
Dit voelt ook als een warm bad!
Lol.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit hadden we niet afgesproken Joop.
Ik ben eigenlijk wel blij dat je dit topic hebt geopend, want ik had je verhaal in de UTO-sc gelezen maar durfde niet te reageren omdat ik niet wist of je me kent. Maar weet nu dat ik als nierpatiënt met je meeleef en dat ik hoop dat de kwestie klaar is als de nier is verwijderd.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tering Joop![]()
Dan maar een virtuele [ link | afbeelding ]
heb je natuurlijk ook net niks aan
Knuffel terug!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kankerziekte!Ook een knuffel van mij en heel veel sterkte
Haha, tuurlijk ken ik je! En had nooit stilgestaan bij jouw verhaal. Lief dat je even een berichtje kwam plaatsen! Wie weet kom ik binnenkort nog wel even bij je terug om oorlogsverhalen uit te wisselen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat je dit topic hebt geopend, want ik had je verhaal in de UTO-sc gelezen maar durfde niet te reageren omdat ik niet wist of je me kent. Maar weet nu dat ik als nierpatiënt met je meeleef en dat ik hoop dat de kwestie klaar is als de nier is verwijderd.
Ha, oké! Ik wil graag op de hoogte blijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk ken ik je! En had nooit stilgestaan bij jouw verhaal. Lief dat je even een berichtje kwam plaatsen! Wie weet kom ik binnenkort nog wel even bij je terug om oorlogsverhalen uit te wisselen.
En ik zal vast straks veel vragen hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, oké! Ik wil graag op de hoogte blijven.
LPFAN en ik zitten in het Chronisch Ziektopic in LIF. Misschien kun je daar t.z.t. ook eens een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En ik zal vast straks veel vragen hebben.
Ehm. Geen idee of het daar iets mee te maken heeft. Of met alle andere dingen die ik gedaan heb. Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij veel medicijnen geslikt in je leven? Die zijn (soms) ook niet zo goed voor je nieren.
Oef, dat voelt wel heel definitief.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
LPFAN en ik zitten in het Chronisch Ziektopic in LIF. Misschien kun je daar t.z.t. ook eens een kijkje nemen.
chronische zieken ik mot ook niks van zequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oef, dat voelt wel heel definitief.![]()
Zal eens een kijkje nemen! Nogmaals bedankt voor je reactie!
Haha, waar je mee omgaat..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
chronische zieken ik mot ook niks van ze
Jij bent altijd op tijd!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik te laat voor de groepsknuffel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |