Zonder humor kom je nergens idd, je omgeving went er wel aanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Humor is inderdaad essentieel, zou niet weten hoe ik het zonder zou moeten doen.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Humor is inderdaad essentieel, zou niet weten hoe ik het zonder zou moeten doen.
Ja, is ook wel logisch ergens. Toch ga ik er inderdaad geen rekening mee houden. Ze wennen er maar aan!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zonder humor kom je nergens idd, je omgeving went er wel aanIk kreeg in het begin ook boze gezichten omdat ik grapjes maakte, niks van aantrekken
Dikke knuffel mattie. Steek er zo eentje voor je aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee. Ze willen het er ook liever niet over hebben. Vandaar dat ik even moest ventileren.
Dit voelt ook als een warm bad!
ja als je niet kan lachen opkankerenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel logisch ergens. Toch ga ik er inderdaad geen rekening mee houden. Ze wennen er maar aan!
precies. Zolang je niet bewust mensen gaat lopen kwetsen hebben ze er maar lekker mee te dealen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel logisch ergens. Toch ga ik er inderdaad geen rekening mee houden. Ze wennen er maar aan!
Stuurde mijn zusje gisteren de hint dat er vast wel een tv programma mijn tuin wil doen, of de keuken, voor wat goeie jank-tijd. Moeder kon er niet om lachen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
/suckervoorgalgenhumor
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:56 schreef isax het volgende:
[..]
Dikke knuffel mattie. Steek er zo eentje voor je aan.
Neuh, het is meer een manier om er mee om te gaan, denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. Zolang je niet bewust mensen gaat lopen kwetsen hebben ze er maar lekker mee te dealen.
Wehehequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Stuurde mijn zusje gisteren de hint dat er vast wel een tv programma mijn tuin wil doen, of de keuken, voor wat goeie jank-tijd. Moeder kon er niet om lachen.
Zusje wel overigens. Die vroeg of ik niet mijn wenkbrauwen af wilde scheren en een foto wilde maken voor extra dramatisch effect. Ik hou der zo van.
absoluut een hele aardige. En je moet ook vooral doen wat je zelf nodig hebt om door te kunnen blijven gaan. En mentaal goed blijven is heel belangrijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh, het is meer een manier om er mee om te gaan, denk ik.
Woahhh carriere switch!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, ja hopelijk een boek vol.![]()
En een cabaretshow.
Tumorhumorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, ja hopelijk een boek vol.![]()
En een cabaretshow.
En dat voor mijn eerste klacht.quote:
Hoop dat het zo blijft!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
absoluut een hele aardige. En je moet ook vooral doen wat je zelf nodig hebt om door te kunnen blijven gaan. En mentaal goed blijven is heel belangrijk.
Van de nood een deugd gemaakt. Wh00pquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woahhh carriere switch!Ineens heb je het!
Kreeg een beetje een stijfje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:05 schreef isax het volgende:
en een dikke kus van pave.
zo die heb je maar even binnen.
ik hoop het wel voor je man. Vooral blijven praten en niet in jezelf keren met alle angsten die bij dit proces komen kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En dat voor mijn eerste klacht.
[..]
Hoop dat het zo blijft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |