abonnement Unibet Coolblue
pi_162956406
Mijn vriend had gisteren gewone cola voor mij meegenomen uit de supermarkt, omdat dat meestal wel goed helpt tegen buikpijn en ik iig nog wat energie binnenkreeg dan. Maar ik was best wel verbaasd over de voedingswaarden.. 9kcal per 100 ml :o Er zijn light frisdranken die meer hebben! Het is deze: http://www.bonisupermarkt.nl/webwinkel/product/summit-cola/384500

Verder lijstje van vandaag:
O: beltsander brownie met bosbessen, notenpasta. Later nog een peer en mandarijn
L: tomatensoep met sneetje brood en boter, thee met een koekje
T: banaan, rivella light
D: 8 mini stukjes sushi, 100 gram surimi flakes, zeewiersalade, en nog wat mango en meloenstukjes. En een glaasje cola

Prima dag, lekker in de sauna geweest uiteindelijk! En ik heb net zoete-aardappelsoep gemaakt voor de komende week.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 12 juni 2016 @ 21:02:03 #102
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162956753
Gelukkig dat het weer wat beter gaat LaTra. Heb je al een idee wat het was?
Prrrrr
pi_162956792
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een 'gezonde/slanke' versie van spaghetti carbonara. Meh! Dan liever echt en 2x zoveel kcal :')
Zeker met courgette sliertjes ipv pasta en vegetarische spekjes :{w
pi_162956991
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Gelukkig dat het weer wat beter gaat LaTra. Heb je al een idee wat het was?
Mja misschien iets van een buikgriepvirus toch of zo? Want mijn vriend had vrijwel hetzelfde gegeten maar geen last van zijn buik, en we hadden wel allebei verhoging en spierpijn en moeheid gisteren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162957007
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:

Zeker met courgette sliertjes ipv pasta en vegetarische spekjes :{w
Het was met courgette ja en melk ipv cremefraiche/room. Echt, het smaakte wel hoor, maar was ab-so-luut geen carbonara.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162957066
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was met courgette ja en melk ipv cremefraiche/room. Echt, het smaakte wel hoor, maar was ab-so-luut geen carbonara.
Carbonara is ook niet met room :P

(al doe ik het er stiekem wel door hoor, voor de lekker.. ;) )
pi_162957092
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was met courgette ja en melk ipv cremefraiche/room. Echt, het smaakte wel hoor, maar was ab-so-luut geen carbonara.
Met melk -O- Nog erger!
pi_162957109
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn vriend had gisteren gewone cola voor mij meegenomen uit de supermarkt, omdat dat meestal wel goed helpt tegen buikpijn en ik iig nog wat energie binnenkreeg dan. Maar ik was best wel verbaasd over de voedingswaarden.. 9kcal per 100 ml :o Er zijn light frisdranken die meer hebben! Het is deze: http://www.bonisupermarkt.nl/webwinkel/product/summit-cola/384500

Verder lijstje van vandaag:
O: beltsander brownie met bosbessen, notenpasta. Later nog een peer en mandarijn
L: tomatensoep met sneetje brood en boter, thee met een koekje
T: banaan, rivella light
D: 8 mini stukjes sushi, 100 gram surimi flakes, zeewiersalade, en nog wat mango en meloenstukjes. En een glaasje cola

Prima dag, lekker in de sauna geweest uiteindelijk! En ik heb net zoete-aardappelsoep gemaakt voor de komende week.
Is dat pepsi max of zo oid, want gewone cola heeft 40 kcal per 100 ml...

Edit: jouw cola bevat aspartaam*, acesulfaam-k en sacharine. Dus geen 'gewone cola' maar light.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162957162
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat pepsi max of zo oid, want gewone cola heeft 40 kcal per 100 ml...
Vomar huismerk.. ik was ook erg verbaasd! Het smaakt gewoon zoet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162957215
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:

Carbonara is ook niet met room :P

(al doe ik het er stiekem wel door hoor, voor de lekker.. ;) )
Ja, want smeuïg :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162957310
Oja, dat zal het wel zijn dan, dat het grotendeels aspartaam is en maar een klein deel suiker. Toch wel gek, het heet gewoon regular.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162957339
#teameimetparmezaan
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162957500
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een groot deel van gezond leven en afvallen zit toch echt in planning, Mevr. Puff! Dus daar kan je dan nog aan werken. Dit is wel belabberd hoor _O- (maar ook wel lekker :@ )
Ja ik weet het. Ik wilde net naar de supermarkt omdat ik geen worstenbroodjes wilde (vriend kan er best 4 op) en toen moest ik weg, dus ik at ze toch maar op. Pizza was de verrassing toen ik terug was van werk.
Disclaimer: Dit is een verklaring, geen excuus.
pi_162957501
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
#teameimetparmezaan
Ja, dat ook altijd 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162957580
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja, dat zal het wel zijn dan, dat het grotendeels aspartaam is en maar een klein deel suiker. Toch wel gek, het heet gewoon regular.
Ja, wees dan duidelijker op het etiket :Y Ik zou dit ook geen regular noemen. Maar als je het lekker vond, prima toch ^O^ Een beetje zoetstof is imho niets mis mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162957733
Ik vind courgetti wel erg lekker, maar dan moet het wel een stevige saus hebben. Met een witte saus lijkt het me niet zo'n succes. Morgen eet ik voor het eerst in 2 maanden weer normale spaghetti. :D Had even een keer geen zin in courgetti.
pi_162957822
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik vind courgetti wel erg lekker, maar dan moet het wel een stevige saus hebben. Met een witte saus lijkt het me niet zo'n succes. Morgen eet ik voor het eerst in 2 maanden weer normale spaghetti. :D Had even een keer geen zin in courgetti.
Ja, ik denk dat dat meer succes zou geven :Y Ik kreeg dit recept en gewoon geprobeerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162958099
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat dat meer succes zou geven :Y Ik kreeg dit recept en gewoon geprobeerd.
Ik kom ook veel recepten tegen op van die gezonde blogs die de courgetti rauw eten met simpel wat cherry tomaatjes. Dat spreekt mij ook niet echt aan. Ik bak de courgetti op en eet het dan het liefst met een bolognesesaus met goede oude kaas. Om één of andere reden proef je dan de kaas veel beter terwijl de structuur erg dicht in de buurt van spaghetti komt.

Maar hé, alles proberen. Dat is alleen maar goed. *O* Soms flopt het, maar soms ontdek je dingen waardoor je je ineens afvraagt waarom je overal een kilo room en kaas in deed.
pi_162958238
Snapt iemand trouwens hoe het precies zit met vezels en bruto en netto kcal? Ik heb ooit gelezen dat als ergens 10 gram koolhydraten in zit, waarvan 8 gram vezels, er dan maar 2 gram echt opgenomen wordt dus dat de netto kcal niet 4x10gram maar 4x2gram is.. maar op de verpakking staan toch vaak de kcal voor de totale hoeveelheid koolhydraten..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162964745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik krijg niet echt een beeld bij de hoeveelheden. Hoeveel burrito's zijn het bijvoorbeeld? Watermeloen? Zoute stokjes? Heb je het weleens door een kcal-meter gegooid?
Sorry, ik zag je bericht nu pas!

Het waren 2 wraps, zo'n 100 gram meloen en 70 gram zoute stokjes. Ik zat rond de 1900 calorieën in ieder geval gisteren, haal het inderdaad iedere dag door fatsecret :)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_162964848
Vandaag een groot feest in de familie gehad, dus ben heel benieuwd wat de weegschaal gaat doen morgen!

O: de kwarktaart van Myraela
L: bord eigengemaakte tomatensoep, 1 beschuit met muisjes, 1 piepklein stukje stokbrood met kruidentuintje, klein stukje oude wijven koek en wat aardbeitjes
T: klein stukje eigengemaakte taart, paar blokjes kaas en paar nootjes
D: Indische rijsttafel :9~

Verder minimaal 3 liter water gedronken, dus al met al een prima dag vind ik zelf!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_162965222
Arme Myraela, wat moet die nu ontbijten?
Ja doei.
  maandag 13 juni 2016 @ 07:01:23 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162967348
:')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 13 juni 2016 @ 07:03:31 #124
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162967352
Ik vind die summit cola of andere cola's echt totaal niet te pruimen (op 't C1000 huismerk na die best oké is).

Als ik cola neem wil ik liefst gewoon een glas koude Coca Cola regular. :Y
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 13 juni 2016 @ 07:17:14 #125
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162967374
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
#teameimetparmezaan
Carbonara is met pecorino, niet met parmezaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 13 juni 2016 @ 07:38:18 #126
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162967451
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:38 schreef La_Tramposa het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/eiwitrepen-zijn-voor-sukkels/

Jelmer de Boer over het maaltijdrepen/shakes onderzoek..
Interessant geschreeuw weer, hij klinkt altijd alsof hij er verstand van heeft maar door z'n vervelende schrijfstijl nodigt het mij totaal niet uit hem te "volgen".

Ook vind ik het vreemd dat hij zo vanzelfsprekend doet over een normale levensstijl maar dat hij dit wel probeert te verkopen via z'n eigen bedrijf (Personal body plan?).

Betreffende eiwitrepen; zijn prima supplementen naar mijn mening, maar je moet wel een beetje in de gaten houden wat er in zit. (zoals alle voeding, wat Jelmer op een niet zo tactische manier probeert te brengen).
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162967483
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:17 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Carbonara is met pecorino, niet met parmezaan.
:Y Alleen vaak niet te krijgen, dus second best. Ook erg lekker :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 13 juni 2016 @ 08:01:21 #128
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162967593
Zijn er trouwens nog meer health/fit bloggers met humor? Alle niet-jelmers lezen altijd alsof ze constant op een bak droge muesli zitten te kauwen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162967609
Ik vind Guy Droog ook wel leuk :o En verder, als je het beledigend vindt, neem je het volgens mij veel te serieus. Er zit een kern van waarheid in wat Jelmer zegt maar hij overdrijft natuurlijk met de factor 100 om zijn punt te maken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162967659
Ik vind het vooral beledigend wanneer mensen zichzelf overduidelijk neerzetten als "grappig" maar dat totaal niet zijn :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162967668
Ooit eens zo'n collega gehad die aan elkaar hing van de slechte grappen en je dan steeds zo verwachtingsvol aankeek, na elke poging... Zelf alvast wat hinnikend... Zo'n gevoel krijg ik bij alles wat die Jelmer schrijft....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162967723
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het vooral beledigend wanneer mensen zichzelf overduidelijk neerzetten als "grappig" maar dat totaal niet zijn :@
Hoe is dat beledigend dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162967728
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe is dat beledigend dan?
Een belediging voor wel grappige mensen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Sport maandag 13 juni 2016 @ 08:18:37 #134
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162967749
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Guy Droog ook wel leuk :o En verder, als je het beledigend vindt, neem je het volgens mij veel te serieus. Er zit een kern van waarheid in wat Jelmer zegt maar hij overdrijft natuurlijk met de factor 100 om zijn punt te maken.
Dit ja... Maar ik merk dat ik dus weer een totaal andere humor heb dan de meeste hier :D dat kan natuurlijk.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 13 juni 2016 @ 08:21:09 #135
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162967771
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Guy Droog ook wel leuk :o En verder, als je het beledigend vindt, neem je het volgens mij veel te serieus. Er zit een kern van waarheid in wat Jelmer zegt maar hij overdrijft natuurlijk met de factor 100 om zijn punt te maken.
Ik voel mij geenszins beledigd maar het toontje wekt een bepaalde irritatie en agressie bij mij op die maar weinig mensen naar boven weten te halen. Gewoon zo'n wijsneuserige toon met wat dappere krachttermen tussendoor. Laat ik 't zo zeggen, goede vrienden zullen wij niet worden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 13 juni 2016 @ 08:24:16 #136
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162967802
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:01 schreef MutedFaith het volgende:
Zijn er trouwens nog meer health/fit bloggers met humor? Alle niet-jelmers lezen altijd alsof ze constant op een bak droge muesli zitten te kauwen.
ik lees vrij veel artikelen op oa T-nation, zitten stevige woorden en wél grappige auteurs tussen maar niemand die zo vervelend overkomt als die Jelmer.

Maar daar gaat het voornamelijk over sporters, kwaliteitsvoer en supplementen en niet zo zeer over huisvrouwen die af willen vallen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162967822
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:24 schreef Rauw. het volgende:

[..]

ik lees vrij veel artikelen op oa T-nation, zitten stevige woorden en wél grappige auteurs tussen maar niemand die zo vervelend overkomt als die Jelmer.

Maar daar gaat het voornamelijk over sporters, kwaliteitsvoer en supplementen en niet zo zeer over huisvrouwen die af willen vallen.
Tja ik denk dat voor alle soorten humor/satire/etc. geldt dat wat de een beledigend of irritant vindt, de ander grappig vindt en dat het echt geen zin heeft om over in discussie te gaan :)
Als je weet dat je het niet leuk vindt, hoef je het niet te lezen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162967855
In het geval van dit stuk is het dit zinnetje in het bijzonder wat maakt dat ik hem alleen maar een naar ventje vind: 'Die zogenaamde moeilijkheid van het op gewicht blijven (iets wat ik zelf al m’n hele fucking leven kan) heeft geen zak te maken met maaltijdvervangers.'
Walgelijk toontje slaat hij aan hiermee en versterkt hiermee het nare toontje wat het hele stuk al doorschemerde.
En ik kan echt een heleboel grove/sterke/confronterende humor hebben. Dit is geen humor.

En uiteraard is dat voor ieder persoon anders ;)
pi_162967888
Privilege is wanneer je er van uit gaat dat iets geen probleem is, omdat het geen probleem is voor jou. Dat irriteert me ook in zijn schrijfsels ja. Sunny haalt een perfect voorbeeld aan :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162967942
Ja precies. Als het allemaal zo makkelijk was als hij het ervaart, dan waren er geen dikke mensen he.. 8)7 Ofwel: hij doet hiermee heel veel mensen, die hij claimt te willen helpen, enorm te kort. Daarom ook mijn link naar het VK-artikel. Daarin wordt duidelijk dat het allemaal dus níet zo eenvoudig is (wat wij hier ook best weten) terwijl de principes inderdaad zo eenvoudig lijken. Afvallen = minder eten. Maar ja.. en dan..

Anyway, prima om scherp te zijn, maar zonder een greintje inlevingsvermogen of zelfspot hierin vind ik het vooral niet grappig om zo'n toon aan te slaan :P
  maandag 13 juni 2016 @ 08:49:27 #141
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162968042
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja ik denk dat voor alle soorten humor/satire/etc. geldt dat wat de een beledigend of irritant vindt, de ander grappig vindt en dat het echt geen zin heeft om over in discussie te gaan :)
Als je weet dat je het niet leuk vindt, hoef je het niet te lezen.
Klopt, ik vraag mij ook gewoon af of mensen zich niet storen aan zijn "Ik ben Mr. Perfect /Is toch logisch"-masker terwijl hij zelf in een bedrijf zit om die "logica" te verkopen.

En als ik dan een linkje zie, moet ik toch even kijken, omdat ik jullie erop vertrouw dat het interessant is en leuk om te lezen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 13 juni 2016 @ 08:55:35 #142
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162968124
Oja. Guy Droog is ook grappig.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:01:17 #143
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162968186
Die Guy Droog is beter te lezen, ga ik vaker bezoeken. :Y
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162968324
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:01 schreef Rauw. het volgende:
Die Guy Droog is beter te lezen, ga ik vaker bezoeken. :Y
Ik heb even gekeken en volgens mij heeft hij ook echt verstand van zaken en hoeft niet maar wat te blaten voor aandacht zoals die Jelmer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2016 @ 09:13:48 #145
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162968327
quote:
12s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Klopt, ik vraag mij ook gewoon af of mensen zich niet storen aan zijn "Ik ben Mr. Perfect /Is toch logisch"-masker terwijl hij zelf in een bedrijf zit om die "logica" te verkopen.

En als ik dan een linkje zie, moet ik toch even kijken, omdat ik jullie erop vertrouw dat het interessant is en leuk om te lezen.
Nouja, hij maakt er niet echt een geheim van dat hij voor PBP werkt, toch? Voor mij werkt juist zijn overtrokken, duidelijk overgeacteerde 'ik ben beter dan iedereen'-typetje wel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 09:28:34 #146
43556 miss_dynastie
pi_162968530
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:52 schreef Bamba het volgende:

[..]

Sorry, ik zag je bericht nu pas!

Het waren 2 wraps, zo'n 100 gram meloen en 70 gram zoute stokjes. Ik zat rond de 1900 calorieën in ieder geval gisteren, haal het inderdaad iedere dag door fatsecret :)
Ah, oke, dat valt wel mee dan. Ik merk bijv. dat veel mensen niet door hebben hoe ontzettend veel kcal er in wraps zitten (dus niet in de vulling, maar in het pannenkoekje zelf zeg maar), daar wil het ook weleens mis gaan.

quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:38 schreef Rauw. het volgende:

Ook vind ik het vreemd dat hij zo vanzelfsprekend doet over een normale levensstijl maar dat hij dit wel probeert te verkopen via z'n eigen bedrijf (Personal body plan?).
_O-

Vandaag wordt het:
O: 40 gram havermout, 250 ml kokosamandelmelk, 70 gram zomerfruit
L: wrap met avocado, rode ui en tonijn
T: watermeloen :9
D: mie met biefstuk, courgette, rode ui en lente-ui uit de wok
pi_162968650
Ben ik de enige die geen idee heeft wie Jelmer is?

O: magere kwark, lijn- en chiazaad, aardbeien, halve banana
L: 2 krentenbollen, halve komkommer
T: snackwortels, appel
S: uurtje zumba, krachttraining als ik nog zin/tijd heb
D: wrap met spinazie en gerookte zalm met een salade met couscous
T: kersen :9

B: 10k stappen+8km fietsen
pi_162968666
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:35 schreef Negentiendertig het volgende:
Ben ik de enige die geen idee heeft wie Jelmer is?
Nee.
Ja doei.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:36:13 #149
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162968668
ik tot voor kort ook niet, tot ik z'n naam wat vaker hoorde en uitzocht wat voor waarde aan z'n woorden zaten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 09:38:00 #150
382129 crew  Donna
pi_162968712
Ik kwam Jelmer wel eens tegen op Facebook, als iemand een post van hem leuk vond. De laatste tijd bijna nooit meer trouwens.
pi_162968744
quote:
12s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Klopt, ik vraag mij ook gewoon af of mensen zich niet storen aan zijn "Ik ben Mr. Perfect /Is toch logisch"-masker terwijl hij zelf in een bedrijf zit om die "logica" te verkopen.

En als ik dan een linkje zie, moet ik toch even kijken, omdat ik jullie erop vertrouw dat het interessant is en leuk om te lezen.
Ik denk dat er in die zinnen die hier worden gequote juist behoorlijk veel zelfspot zit, die misschien niet iedereen altijd ziet. Dus het Ik ben Mr Perfect is volgens mij niet echt wat hij oprecht wil uitstralen ;)
Maar ik vind Jelmer ook niet altijd gelijk hebben en ook niet altijd grappig hoor. Ik postte alleen het linkje omdat het hier ook over dat onderzoek gegaan was, en hij vat op zich wel even snel samen waarom die uitspraken over afvalrepen niet echt zinnig of relevant waren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 13 juni 2016 @ 09:56:35 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_162969025
Ik had vroeger een stomme Jelmer in de klas dus ik ben nu allergisch voor alle jelmers #teamoppervlakkig 8-)

Anyway, ik doe soberso niet meer aan hypes, hips en happenings. Ik ben bijna 35 en heb een kind en ben getrouwd, ik heb het recht op burgerlijke ingekaktheid ruimschoots verdiend :7
disclaimer
pi_162969060
Omdat je kunt batsen en niet dood bent gegaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 13 juni 2016 @ 10:02:14 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_162969130
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat je kunt batsen en niet dood bent gegaan?
Neuh, ik doelde meer op dat er sowieso weinig hips meer aan mijn leven is ;)
disclaimer
pi_162969260
Och, van hip naar onhip is geen constante he. Mijn leven is nu stukken hipper dan 8-10 jaar geleden :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 13 juni 2016 @ 10:12:10 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_162969368
Och. Ik streef er niet meer naar.

Volgens mij ben ik aan het flushen vandaag. Ik blijf maar pissen.
disclaimer
pi_162969392
Niet flushen! Yellow is mellow brown goes down man!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162969488
O: groene smoothie
L: weet ik nog niet
D: wraps
S: 2,5 uur danstraining
pi_162969588
Jaaa lijstjes

O: Overnight oats met peer en yoghurt, beetje dadels rozijnen en pecan
T: bietensapje, pakje crackers
L: zoete-aardappelsoep, rijstwafels met wortelspread
T: mango, radijsjes, samson koekjes
S: hardlopen + oefeningen
D: nasi
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162969748
Ik vind Jelmer vaak wel tof eigenlijk. :D Ik hou wel van z'n humor.

Ik schiet hier net in de stress. Want waar ik gisteren nog zo vrolijk een reisje zat te plannen, kreeg ik vanochtend een mailtje dat mijn collega's precies dezelfde week ook gaan. Dus nu zit ik te twijfelen of ik alles maar weer afzeg. Maarja, waarom moet ik altijd degene zijn die dat doet?

En ik was me vanochtend vergeten te wegen, na het ontbijt nog even gedaan, gelukkig toch goed afgevallen. Ik was niet van plan om me dagelijks te wegen, maar het ziet er zo tof uit in m'n grafiekje. :')
  maandag 13 juni 2016 @ 10:30:13 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_162969752
ik blijf gnorfen om de samsonkoekjes :')
disclaimer
pi_162969800
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf gnorfen om de samsonkoekjes :')
Haha ach ja :P Mijn werkdag treat :P Kinderkoekjes zijn vooral makkelijk vanwege de 100kcal-portie verpakkingen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 13 juni 2016 @ 10:36:14 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_162969909
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Jelmer vaak wel tof eigenlijk. :D Ik hou wel van z'n humor.

Ik schiet hier net in de stress. Want waar ik gisteren nog zo vrolijk een reisje zat te plannen, kreeg ik vanochtend een mailtje dat mijn collega's precies dezelfde week ook gaan. Dus nu zit ik te twijfelen of ik alles maar weer afzeg. Maarja, waarom moet ik altijd degene zijn die dat doet?

En ik was me vanochtend vergeten te wegen, na het ontbijt nog even gedaan, gelukkig toch goed afgevallen. Ik was niet van plan om me dagelijks te wegen, maar het ziet er zo tof uit in m'n grafiekje. :')
Werk je bij een klein bedrijfje? Had je je verlof al aangevraagd?

Mijn lijstje vandaag trouwens:

O: Yoghurt met muesli, banaan, kiwi, aardbeien en nectarine
T: Peer
L: Vier boterhammen kipfilet
T: Bakje wortels, tomaatjes, paprika en komkommer
D: Pasta met veel heerlijke zelfgemaakte tomatengroentesaus :9 (uit de vriezer :'))

Vanavond escaperoomen, was de prijs die we hadden gewonnen met de technology pubquiz! Nog nooit gedaan dus ik ben erg benieuwd *O*
disclaimer
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 10:36:26 #164
382129 crew  Donna
pi_162969917
Leuk als je je best slank voelt (en dat thuis in de spiegel ook ziet) en dat de familiefoto's van afgelopen weekend dan behoorlijk tegenvallen. :{w
  maandag 13 juni 2016 @ 10:38:19 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_162969968
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk als je je best slank voelt (en dat thuis in de spiegel ook ziet) en dat de familiefoto's van afgelopen weekend dan behoorlijk tegenvallen. :{w
Je moet ook niet inzoomen op alles wat ook maar een beetje op een rolletje lijkt ;)

Jij hebt toch geen overgewicht meer?
disclaimer
pi_162970064
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Werk je bij een klein bedrijfje? Had je je verlof al aangevraagd?
Wij zijn een team van 5 voor ons onderdeel. En ik had geen verlof aangevraagd, omdat ik in theorie gewoon op vakantie zou kunnen werken. Dat vind ik ook niet zo'n probleem, al zou ik natuurlijk liever ruilen met één van m'n collega's. Iedereen wil vaak graag extra veel uren werken.

Maar nu blijkt dus dat ik en twee andere collega's allemaal dezelfde week vakantie willen. Omdat we allemaal van huis werken is de communicatie over zulke dingen vaak niet zo top. :')

Dus dan zou ik zowel mijn eigen diensten moeten werken op vakantie en is er een probleem met hun diensten opvangen. Als ik elke dag moet werken, zeg ik liever af. :')
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 10:41:53 #167
382129 crew  Donna
pi_162970082
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je moet ook niet inzoomen op alles wat ook maar een beetje op een rolletje lijkt ;)

Jij hebt toch geen overgewicht meer?
Haha. Ik had niet ingezoomd helaas.

Ja ik heb nog steeds overgewicht. 6 kilo ongeveer. Afgaande van het BMI.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:42:21 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_162970091
Op vakantie werken klinkt niet als op vakantie :D
Nee, maar wel balen. Volgende keer dus meteen even verlof aanvragen, want op zich is het wel terecht dat wie eerst komt, eerst maalt ;)
disclaimer
  maandag 13 juni 2016 @ 10:46:52 #169
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162970201
Werken op vakantie :')

Die paar dagen dat je er niet bent redden ze zich maar hoor.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162970341
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:46 schreef Rauw. het volgende:
Werken op vakantie :')

Die paar dagen dat je er niet bent redden ze zich maar hoor.
Bij ons moet er gewoon van 9 uur 's ochtends tot half 11 's avonds iemand werken. Dat kun je niet een paar dagen overslaan. :D

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Op vakantie werken klinkt niet als op vakantie :D
Nee, maar wel balen. Volgende keer dus meteen even verlof aanvragen, want op zich is het wel terecht dat wie eerst komt, eerst maalt ;)
En dat is ook wel zo, maar het zou fijn als wij het ook meteen horen zodra een ander plannen maakt. Niet dat ik pas een mailtje krijg wanneer het dus al een probleem is dat er twee op vakantie willen. Want iedereen doet dus hetzelfde. Boeken en dan pas melden. :')
  maandag 13 juni 2016 @ 10:57:34 #171
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162970444
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij ons moet er gewoon van 9 uur 's ochtends tot half 11 's avonds iemand werken. Dat kun je niet een paar dagen overslaan. :D

Met 3 collegas op vakantie zijn er dus 2 over, dat zijn nog niet eens 2 volledige diensten van 8 uur.

Ik ga er natuurlijk dan wel vanuit dat je niets obscuurs doet met lesbischehijggesprekken enzo waar je sowieso met zn 2en voor moet zijn.

Maar als je 1 man bezetting moet hebben in dat tijdsbestek moeten ze dat toch kunnen regelen met z'n 2?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162970523
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Met 3 collegas op vakantie zijn er dus 2 over, dat zijn nog niet eens 2 volledige diensten van 8 uur.

Ik ga er natuurlijk dan wel vanuit dat je niets obscuurs doet met lesbischehijggesprekken enzo waar je sowieso met zn 2en voor moet zijn.

Maar als je 1 man bezetting moet hebben in dat tijdsbestek moeten ze dat toch kunnen regelen met z'n 2?
Dan moeten die andere twee wel volle diensten willen draaien elke dag een week lang. Het zijn allemaal parttimers, waarvan eentje met een kind.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:03:13 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_162970581
(Oprecht goedbedoelde) tip: probeer wat meer in oplossingen te denken in plaats van problemen ;) er zijn vast wel manieren om dit soort issues (in de toekomst) te omzeilen :Y
disclaimer
  maandag 13 juni 2016 @ 11:06:52 #174
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162970667
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan moeten die andere twee wel volle diensten willen draaien elke dag een week lang. Het zijn allemaal parttimers, waarvan eentje met een kind.
Ik weet niet wat voor branche en werk dus kan er verder niets nuttigs over zeggen.
Maar het lijkt mij dat je met wat flexibiliteit een heel end komt die week.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162971111
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
(Oprecht goedbedoelde) tip: probeer wat meer in oplossingen te denken in plaats van problemen ;) er zijn vast wel manieren om dit soort issues (in de toekomst) te omzeilen :Y
Ik baal nog even te erg om positief naar een oplossing te zoeken. :@

Maar anyhow. Dieet.
Lijstje van vandaag:
O: Kwarktaart
L: Salade met ham
T: Worteltjes met hummus
D: Spaghetti met gehakt, spinazie en champignons.
T: Watermeloen
  maandag 13 juni 2016 @ 11:37:23 #176
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162971478
Oh trouwens:

Ik paste gewoon in meerdere trouwjurken in maat 40, terwijl ik retefanatiek maat 44 uit het rek stond te trekken. Iets met ooknajarennognietgewendaanm'ndunnerelijf... _O- Verkoopster stond me ook echt raar aan te kijken.

Dieetwise:
O: 4 (laatste van het brood) maïsboterhammen met ardenner.
T: 2 time-outkoekjes.
T2: Appel? Banaan?
L: 4 maïs met kipkerrie en komkommer.
T: Appel? Banaan?
D: Pannenkoeken met appel of ananas.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 11:42:13 #177
382129 crew  Donna
pi_162971605
Haha Tink, wat goed! Dat is beter dan mijn familiefoto tegenvaller.

Maar op de volgende familiefoto heb ik ook geen dikke benen meer. Hoppa! o|O
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 11:56:24 #178
43556 miss_dynastie
pi_162971983
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan moeten die andere twee wel volle diensten willen draaien elke dag een week lang. Het zijn allemaal parttimers, waarvan eentje met een kind.
Maar dat is dan ff jammer toch? Elkaar iets gunnen en tegemoet komen? Snap best dat mensen voor een reden parttime werken, maar zeker bij thuiswerken is over en weer flexibel zijn niet teveel gevraagd imho.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:09:51 #179
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162972317
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat is dan ff jammer toch? Elkaar iets gunnen en tegemoet komen? Snap best dat mensen voor een reden parttime werken, maar zeker bij thuiswerken is over en weer flexibel zijn niet teveel gevraagd imho.
Vind je dat echt? Als ik in een team van vijf drie collega's zou hebben die tegerlijkertijd weg willen en ik daardoor mijn kinderen niet van school kan halen, terwijl ik juist parttime werk om dat soort dingen te kunnen doen, zou ik dat echt niet oke vinden en simpelweg weigeren. Een paar uurtjes extra is prima, maar niet van 18 naar 40 uur per week...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 12:10:39 #180
382129 crew  Donna
pi_162972333
Ik had ook lichtpuntjes trouwens
- Als ik m`n buik uitzet lijk ik niet meer 6 maanden zwanger
- M`n riem zit weer een gaatje strakker (3 gaatjes sinds ik begonnen ben met afvallen)
- Toen ik een stratenmaker vroeg of ik even snel over z`n pas aangelegde stoep mocht (die nog afgesloten was) was z`n reactie; Zo`n mooie vrouw als jij wel.

Whoooooooooooooooooo! O+
  maandag 13 juni 2016 @ 12:13:20 #181
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_162972382
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:42 schreef DonnaRush het volgende:
Haha Tink, wat goed! Dat is beter dan mijn familiefoto tegenvaller.

Maar op de volgende familiefoto heb ik ook geen dikke benen meer. Hoppa! o|O
Die vallen toch het moeilijkste af, in ieder geval bij mij.

Leuke meevallers zijn dat Tink. Had ik bij het winkelen vorige week. Pakte een l jurk en moest een s hebben _O-
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 12:15:17 #182
382129 crew  Donna
pi_162972421
Ja bovenbenen zijn lastig. :{
  maandag 13 juni 2016 @ 12:18:02 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_162972481
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Die vallen toch het moeilijkste af, in ieder geval bij mij.

Leuke meevallers zijn dat Tink. Had ik bij het winkelen vorige week. Pakte een l jurk en moest een s hebben _O-
een s? Hoe doe je dat?
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 12:19:44 #184
43556 miss_dynastie
pi_162972519
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Als ik in een team van vijf drie collega's zou hebben die tegerlijkertijd weg willen en ik daardoor mijn kinderen niet van school kan halen, terwijl ik juist parttime werk om dat soort dingen te kunnen doen, zou ik dat echt niet oke vinden en simpelweg weigeren. Een paar uurtjes extra is prima, maar niet van 18 naar 40 uur per week...
Ja, dat vind ik echt. Zeker als dat ruim van tevoren gepland is en je naar alternatieven kan zoeken. Mensen met kinderen vragen vaak veel flexibiliteit (disclaimer: vaak is niet altijd en het gaat om mijn persoonlijke beleving, dus niemand hoeft zich aangevallen te voelen) van hun collega's, dus ik vind het niet meer dan normaal om ook eens iets terug te doen. Als ik iets opvang voor een collega omdat diegene moet rennen omdat er een kind met koorts op de opvang zit en daar weg moet, maar andersom kan ik niet het weekje weg dat ik graag wilde omdat die collega niet voor niets parttime werkt, kon die collega het de volgende keer ook zelf oplossen. Het is een beetje geven en nemen.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:23:47 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_162972612
Ook als iets opvangen betekent dat je een paar avonden éxtra moet werken?
Ik werk ook parttime, dwz 32 uur. Ik doe geen concessies, anders blijf ik bezig. Ik krijg ook maar 32 uur uitbetaald.

(Okee, ik doe heel soms concessies. Maar het behelst voor iemand met een kind gewoon véél meer dan alleen wat later aan je diner zitten. Dat zijn écht dingen die ik pas ging begrijpen toen ik zelf zo'n larve had)
disclaimer
pi_162972613
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat is dan ff jammer toch? Elkaar iets gunnen en tegemoet komen? Snap best dat mensen voor een reden parttime werken, maar zeker bij thuiswerken is over en weer flexibel zijn niet teveel gevraagd imho.
We gaan het gewoon proberen op te lossen, maar het moet wel voor iedereen haalbaar blijven. :) Ik ga mijn weekje weg verkorten zodat ik de eerste dagen meerdere diensten over kan nemen, dan hoop ik dat de andere meiden mij ook kunnen helpen. Ik heb top collega's, dus daar ligt het probleem echt niet.

Komt vast goed. :9
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 12:29:26 #187
43556 miss_dynastie
pi_162972768
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ook als iets opvangen betekent dat je een paar avonden éxtra moet werken?
Ik werk ook parttime, dwz 32 uur. Ik doe geen concessies, anders blijf ik bezig. Ik krijg ook maar 32 uur uitbetaald.
Jep. Regelmatig gedaan en ook wel last minute. Ook weleens voor een grootouder die een kleinkind op moest vangen. En dat in een baan waar ik niet eens overuren kan schrijven, want maatschappelijke functie.

quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
(Okee, ik doe heel soms concessies. Maar het behelst voor iemand met een kind gewoon véél meer dan alleen wat later aan je diner zitten. Dat zijn écht dingen die ik pas ging begrijpen toen ik zelf zo'n larve had)
Dat begrijp ik juist héél goed. Vandaar dat ik mega flexibel probeer te zijn als het maar ff kan dingen probeer op te vangen. Maar als ik dan zou vragen of een collega over twee maanden iets over wil nemen en het antwoord is: 'nee, want ik werk niet voor niets parttime dus dat wil ik niet' (in plaats van: 'helaas, ik krijg dat niet geregeld') word ik ook wel een stuk minder flexibel. Gelukkig speelt dat met geen van mijn collega's. Ik snap heus dat ik flexibeler ben om me last minute vrij te maken dan iemand die op zijn of haar kinderen moet letten. Maar ik verwacht waar mogelijk ook wel een stukje flexibiliteit terug en geen 'principes'.
pi_162972831
Ik heb trouwens echt een smerige smoothie van Naked. Met boerenkool. :r Kreeg het bij de boodschappen, maar is echt niet te drinken.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 12:33:30 #189
43556 miss_dynastie
pi_162972852
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens echt een smerige smoothie van Naked. Met boerenkool. :r Kreeg het bij de boodschappen, maar is echt niet te drinken.
Ik had er pas één van AH huismerk. Ook zo onwijs smerig. Terwijl ik boerenkool zo prima te pruimen vind, maar kennelijk niet in smoothies :P
  maandag 13 juni 2016 @ 12:37:23 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_162972940
Mja, misschien sta ik er wat hard in door onze bedrijfscultuur. 32 uur werken doet vrijwel niemand, en mijn vrije dag wordt door anderen gezien als een soort uitbundige luxe. Ze zeggen ook dingen als "geniet lekker van je rust morgen" enzo. Maar goed, ik werk tussen overwegend kinderloze workaholics dus dan kijk je ook anders naar dingen :')

Mijn donderdag is dus in principe heilig, tenzij er echt iets in brand staat en op geen enkele andere manier te blussen is. Ik heb ze namelijk ooit wel eens vingers gegeven en binnen no time stonden er standaard calls in mijn agenda op donderdag :')

Maar zoals ik zei, ik ben ook getekend door mijn ervaringen :D
disclaimer
  maandag 13 juni 2016 @ 12:39:01 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_162972976
Wandeling in regenpak, daar val ik vast onwijs hard van af 8-)
disclaimer
  maandag 13 juni 2016 @ 12:41:16 #192
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_162973024
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een s? Hoe doe je dat?
Aantrekken ;) het is een zomerse flodderjurk.
En van boven ben ik al vrij smal vandaar. Niet dat de rest nog heel breed is behalve mijn benen dan. Nog 6 kilo en ook ik heb een gezond gewicht.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 12:42:49 #193
382129 crew  Donna
pi_162973057
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens echt een smerige smoothie van Naked. Met boerenkool. :r Kreeg het bij de boodschappen, maar is echt niet te drinken.
Ik had een Naked reep laatst. Dat is ook ehh.. wennen.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 12:47:10 #194
43556 miss_dynastie
pi_162973146
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik had een Naked reep laatst. Dat is ook ehh.. wennen.
Oh echt? Heb net twee pakken gekocht in de bonus -O- ...
pi_162973151
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, misschien sta ik er wat hard in door onze bedrijfscultuur. 32 uur werken doet vrijwel niemand, en mijn vrije dag wordt door anderen gezien als een soort uitbundige luxe. Ze zeggen ook dingen als "geniet lekker van je rust morgen" enzo. Maar goed, ik werk tussen overwegend kinderloze workaholics dus dan kijk je ook anders naar dingen :')

Mijn donderdag is dus in principe heilig, tenzij er echt iets in brand staat en op geen enkele andere manier te blussen is. Ik heb ze namelijk ooit wel eens vingers gegeven en binnen no time stonden er standaard calls in mijn agenda op donderdag :')

Maar zoals ik zei, ik ben ook getekend door mijn ervaringen :D
Zo herkenbaar, van dat parttime werken :') Ongekend binnen het bedrijf waar ik werk, en word ook standard gewoon gebeld op mn PT-dag. Of mails waarop binnen 2 minuten gereageerd moet worden. Ja, sorry, maar ik werk niet voor niks "maar" 32 uur.

Anyhow, ik heb honger en m'n lunch al op. En wil nog niet beginnen aan de T's, anders heb ik niks meer voor het sporten #struggles
  maandag 13 juni 2016 @ 12:48:42 #196
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162973188
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Als ik in een team van vijf drie collega's zou hebben die tegerlijkertijd weg willen en ik daardoor mijn kinderen niet van school kan halen, terwijl ik juist parttime werk om dat soort dingen te kunnen doen, zou ik dat echt niet oke vinden en simpelweg weigeren. Een paar uurtjes extra is prima, maar niet van 18 naar 40 uur per week...
Maar als je kind een week ziek is verwacht je wel van je collegas dat ze jouw deadlines oppakken?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 12:48:50 #197
382129 crew  Donna
pi_162973193
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh echt? Heb net twee pakken gekocht in de bonus -O- ...
Ik vind wennen wel de goede omschrijving. Bij de eerste hap dacht ik; Nee, ik gooi 'm weg. Maar dat vond ik ook wel zonde, dus ik heb 'm opgegeten en dan smaakt het ook nog wel. Maar echt heel lekker wil ik het niet noemen. Ik had de smaak met cacao nog iets.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:50:57 #198
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_162973248
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh echt? Heb net twee pakken gekocht in de bonus -O- ...
Ik heb die met appel. Die gaat, maar ik vind het wel makkelijk voor onderweg.
Morgen ga ik naar de dierentuin en dan neem ik er ook eentje mee.
pi_162973274
Die smoothie stinkt vooral heel erg naar boerenkool, als ik m'n neus dichtknijp gaat het nog wel. :') Maar ik zou het nooit kopen.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:53:38 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_162973313
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:41 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Aantrekken ;) het is een zomerse flodderjurk.
En van boven ben ik al vrij smal vandaar. Niet dat de rest nog heel breed is behalve mijn benen dan. Nog 6 kilo en ook ik heb een gezond gewicht.
ja geen idee, in mijn hoofd is een s een maat 34/36 en dus ongeveer BMI 20, het klinkt zo mini :D maar wel leuk en lekker voor je zelfvertrouwen O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')