Wat is nu de klacht?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:41 schreef knokkels het volgende:
* knokkels schreeuwt en tiert even goed intern.
Net verf gekocht, ik rij nog niet eens 100 meter en het tasje waar het inzat, wat niet van die winkel was, scheurt en niet de zachte pot met plamuur valt naar beneden, nee hoor.. Die f*cking pot verf.
En dat was dus de laatste ook nog.
Hoi nek. Jij was er dus ook nog
Zat in een plastic zak. zak scheurde en voordat ik het wist pleurde net die pot verf uitde plastic zak.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit toch meestal goed dicht een pot verf of sprong ie open?
nah dan pak je em toch weer van de grond af?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zat in een plastic zak. zak scheurde en voordat ik het wist pleurde net die pot verf uitde plastic zak.
Was de bedoeling, maar de volledige inhoud ligt nu op het fietspadquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah dan pak je em toch weer van de grond af?
ah hij sprong open volgende keer een degelijke tas meenemenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was de bedoeling, maar de volledige inhoud ligt nu op het fietspad
het was een paar 100 meter voor het politiebureauquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:57 schreef Karzai het volgende:
snel doorgefietst natuurlijk anders krijg je nog een boete ook voor vervuiling van het fietspad
Knokkels does Banksy...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
het was een paar 100 meter voor het politiebureau
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
het was een paar 100 meter voor het politiebureau
Het is toch erg he, al dat voedsel wat de mensen weggooien. Daar kunnen die meeuwen helemaal niet tegen. Diarree enzo. Zoönosen enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:05 schreef Karzai het volgende:
Ehm nee hoor agent dat is een meeuwen flats
Ik ga het wel missen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Als je nou bedenkt dat anders hele straten behangen zouden zijn met slingers, TV programma's vol met kenners de beeldbuis zouden vervuilen, winkels vol met zinloze prullaria zouden liggen en Wolter Kroes voor de zoveelste keer z'n oubollige hit van stal zou halen, dan kan je toch rustig stellen dat het een zegen is dat we een keer verlost zijn van die onzin...
Ow ja, vorig jaar rond deze tijd had ik een vriendinachtig iets die volkomen voetbalgek was, en ik MOEST met haar kleine zoontje de buurt rondrennen wanneer ze een punt scoorden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Als je nou bedenkt dat anders hele straten behangen zouden zijn met slingers, TV programma's vol met kenners de beeldbuis zouden vervuilen, winkels vol met zinloze prullaria zouden liggen en Wolter Kroes voor de zoveelste keer z'n oubollige hit van stal zou halen, dan kan je toch rustig stellen dat het een zegen is dat we een keer verlost zijn van die onzin...
ik heb 1 keer de straat behangen met slingers toen vlogen ze eruit was tegen rusland, ik vind dit ook wel relaxed pik af en toe een wedstrijdje meequote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow ja, vorig jaar rond deze tijd had ik een vriendinachtig iets die volkomen voetbalgek was, en ik MOEST met haar kleine zoontje de buurt rondrennen wanneer ze een punt scoorden.
Is me een avond gebeurd. Daarna ben ik thuisgebleven. No. fucking. way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |