SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Knokkels van harte gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door just me op 10-06-2016 15:11:51 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
nee laptop blijkt geinfecteerd te zijn dus misschien niet nodig om aan de pil te gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel...
Heb je de pil nou al in gebruik?
Wat een slecht excuus...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:06 schreef just me het volgende:
[..]
nee laptop blijkt geinfecteerd te zijn dus misschien niet nodig om aan de pil te gaan
Jep maar beter voor mijn centjes...quote:
Het zou wel leuk zijn als adwcleaner even opschiet enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:06 schreef just me het volgende:
[..]
nee laptop blijkt geinfecteerd te zijn dus misschien niet nodig om aan de pil te gaan
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, niet eens een happy birthday TT?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Da's waar...quote:
Ow, da's lekker suf.quote:had vanmiddag moeten werken, meneer belde dat hij weg was en dat ik de sleutel kon gebruiken... en die ligt in de auto die Junior mee heeft
Sinds wanneer doe jij zo vrolijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
heel even maarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's waar...
[..]
Ow, da's lekker suf.
Hoewel ik afgelopen week zelf voor mijn eigen gesloten deur stond zonder sleutels.
Die was ik bij vertrek vergeten in mijn jas voor die dag te stoppen. Ik voelde me even heel stom...
Ik zeg niets, nadat ik op mijn balkon was geklommen terwijl mijn deuren dicht warenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's waar...
[..]
Ow, da's lekker suf.
Hoewel ik afgelopen week zelf voor mijn eigen gesloten deur stond zonder sleutels.
Die was ik bij vertrek vergeten in mijn jas voor die dag te stoppen. Ik voelde me even heel stom...
Ik ben 99% van de tijd goed gehumeurd, toch....tegen de tijd dat ik iets te klagen heb ga ik wel sikkeneuren, maar voorlopig is het nog niet zover.quote:
moemoequote:
Na een half uur bracht mw. MM met sleutel redding.quote:
Da's dan weer beter voor je centjes...quote:ik kan ook mijn creditcard niet vinden, wilde die safe opbergenJunior maar even een appje gestuurd of die tussen de autopapieren zit.
* just me is een sufkut
ik zit nu boven en zie niet wat er beneden gebeurdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:15 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start stiekem TeamViewer opnieuw op en hoopt dat dat onopgemerkt blijft
De verhouding 99/1 is nieuw voor me, de rest klopt wel...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben 99% van de tijd goed gehumeurd, toch....tegen de tijd dat ik iets te klagen heb ga ik wel sikkeneuren, maar voorlopig is het nog niet zover.
Ik normaal ook, maar dit was een last minute change en voor het eerst in ongeveer 25 jaar had ik bij thuiskomst dus geen sleutels op zak.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik leg mijn sleutels altijd op een kastje en ik steek ze pas in mijn zak als ik de deur uit ga dan weet ik tenminste zeker dat ze in de juiste zak zitten.
Appeltje eitje....
Ontkennen heeft ook geen zin, gezien je openlijke biechten hier...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:20 schreef just me het volgende:
Ik geef gewoon toe dat ik "soms" slordig ben
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontkennen heeft ook geen zin, gezien je openlijke biechten hier...
Mijn kinderen kregen vrij laat een sleutel, ik dacht ik laat ze even zeuren, ze wilden dat zo graag, en toen ze een kregen heb ik meteen uitgelegd welke verantwoordelijkheid daarbij komt kijken, idem met je bankpas en ID kaart, zulke dingen raak je niet kwijt in mijn wereld.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar dit was een last minute change en voor het eerst in ongeveer 25 jaar had ik bij thuiskomst dus geen sleutels op zak.
Wist precies waar ze lagen. binnen in mijn andere jas...
Kijk, zo ken ik je weer...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn kinderen kregen vrij laat een sleutel, ik dacht ik laat ze even zeuren, ze wilden dat zo graag, en toen ze een kregen heb ik meteen uitgelegd welke verantwoordelijkheid daarbij komt kijken, idem met je bankpas en ID kaart, zulke dingen raak je niet kwijt in mijn wereld.
Ik vind mensen die altijd alles kwijt zijn een beetje.......dom.
Was wel lullig toen ik een keer de baardaap moest bellen omdat ik zelf mijn sleutel binnen had laten liggen en buiten stond, en aangezien hij de enige is die een sleutel van me heeft, kreeg ik dus mijn preek retour.quote:
Het kan de beste een keer overkomen, zie mij afgelopen week...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was wel lullig toen ik een keer de baardaap moest bellen omdat ik zelf mijn sleutel binnen had laten liggen en buiten stond, en aangezien hij de enige is die een sleutel van me heeft, kreeg ik dus mijn preek retour.
mijn dank blijftquote:
zit toch meestal goed dicht een pot verf of sprong ie open?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:41 schreef knokkels het volgende:
* knokkels schreeuwt en tiert even goed intern.
Net verf gekocht, ik rij nog niet eens 100 meter en het tasje waar het inzat, wat niet van die winkel was, scheurt en niet de zachte pot met plamuur valt naar beneden, nee hoor.. Die f*cking pot verf.
En dat was dus de laatste ook nog.
Hoi nek. Jij was er dus ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |