Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:31 schreef JDude het volgende:
Je kunt ook zorgen dat je iets na half vier bij station Voorburg bent, je parkeerschijf instellen op vier uur en de trein naar CS pakken. Allicht goedkoper dan betaald parkeren in Den Haag.
Ik vind er niks aan juistquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind het een leuk liedje van Alicia Keys.
Die vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vind de nieuwe single van Adele ook leuk.
Heb je Garveys nieuwe single al gehoord btw?quote:
Jep.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je Garveys nieuwe single al gehoord btw?
En schijnbaar is ie dit weekend ook getrouwd, als ik de Twitters moet geloven
Nee, hij datede al een jaar ofzo met een Engelse actrice, Rachael Stirling. En ze zijn zondag schijnbaar dus getrouwd.quote:
Aha. Ach, het priveleven van Guy volg ik toch niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, hij datede al een jaar ofzo met een Engelse actrice, Rachael Stirling. En ze zijn zondag schijnbaar dus getrouwd.
Ik zag de waarschuwingen al staan op de snelweg voor eventuele "drukte i.v.m. een festival" dinsdag...quote:
Zal wel vooral rond spits zijn, als alles samenkomt. Hoop dat 't meevalt als wij in de middag die kant op komenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zag de waarschuwingen al staan op de snelweg voor eventuele "drukte i.v.m. een festival" dinsdag...
Denk't welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel vooral rond spits zijn, als alles samenkomt. Hoop dat 't meevalt als wij in de middag die kant op komen.
Ik niet, dinsdags vrij.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
En wie rijdt er dinsdagavond op de A12 richting Den Haag om thuis te komen![]()
![]()
VERDOMMEquote:
even nog een nabrander: parkeren in de theresiastraat is vanaf 17.00 uur gratis en in de zijstraten vanaf 14.00 uur... ligt op 5 á 10 minuten lopen van t malieveld afquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
@SC Heb jij nog een gouden tip voor parkeren in Den Haag bij Bruce volgende week dinsdag? Vorige keer was ik bij Night At The Park in Den Haag en toen waren we aan het einde van de dag weer snel op de snelweg, maar het Malieveld ligt wat onhandiger, zo te zien.. Is er ergens in de buurt (op redelijke loopafstand) te parkeren of moeten we voor P+R net buiten de stad gaan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
even nog een nabrander: parkeren in de theresiastraat is vanaf 17.00 uur gratis en in de zijstraten vanaf 14.00 uur... ligt op 5 á 10 minuten lopen van t malieveld af
Bij m'n tante gistermiddag/avond, wat broodjes en een hele berg Thaise loempia'squote:
Thaise loempia met happy endquote:Op maandag 13 juni 2016 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij m'n tante gistermiddag/avond, wat broodjes en een hele berg Thaise loempia's
Ieuw, het was rode sausquote:
Moguh Roel!quote:
Thanks, dat gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moguh Roel!
Veel plezier vandaag/vanavond bij Broes Broes!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thanks, dat gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen!
Yup, daar zal ik m'n schoeisel nog wel op aanpassenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Hoop voor je dat het een beetje opklaart, want nu is het baggerweer. Maar volgens weeronline wordt het tegen de avond droger. Jammer alleen dat het Malieveld zelf nog wel zeiknat zal zijn.
quote:
Je houdt wel van de ma flodder look?quote:
MysteryLantinga?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het spannendste spelletje van de radio is weer terug
Met je friends van Lowlands. Maar het is alleen maar leuk als het fout gaat. #leedvermaakquote:
Bazenplaat!quote:
Tonight ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bazenplaat!
Al ben ik nu ook erg lonely
yep. en volgende nacht ook.quote:
mijn ouders hadden kaarten, maar besloten toch niet te gaan gezien de omstandigheden bij ons thuis. Zie net dat mijn zwager toch ook zijn kaarten in de verkoop heeft gegooid....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Maak het terrein eens droog, SC!
Kan ik me wel wat bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn ouders hadden kaarten, maar besloten toch niet te gaan gezien de omstandigheden bij ons thuis. Zie net dat mijn zwager toch ook zijn kaarten in de verkoop heeft gegooid....
Ik heb nog wel een oude stofzuiger staan in m'n kelderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Maak het terrein eens droog, SC!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude stofzuiger staan in m'n kelder
Pfff, flinke moeson hier net...
sms even "moes-off" naar de gemeente Den Haag
Je bent de laatste tijd een beetje zuur. Krijg je wel genoeg?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:51 schreef Bronson het volgende:
Wel weer typisch dat Stenders al weken de nieuwe van Kraantje draait, en dan nu 3FM even aan komt kakken.
Liters.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd een beetje zuur. Krijg je wel genoeg?
Je krijgt liters?quote:
Squirting all over the place.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je krijgt liters?
"Not that there's anything wrong with that"
- Jerry Seinfeld
Je moet vanavond thuis even Margo Price, nieuwe Brandy Clark en Maren Morris checken. Mss niet allemaal je smaak, maar ik vind ze tof.quote:
Brandy Clark vind ik wel erg goedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet vanavond thuis even Margo Price, nieuwe Brandy Clark en Maren Morris checken. Mss niet allemaal je smaak, maar ik vind ze tof.
Ze heeft sinds vorige week vrijdag nieuw album. En Margo Price gaat meer richting old skool country.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brandy Clark vind ik wel erg goed
Ik hoop dat ze regenlaarzen bij zich hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, dikke Bruce Springsteen file op de A12
Ik rij wel binnendoor via Delft.
Het is zonnigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze regenlaarzen bij zich hebben
Ook een optiequote:
Genoeg plekken om gratis te parkeren in Den Helder idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
Parkeren in DH is ook niet zo gek duur vind ik. Totdat je naar dat klotige Scheveningen gaat
XDquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Genoeg plekken om gratis te parkeren in Den Helder idd.
Den Helder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Genoeg plekken om gratis te parkeren in Den Helder idd.
Den Helderquote:
Heb er nu een project lopen. Man wat een treurnis. Zelfs als het windstil is, waai je nog uit je schoenen. Grauwe bende.quote:
Windquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb er nu een project lopen. Man wat een treurnis. Zelfs als het windstil is, waai je nog uit je schoenen. Grauwe bende.
Lass die Sonne in dein Herz is inderdaad een prima nummer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WindIk snap niet hoe mensen daarover kunnen klagen.
Ik parkeer liever niet in Den Hoorn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
Parkeren in DH is ook niet zo gek duur vind ik. Totdat je naar dat klotige Scheveningen gaat
Ik heb liever regen dan wind.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WindIk snap niet hoe mensen daarover kunnen klagen.
wat vind je niet duur?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
In het centrum?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat vind je niet duur?
Hier parkeer je gratis
5 minuten lopen is toch niks?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het centrum?
Das hier pas na 0:00
En als je 5 minuten wil lopen vanaf 17;00
Daarom, snap het ook nietquote:
Hotel California hoeft niet van mij, maar Michiel is een hele aardige gastquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:53 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond had ik gitaarles. Ik heb het nummer Hotel California geleerd van The Eagles. Toen ik thuis kwam vernam ik dat Michiel Veenstra op 9 september naar de Feestweek in mijn woonplaats komt. Dat is leuk nieuws vind ik.
Party hard met venema!!quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:53 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond had ik gitaarles. Ik heb het nummer Hotel California geleerd van The Eagles. Toen ik thuis kwam vernam ik dat Michiel Veenstra op 9 september naar de Feestweek in mijn woonplaats komt. Dat is leuk nieuws vind ik.
het is ook niet mijn platform, veels te duurquote:
Als desktop ook niet mijn ding.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is ook niet mijn platform, veels te duurmaar wel mooi spul hoor
de megashitquote:
Ik hoor het ja.quote:
Nee ik ben niet meer in vleesstaking.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Party hard met venema!!
Nog steeds in vleesstaking?
tijdens mijn studie met de oude Mac's gewerkt, en later de PowerMac. Die PowerMac's waren zo gigantisch veel beter dan de Windows PC's. Grafisch gezien was dat onvervangbaar als je met molecuulstructuren oid bezig was, bazenmachinequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als desktop ook niet mijn ding.
Maar mijn iPod video is ouder dan 10 jaar en doet het perfect!
Ook nooit klachten over de iPhones die ik heb gehad
Ik op de middelbare school idd ook met een PowerMac. Moest enorm wennen, maar het was voor de opmaak van de schoolkrant en dat ging toch stukken beter dan op Windowsquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
tijdens mijn studie met de oude Mac's gewerkt, en later de PowerMac. Die PowerMac's waren zo gigantisch veel beter dan de Windows PC's. Grafisch gezien was dat onvervangbaar als je met molecuulstructuren oid bezig was, bazenmachinewel gigantisch duur, maar ik hoefde niet te betalen
Ja, die dingen staken met kop en schoudrs boven de rest uit. Wij gebruikten het ook voor het faculteitsblaadjequote:Op donderdag 16 juni 2016 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik op de middelbare school idd ook met een PowerMac. Moest enorm wennen, maar het was voor de opmaak van de schoolkrant en dat ging toch stukken beter dan op Windows
Staken iddquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, die dingen staken met kop en schoudrs boven de rest uit. Wij gebruikten het ook voor het faculteitsblaadje
Ah, ruim begrip Prinsengracht, is de langste gracht volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staken iddhet is inmiddels flink bijgetrokken alhoewel bepaalde Industrieën nog wel Macs prefereren.
Ik was nog in je home town vanochtend
Prinsengracht
Logisch jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ruim begrip Prinsengracht, is de langste gracht volgens mijIk zit normaal in het centrum qua werk, maar nu ff niet. Gewoon thuis en in het ziekenhuis in Slotervaart.
Klopt, tegenwoordig is er eigenlijk (bijna) geen verschil meer en kan je voor een soortgelijk bedrag vaak meer performance uit een Windows bak halen. Enige grote verschil is het OS, en daar ligt inderdaad de voorkeur van oudsher bij MacOS voor design en video-editing.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staken iddhet is inmiddels flink bijgetrokken alhoewel bepaalde Industrieën nog wel Macs prefereren.
Ik was nog in je home town vanochtend
Prinsengracht
Ja alles gaat goed hier. En daar?quote:
vrouw was om half twee vanochtend terug van de chemo, dus een korte nacht. Verder alles prima.quote:
Nogmaalsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
19 Things You’ll Just Get If You Love Pooping
Wat een rare tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
vrouw was om half twee vanochtend terug van de chemo, dus een korte nacht. Verder alles prima.
zeker. maar we gaan gewoon door.quote:
Had ze niet een nachtje kunnen blijven in het ziekenhuis? Lijkt mij voor jou en voor haar wellicht beter...quote:
had gekund hoor, maar ze wilde zo graag in haar eigen bed slapen. Is ook veel fijner dan in het ziekenhuis, en na de kuur is er geen medische reden haar daar te houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ze niet een nachtje kunnen blijven in het ziekenhuis? Lijkt mij voor jou en voor haar wellicht beter...
(zal wel weer niet mogen, te duur blablabla)
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
had gekund hoor, maar ze wilde zo graag in haar eigen bed slapen. Is ook veel fijner dan in het ziekenhuis, en na de kuur is er geen medische reden haar daar te houden.
Maar aangezien we eerst met het team hadden uitgerekend dat ze rond 21:00 uur klaar zou zijn had ze zich ook helemaal ingesteld op het thuis zijn. Ja, en dan gaat dat infuus opeens lopen bokken aan het eind en wordt het nachtwerk.
ze is nu de kinderen aan het voorlezen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je haar nu gewoon fijn thuis!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze is nu de kinderen aan het voorlezen!
Ja eigenlijk kan ik me dat ook wel heel goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
had gekund hoor, maar ze wilde zo graag in haar eigen bed slapen. Is ook veel fijner dan in het ziekenhuis, en na de kuur is er geen medische reden haar daar te houden.
Maar aangezien we eerst met het team hadden uitgerekend dat ze rond 21:00 uur klaar zou zijn had ze zich ook helemaal ingesteld op het thuis zijn. Ja, en dan gaat dat infuus opeens lopen bokken aan het eind en wordt het nachtwerk.
Neen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is een knop voor zure radio luisteraars. De uit knop.
Mag ik jou ook aanduwen?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duw anders je tampon even recht.
wij blijven Nederlanders he, altijd wat te zeikenquote:Op maandag 20 juni 2016 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is een knop voor zure radio luisteraars. De uit knop.
ik vind ook dat z'n vriendin best zijn auto kan aanduwen. Al zou mijn vrouw gewoon startkabels pakken.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 10:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind ook dat z'n vriendin best zijn auto kan aanduwen. Al zou mijn vrouw gewoon startkabels pakken.
Bij de combinatie van Bronson en startkabels krijg ik beelden van startkabels die als nipple-clamps gebruikt wordenquote:Op maandag 20 juni 2016 10:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind ook dat z'n vriendin best zijn auto kan aanduwen. Al zou mijn vrouw gewoon startkabels pakken.
Auw.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij de combinatie van Bronson en startkabels krijg ik beelden van startkabels die als nipple-clamps gebruikt worden![]()
Hoezo? Zat niet op te lettenquote:
Ah terecht idd dat de radio dan uit blijft. Jimmy snapt dat nietquote:
Zal best een leuk feestje vrijdag worden.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah terecht idd dat de radio dan uit blijft. Jimmy snapt dat niet
Wat een romantiekquote:
Ga je heen?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zal best een leuk feestje vrijdag worden.
we gaan allemaal heenquote:
Who wants to live forever?quote:
voorlopig lukt het zo te zien!quote:
kansloze kneuzenquote:
quote:
quote:
is het nog terug te luisteren?quote:
De Staat komt deze zomer nog optreden op het festival dat zo'n beetje in m'n achtertuin plaatsvind! Raampje open maar!quote:
Alleen het einde is een beetje overhaast...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
BLACK SABBATH!
War Pigs, prachtig nummer. En wat een prima tekst ook.
Het einde zoals net op de radio? Want de LP-track is volgens mij 8 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef Karrs het volgende:
[..]
Alleen het einde is een beetje overhaast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |