Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:31 schreef JDude het volgende:
Je kunt ook zorgen dat je iets na half vier bij station Voorburg bent, je parkeerschijf instellen op vier uur en de trein naar CS pakken. Allicht goedkoper dan betaald parkeren in Den Haag.
Ik vind er niks aan juistquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind het een leuk liedje van Alicia Keys.
Die vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vind de nieuwe single van Adele ook leuk.
Heb je Garveys nieuwe single al gehoord btw?quote:
Jep.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je Garveys nieuwe single al gehoord btw?
En schijnbaar is ie dit weekend ook getrouwd, als ik de Twitters moet geloven
Nee, hij datede al een jaar ofzo met een Engelse actrice, Rachael Stirling. En ze zijn zondag schijnbaar dus getrouwd.quote:
Aha. Ach, het priveleven van Guy volg ik toch niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, hij datede al een jaar ofzo met een Engelse actrice, Rachael Stirling. En ze zijn zondag schijnbaar dus getrouwd.
Ik zag de waarschuwingen al staan op de snelweg voor eventuele "drukte i.v.m. een festival" dinsdag...quote:
Zal wel vooral rond spits zijn, als alles samenkomt. Hoop dat 't meevalt als wij in de middag die kant op komenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zag de waarschuwingen al staan op de snelweg voor eventuele "drukte i.v.m. een festival" dinsdag...
Denk't welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel vooral rond spits zijn, als alles samenkomt. Hoop dat 't meevalt als wij in de middag die kant op komen.
Ik niet, dinsdags vrij.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
En wie rijdt er dinsdagavond op de A12 richting Den Haag om thuis te komen![]()
![]()
VERDOMMEquote:
even nog een nabrander: parkeren in de theresiastraat is vanaf 17.00 uur gratis en in de zijstraten vanaf 14.00 uur... ligt op 5 á 10 minuten lopen van t malieveld afquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
@SC Heb jij nog een gouden tip voor parkeren in Den Haag bij Bruce volgende week dinsdag? Vorige keer was ik bij Night At The Park in Den Haag en toen waren we aan het einde van de dag weer snel op de snelweg, maar het Malieveld ligt wat onhandiger, zo te zien.. Is er ergens in de buurt (op redelijke loopafstand) te parkeren of moeten we voor P+R net buiten de stad gaan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
even nog een nabrander: parkeren in de theresiastraat is vanaf 17.00 uur gratis en in de zijstraten vanaf 14.00 uur... ligt op 5 á 10 minuten lopen van t malieveld af
Bij m'n tante gistermiddag/avond, wat broodjes en een hele berg Thaise loempia'squote:
Thaise loempia met happy endquote:Op maandag 13 juni 2016 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij m'n tante gistermiddag/avond, wat broodjes en een hele berg Thaise loempia's
Ieuw, het was rode sausquote:
Moguh Roel!quote:
Thanks, dat gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moguh Roel!
Veel plezier vandaag/vanavond bij Broes Broes!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thanks, dat gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen!
Yup, daar zal ik m'n schoeisel nog wel op aanpassenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Hoop voor je dat het een beetje opklaart, want nu is het baggerweer. Maar volgens weeronline wordt het tegen de avond droger. Jammer alleen dat het Malieveld zelf nog wel zeiknat zal zijn.
quote:
Je houdt wel van de ma flodder look?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |