SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
[ Bericht 0% gewijzigd door MMaRsu op 09-06-2016 18:02:15 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
Voeg dan in elk geval even de nieuwe PS+ games toe aan de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
"open nieuw deel" is inderdaad veel moeitequote:
Ben niet werkeloos nerdquote:Op donderdag 9 juni 2016 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kneus ben je. Werkeloos en nog niks kunnen.
Hey maar dat had ik wel gedaan? Wat is nou t gezeur precies? We hebben toch een topic om over ps4 te lullen. Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar de op?quote:Op donderdag 9 juni 2016 06:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
"open nieuw deel" is inderdaad veel moeite
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey maar dat had ik wel gedaan? Wat is nou t gezeur precies? We hebben toch een topic om over ps4 te lullen. Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar de op?
Nee, ik kijk er nooit naar. Wat mij betreft laten we het lekker weg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey maar dat had ik wel gedaan? Wat is nou t gezeur precies? We hebben toch een topic om over ps4 te lullen. Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar de op?
Assassin's Creed II, Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed Rogue, XIII, Far Cry 3/Blood Dragon, Far Cry 4, Splinter Cell, Ghost Recon, Rayman Origins, Zombi(U), Child of Light, Trials, Anno 1404, Anno 2070, Naruto: Rise of a Ninja, Rainbow Six RS, Rainbow Six Siege, Scott Pilgrim.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:36 schreef studentje7.1 het volgende:
Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld?
South Park: Stick of Truth en Rainbow Six Siege zijn wel tof.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:36 schreef studentje7.1 het volgende:
Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld?
Ac2/4 von dik tofquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Assassin's Creed II, Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed Rogue, XIII, Far Cry 3/Blood Dragon, Far Cry 4, Splinter Cell, Ghost Recon, Rayman Origins, Zombi(U), Child of Light, Trials, Anno 1404, Anno 2070, Naruto: Rise of a Ninja, Rainbow Six RS, Rainbow Six Siege, Scott Pilgrim.
Blijft persoonlijk natuurlijk.
Waarom zou je erdoor genaaid worden?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:21 schreef Rossdale het volgende:
En uiteraard naar hoe hard we genaaid gaan worden door de introductie van de neo
Oude Ghost Recons vond ik ook tof, ben benieuwd of ze het niet opfucken met die nieuwe.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ac2/4 von dik tofFC3/4 ook sommige splinter cells en de oude Ghost Recons ook
Ik heb volgens mij echt 4 soorten gehad vroegerquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:41 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Oude Ghost Recons vond ik ook tof, ben benieuwd of ze het niet opfucken met die nieuwe.
heerlijkquote:
Ubisoft heeft geen drol met de ontwikkeling van Stick of Truth te maken.. die game was al zo goed als af toen die bij hun belandde.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
South Park: Stick of Truth en Rainbow Six Siege zijn wel tof.
ff wennen daarna zeker dopequote:
Neo heeft weinig met VR te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:40 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Waarom zou je erdoor genaaid worden?
Alle games blijven nog steeds voor de gewone PS4 uitkomen.
Als je geen VR wil hoef je geen PS4 neo te kopen.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ubisoft heeft geen drol met de ontwikkeling van Stick of Truth te maken.. die game was al zo goed als af toen die bij hun belandde.
Idd, daarom gewoon muziek uitzetten en op spotify nba2k16 playlistje zoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Die versie van Represent in NBA2K16. Laat het dan gewoon weg als je het halve nummer censureerd
. rofl zeg zit gewoon een halve instrumental te luisteren
Neo heeft wel degelijk veel met VR te maken. De PS4 kan gewoonweg geen VR afspelen. Als ze VR willen introduceren moet er wel een Neo komen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neo heeft weinig met VR te maken.
Alle nieuwe games worden daar straks gewoon voor gemaakt, normale ps4 bezitters krijgen dan slappe half gen ports.
Dat is mijn verwachting en mening dit zal consoles zoals we die nu kennen om zeep helpen.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
En Ubisoft die niet teleursteld.
Bijna elke game die ze aanko digen word flink gedowngrade, zowel in graphics en features.
Waarom kan je bijv geen Terrorist vs Counter Terrorist in Siege zoals in de eerste "gameplay" trailer van Siege?
Ow ja dat was nep.
Er zijn uitzonderingen op de regel, maar imo zijn de meeste games die ze ontwikkelen 7.5 games.
Dan doel ik voornamelijk op de "aaa" titels die ze maken. Niet Rayman, child of Light etc.
Black Flag was een geweldige verbetering tov de AC games ervoor.
Maar het speelt nog steeds shit. Het zijn praktisch dezelfde controls als AC2 van inmiddels 10 jaar geleden?
Veel flash, weinig substantie is wat ik altijd bij hun games heb ( deze generatie iniedergeval ). The Crew.. ook bagger imo. Had Far Cry Primal in goede hoop gekocht, maar na 15 uur ging die ook intens vervelen.
Mgoed allemaal persoonlijk
Nou....quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Haha okee? Ja ze hebben de game uitgegeven maar laten we niet doen alsof Ubisoft ook maar iets met de development van die game te maken had.
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.quote:The rights were bought by Ubisoft for US$3.2 million. Within three weeks they had decided that the game required significant changes, pushing its release date back by six months to March 2014. Parker and Stone, with input from a Ubisoft creative consultant, concluded that their original vision would take too long and would be too costly to produce.[41] In a 2014 interview, Obsidian leader Feargus Urquhart said he could not comment on changes that were made following Ubisoft's involvement.[40][50] South Park: The Stick of Truth was officially released to manufacturing on February 12, 2014.[53] Following its release, Stone said that the work involved in making the game was much more than he and Parker had anticipated. He said, "I'll [admit] to the fact that we retooled stuff that we didn't like and we worked on the game longer than other people would've liked us to".[54]
Okay i stand corrected! Ik was onder de indruk dat de game al bijna af was toen Ubisoft het project overnamquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou....
[..]
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.
Ze hebben het letterlijk alleen uitgeveven. Dat is hetzelfde als zeggen dat Bethesda Fallout New Vegas heeft gemaakt... nee Obsidian heeft die gemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou....
[..]
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.
Ubisoft heeft Obsidian tenminste niet zo keihard genaaid als Bethesda.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:37 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ze hebben het letterlijk alleen uitgeveven. Dat is hetzelfde als zeggen dat Bethesda Fallout New Vegas heeft gemaakt... nee Obsidian heeft die gemaakt.
Iets met 16 maanden ontwikkelingstijd toch ... had wel gelezen dat Obsidian toch graag nog een Fallout game wilde maken op de F4 engine.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ubisoft heeft Obsidian tenminste niet zo keihard genaaid als Bethesda.
Zieke shit was dat
Jij hebt een account voor games waar je een platinum voor wilt halen en 1 voor games waar je dat niet bij doet?quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Platina trofee van NBA2K16 onmogelijk om te halen? Denk dat ik dit spel op mijn tweede account zal spelen.
Een hele korte ontwikkeltijd idd, en daarnaast had Bethseda Obaidian een bonus beloofd als de game een 85 op metacritic zou halen. ( sowieso al dom imo maargoed ) New Vegas had uiteindelijk een 84 op metacritic.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Iets met 16 maanden ontwikkelingstijd toch ... had wel gelezen dat Obsidian toch graag nog een Fallout game wilde maken op de F4 engine.
Toch bijzonder aangezien veel mensen NV een betere game vinden dan 3. Ik persoonlijk niet maar ken er genoeg die dat wel vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een hele korte ontwikkeltijd idd, en daarnaast had Bethseda Obaidian een bonus beloofd als de game een 85 op metacritic zou halen. ( sowieso al dom imo maargoed ) New Vegas had uiteindelijk een 84 op metacritic.
http://www.gamespot.com/a(...)o-head/1100-6366337/
Niet speciaal daarvoor maar dat komt nu wel handig uit. Voor sommige trofeeën heb je twee accounts nodig zoals bijvoorbeeld in beyond two souls. Mijn tweede account is een Amerikaanse die houd ik ook in de gaten voor regiogebonden acties.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij hebt een account voor games waar je een platinum voor wilt halen en 1 voor games waar je dat niet bij doet?
De games van je andere account kan je ook gewoon spelen op je main account??quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:12 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet speciaal daarvoor maar dat komt nu wel handig uit. Voor sommige trofeeën heb je twee accounts nodig zoals bijvoorbeeld in beyond two souls. Mijn tweede account is een Amerikaanse die houd ik ook in de gaten voor regiogebonden acties.
Ook superhandig dat je tweede account geen plus abo nodig heeft om plus-spellen te spelen.
ja, alleen je saves tellen dan niet op het andere account. Wat kut is als je bv ingame currency koopt in USA en wil spelen op EU. Dat gaat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De games van je andere account kan je ook gewoon spelen op je main account??
ja dit dusquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik NBA 2K16 probeer te downloaden. Jullie?
edit: meer mensen hebben er last van zie ik op twitter.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:32 schreef rickyszz het volgende:
Ik krijg telkens de foutcode CE040852-9 als ik NBA wil downloaden, normaal nergens last van
ik hoop het niet, die Bethesda engines van fallout en elder scrolls zijn heftig verouderdquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Iets met 16 maanden ontwikkelingstijd toch ... had wel gelezen dat Obsidian toch graag nog een Fallout game wilde maken op de F4 engine.
Was meer een sarcastische vraagquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, alleen je saves tellen dan niet op het andere account. Wat kut is als je bv ingame currency koopt in USA en wil spelen op EU. Dat gaat niet.
Ja ik ook, blijven hetstarten tot hij een server pakt die hij het wel doet. Volgens mij roken de servers bij Sony deze maandquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
blijven oefenen anders op youtube checkenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jammer dat er geen tutorial video van het verdedigen is in NBA2K16.
Wel van schieten enzo, maar dat verdedigen lukt me dus bar slecht.
Heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
De PS4 NEO bestaat, maar hij wordt nog niet getoond.quote:Andrew House, president and global chief executive of Sony Interactive Entertainment, told the Financial Times that the “high-end PS4” would be more expensive than the current $350 version.
“It is intended to sit alongside and complement the standard PS4,” he said. “We will be selling both [versions] through the life cycle.”
The new console, which is codenamed “Neo”, will target hardcore gamers, he said, as well as consumers with a 4K television set looking for more high-resolution content.
However, in a move that may disappoint some fans, Mr House said that Sony would not be unveiling its new console next week and refused to say when or at what price the unit would go on sale. “We want to ensure we have a full range of the best experiences on the new system that we can showcase in their entirety,” he said.
Nonetheless, he downplayed concerns that the move would cause interoperability problems between the old and new PS4 hardware.
“All games will support the standard PS4 and we anticipate all or a very large majority of games will also support the high-end PS4,” he said.
http://www.ft.com/intl/cm(...)c.html#axzz4BAsObibW
quote:The new console, which is codenamed “Neo”, will target hardcore gamers, he said
Mag hopen dat die langer is dan deel 1.Daar ben je binnen een paar uur doorheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:37 schreef Typisch het volgende:
Iemand Mirrors Edge al gecheckt? Was wel fan van het eerste deel.
Verdedigen is puur mandekken en af en toe doubleteamen op superstars zoals Curry en Lebronquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoofdmenu -> Options -> 2k tutorialquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Daar is niks over defense, dat word in dit spel nergens uitgelegd.quote:
https://www.youtube.com/channel/UCWvaIytNgjkxK-CB1LmlDDg Hier heb ik het geleerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is niks over defense, dat word in dit spel nergens uitgelegd.
Hoe doe je double team up? L1 inhouden krijg ik dat strategy scherm in beeld
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:11 schreef 2dope het volgende:
Ook ff op de FP natuurlijk (thx DKUp)
Sony bevestigt nieuwe 'high end' PlayStation 4
20quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dit weekend Blood & Wine proberen uit te spelen.. wat een fantastische uitbreiding is dat toch. En maar 15 euro :|
Daarom, had de season pass voor 25 gekocht dus reken ik het eigenlijk als 15quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
20![]()
Hearts of stone is maar een tientje, die is ook leuk, toch?
Volledigquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
2K16 nu gedownload, alleen quick match beschikbaar tot de rest is gedownload/geladen!?
Heb je daarna het volledige spel of een deel ervan?
Niet veel langerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mag hopen dat die langer is dan deel 1.Daar ben je binnen een paar uur doorheen.
Ook nog nooit aan Bloodborne of Dark Souls gewaagd. Nog altijd gedacht dat het niet mijn genres zijn, maar met die prijs is het verleidelijk om te proberen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Gisteren de GOTY edition van Bloodborne gescoord voor een tientje. Ben benieuwd, heb alleen DS2 gespeeld.
Iemand nog hints & tips?
Als je ds2 hebt gedaan, besef je dat BB om een agressieve speelstijl vraagt en je hebt rally potential (je kunt Health terug winnen). Verder is het sneller. Kijk anders op YouTube voor beginner tips (zonder spoilers). Maar ik denk dat het juist erg leuk is door gewoon te gaan, je weet hoe je een weapon moet equippen, daar heb ik ff over gedaan tot ik dat uitvogelde haha. Dus no worries ga lekker spelen, het voelt snel vertrouwd als je van DS komtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Gisteren de GOTY edition van Bloodborne gescoord voor een tientje. Ben benieuwd, heb alleen DS2 gespeeld.
Iemand nog hints & tips?
Dat spel is tegenwoordig 2,50 ofzo in de aanbieding.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:18 schreef Drankster het volgende:
Tering, de intro van Killzone 3 is één van de slechtste ooit.
Niet opgevenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Iemand nog hints & tips?
Zo snel mogelijk de eerste boss opzoeken (maakt niet uit of je verliest of wint) want vanaf dat moment kan je pas levelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Iemand nog hints & tips?
Ja effe gespeeld via PS Nowquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:30 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat spel is tegenwoordig 2,50 ofzo in de aanbieding.
Hoe duur gaat ie worden gok jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de meeste spellen in het najaar
Hoe valt irl te verdedigen in de NBA?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe verdedig je dan bij NBA?
Vierkantje om de bal te stealen (maar dan krijg ik vaak fout). En driehoekje om te springen en te blokken?
Maar je mag er wel voor springen om te blocken toch? dan krijgen hun foute bal?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe valt irl te verdedigen in de NBA?
Nauwelijks.
l2 inbouden om ervoor te staan, moet dat filmpje nog ff kijken over defense wat volgens mij in t vorige topic was gepostquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe verdedig je dan bij NBA?
Vierkantje om de bal te stealen (maar dan krijg ik vaak fout). En driehoekje om te springen en te blokken?
twitter:Battlefield twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 19:00:13It's almost here. A new #Battlefield 1 trailer is coming on June 12. Subscribe now: https://t.co/qjuhX1pIZP https://t.co/MhtjLIBurA reageer retweet
Heb je de tekst gelezen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:37 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ze hebben het letterlijk alleen uitgeveven. Dat is hetzelfde als zeggen dat Bethesda Fallout New Vegas heeft gemaakt... nee Obsidian heeft die gemaakt.
Ze hebben dus wel degelijk invloed gehad op het ontwikkelingsproces.quote:The rights were bought by Ubisoft for US$3.2 million. Within three weeks they had decided that the game required significant changes, pushing its release date back by six months to March 2014. Parker and Stone, with input from a Ubisoft creative consultant, concluded that their original vision would take too long and would be too costly to produce.[41] In a 2014 interview, Obsidian leader Feargus Urquhart said he could not comment on changes that were made following Ubisoft's involvement.[40][50]
Weet niet man, maar vond het wel leuk om hem te delen.quote:
Nop, gewoon goed Yarnham doorspitten en je vindt daar een item waardoor je ook kan gaan levelenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk de eerste boss opzoeken (maakt niet uit of je verliest of wint) want vanaf dat moment kan je pas levelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Oh, chill. Morgen maar even aan slingeren dan maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 00:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je kan assist met verdediging aanzetten
wat is daar niet aan te snappen? Man dekken, het is net voetbal: zorgen dat niemand vrij loopt. En nee, je mag niet tackelen.Dus je moet de andere partij gewoon geen kans geven. En ja, dat is lastig, maar dat heet oefenen en inzicht krijgen.quote:
klinkt vrij logisch en iets dat elke uitgever doet.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer even een game eruit schijten omdat niemand je huidige game meer speelt
Hoe dan? En hoe zet je de fouls uit of lager in carrière?quote:Op zondag 12 juni 2016 00:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je kan assist met verdediging aanzetten
zin in pizza gekregen van je usernamequote:Op zondag 12 juni 2016 09:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoe zet je de fouls uit of lager in carrière?
Probeer je nu mensen aan de drugs te krijgen?quote:
haha slimquote:Op zondag 12 juni 2016 09:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Probeer je nu mensen aan de drugs te krijgen?
Het is voor veel mensen zo traag als dikke strontquote:
dat kan.quote:Ik heb niets bijzonders (PS4 hangt aan een ethernetkabel, hop de KPN-router in) en downloads en dergelijke gaan gewoon snel?
Dat is die 8.8.8.8 8.8.4.4 toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Scheelt 't eigenlijk echt veel in download snelheid als je die Google DNS instelt? Ik ging Blood en Wine downloaden vorige week en dat ging echt met 200kb/s.
Bij mij maakt het geen fuck uit. En verder heb ik het gevoel dat applicatie data nog langzamer gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Scheelt 't eigenlijk echt veel in download snelheid als je die Google DNS instelt? Ik ging Blood en Wine downloaden vorige week en dat ging echt met 200kb/s.
gast..zoek vrienden en genietquote:Op zondag 12 juni 2016 11:01 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom heb ik r6 siege gekocht
Wat een campfestmet buggy netcode
r6 is echt wel tof hoor. En hoezo campfest? Dat is de bedoeling. Barracideer je hele kamer en bescherm wat erin zit. En als je constant dood gaat moet je toch vaker oefenen, leer de mappen kennen, leer waar iedereen kan zitten en gebruik je drone als aanvaller. En een kwestie van tactisch spelen. Vind het wel het beste spel van de laatste tijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
gast..zoek vrienden en geniet
game of the year 2015 en 2016
Toch wel ff zin gekregen om Injustice 1 weer te spelen naar aanleiding van deze trailer.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer even een game eruit schijten omdat niemand je huidige game meer speelt
Ik zat van de week met 15 mb/s te downloaden dus ik zie het probleem ook nietquote:Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Pheno het volgende:
Ik snap die problemen niet met PSN? Ik heb niets bijzonders (PS4 hangt aan een ethernetkabel, hop de KPN-router in) en downloads en dergelijke gaan gewoon snel?
Is bij mij heel wisselend. Ik zit vlak bij een universiteit dus heb super internet, maar soms zakt het gewoon in en is het enorm traag. En dat is echt alleen bij de PlayStation het geval, laptop, desktop of telefoon is altijd vrij snel.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Pheno het volgende:
Ik snap die problemen niet met PSN? Ik heb niets bijzonders (PS4 hangt aan een ethernetkabel, hop de KPN-router in) en downloads en dergelijke gaan gewoon snel?
Verdedigen bij controller setting.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoe zet je de fouls uit of lager in carrière?
2017 of iets dergelijks. Het treurige is dat die game zo goed als af is maar ze het in de arcades willen houden voorlopigquote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Toch wel ff zin gekregen om Injustice 1 weer te spelen naar aanleiding van deze trailer.
Maar wanneer komt tekken nou
Voor een fightinggame is het wel heel erg snel hoor .quote:Op zondag 12 juni 2016 07:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
klinkt vrij logisch en iets dat elke uitgever doet.
TrackMania Turboquote:Op zondag 12 juni 2016 15:40 schreef Roces18 het volgende:
weet iemand nog een leuk spel om te halen dat nu een beetje goedkoper is?
ik zag evolve staan voor 7 euro ofzo, maar volgens mij is die player base dood, dus daar heb ik niets aan.
zeg maar max 25 euro ofzo.
ik wil nog uncharted halen maar niet voor die prijs van 50 wat het nu is, die zakt vanzelf wel.
3 jaar?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor een fightinggame is het wel heel erg snel hoor .
ze staan niet op de E3 zelf. Dit EA Play is hun eigen ding. Ze zijn ook niet op de beursvloer zelf. Ze waren voorgaande jaren overigens niet de laatste, daarna kwam altijd Ubisoft en dan nog Sony.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik denk dat ea bewust als eerste gaat deze E3.. Vorig jaar waren ze zo'n beetje de laatste terwijlx ze weinig te vertellen hadden. Om dat te verbloemen hebben ze toen wel gratis garden warfare weggegeven
Mja ik kan me nog herinneren dat er vorig jaar en bak met announcements kwam van zon beetje iedereen en dat ea met trailers kwam van alles wat al bekend was 😃. En dat ze dus maar graden warfare gratis weggavenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze staan niet op de E3 zelf. Dit EA Play is hun eigen ding. Ze zijn ook niet op de beursvloer zelf. Ze waren voorgaande jaren overigens niet de laatste, daarna kwam altijd Ubisoft en dan nog Sony.
Dit jaar is Bethesda de eerste officiële E3-persconferentie. Net als vorig jaar.
Ze hoopten erg op Pele geloof ik . No fucks were given that day.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Mja ik kan me nog herinneren dat er vorig jaar en bak met announcements kwam van zon beetje iedereen en dat ea met trailers kwam van alles wat al bekend was 😃. En dat ze dus maar graden warfare gratis weggaven
Owja Pelé! Hahah dat was ook al zoiets ja 😃quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hoopten erg op Pele geloof ik . No fucks were given that day.
MK is geen injustice. een studio kan lastig leven van 1 game per tig jaarquote:
Ah mooi, kan die nog bij mijn preview die over anderhalf uur online magquote:
Heb je het al gespeeld?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah mooi, kan die nog bij mijn preview die over anderhalf uur online mag
Jaquote:
Mijn PS4 is de enige trage in mijn hele netwerk. Overigens gaat spelen prima, nooit lag e.d. maar downloaden gaat fucking traag. Een spelletje aanzetten aan 't eind van de middag en 's avonds spelen zit er niet in.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Pheno het volgende:
Via WiFi zeker? Dat heb ik ook, het moment dat ik de kabel er in stop is het meeste met een half uurtje klaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn PS4 is de enige trage in mijn hele netwerk. Overigens gaat spelen prima, nooit lag e.d. maar downloaden gaat fucking traag. Een spelletje aanzetten aan 't eind van de middag en 's avonds spelen zit er niet in.
Nee, ook met kabel. Psn is gewoon ruk qua downloaden.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Via WiFi zeker? Dat heb ik ook, het moment dat ik de kabel er in stop is het meeste met een half uurtje klaar.
Goed gekopieerd van NBA livin da dreamquote:
Even wennen, maar werkt prima. Erg toffe gamequote:Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan NBA2K16. Ik verlies alles en ben dramatisch![]()
Ook het menu vind ik erg onoverzichtelijk. Wat vinden jullie ervan?
MyCareer is heel leuk, alleen ik had hem onbewust op Pro niveau staan en bakte er weinig van. Nu op Rookie is het wat leuker.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef 2dope het volgende:
'God of War 4 wordt aangekondigd tijdens E3'
waz met jouquote:
Ik ben nog steeds aan het downloaden. Geen grap. Nou laat ik mijn PS4 er niet voor aan staan, maar ik heb hem wel elke dag gebruikt sinds afgelopen dinsdag. Ben net over de helft.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
Misschien nieuwe protagonist.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Skinhead Kratos kan mij helaas niet bekoren.
3 uur dacht ik. Vannacht in ieder geval.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef poker4lifee het volgende:
2 uur vannacht pas toch, de persconferentie?
Ziet er wel goed uit.quote:
Skinhead Kratos met viking kledij? Doe maar niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien nieuwe protagonist.
'God of War 4 heeft Noordse mythologie als thema'
Dante's Infernoquote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Rossdale het volgende:
God of War nooit veel aan gevonden eigenlijk. Sowieso het hele hack 'n slash genre niet
Ja beetje knoppen rammen en als je doodgaat moet je net iets anders op je knoppen rammen.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Rossdale het volgende:
God of War nooit veel aan gevonden eigenlijk. Sowieso het hele hack 'n slash genre niet
Ik wel, lekkere over the top actie in een leuke setting. Hoop dat de geruchten kloppen.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Rossdale het volgende:
In de categorie H&S lijkt Dante's Inferno toch nog wel het meest op God of War.quote:
Mooie game, goed verhaal (gebaseerd op het boek natuurlijk), maar de gameplay was saai. Met veel moeite uitgespeeldquote:
Zie weinig verschil met 16quote:
Maar dan geen H&S en gewoon een vervolg op Runequote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef Pheno het volgende:
God of War, met Thor, Odin, etc? I'm in, day one, collectors edition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Lees vooral pagina 2, over de gameplayquote:
Heb je vertrouwen in Fifa17 na het spelen van de game? Ik heb 16 niet eens gekocht omdat ik het heel slecht vond.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees vooral pagina 2, over de gameplay
http://frontpage.fok.nl/preview/738785/1/1/150/fifa-17.html
Ik heb het idee dat ze 16 wat hebben laten schieten juist om dit te kunnen gaan doen. Frostbite, nieuwe AI, dat soort dingenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb je vertrouwen in Fifa17 na het spelen van de game? Ik heb 16 niet eens gekocht omdat ik het heel slecht vond.
Heb ook de eerste aflevering gekeken maar bij mij bleef hij niet plakken. Vond het een beetje van het niveau PS+ game, dan ga ik liever netflix op voor een echte serie die mijn tijd meer waard is.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
God of War is een leuke game reeks. Enige storende vind ik de QTE's. Het is vervelend als het spel je even gaat vertellen wanneer je welke knop moet drukken. Haalt je helemaal uit de game.
Persoonlijk zou ik graag een nieuwe ninja gaiden zien.
Heeft er iemand die serie Powers al bekeken? Ik heb gisteren de eerste aflevering gekeken. Lijkt me wel leuk. Het gaat over een wereld waar er mensen met superpowers tussen de gewone mensen leven. Alleen gedragen ze zich meer als deadpool hehe. Er is een speciale politie eenheid die orde probeert te behouden.
ikquote:Op maandag 13 juni 2016 18:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik ga r6 een tweede kans geven. Wie speelde het nog meer,?
Krijg alweer helemaal het PS3 ultra slim gevoel. PS3 kopen + GTA5 waarbij je na update 2 al niet meer kunt meespelen want geen ruimte op de harde schijf.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef StateOfMind het volgende:
Man man wat heb ik ontzettend veel zin in Battlefield 1
Wat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Krijg alweer helemaal het PS3 ultra slim gevoel. PS3 kopen + GTA5 waarbij je na update 2 al niet meer kunt meespelen want geen ruimte op de harde schijf.
Zonder NEO wordt dit vast ook weer kut. Zwaar ingemaakt worden op de multiplayer.
Maar goed dat neemt niet weg dat ik ook heel erg veel zin heb in BF1, alleen denk ik dat ik dan gewoon een nieuwe PC koop. Die NEO gaat me echt te ver qua naaierij.
Eind volgend jaar? In de zin van eind 2017? Daar zou ik me in kunnen vinden, heb je daar toevallig ook een bron van?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wat?![]()
PS4K en de Xbox upgrade komen waarschijnlijk eind volgend jaar pas uit. Gaat dus helemaal geen nadelen opleveren voor de huidige PS4. Qua graphics zit het wel goed, daar heeft Dice bij Battlefront al mee kunnen oefenen, zoals Hans ook vermeld.
Gebaseerd op de release date van Project Scorpio (Xbox One upgrade), deze komt eind 2017 uit. Aangezien Playstation de PS4K/Neo nog niet bekend maakt op deze E3 zal die ook pas mid/late 2017 uitkomen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Eind volgend jaar? In de zin van eind 2017? Daar zou ik me in kunnen vinden, heb je daar toevallig ook een bron van?
Ah dat is wel oke dan. Er zit namelijk iemand te wachten tot er meer bekend is over de Neo om hem een dezer dagen aan te schaffenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gebaseerd op de release date van Project Scorpio (Xbox One upgrade), deze komt eind 2017 uit. Aangezien Playstation de PS4K/Neo nog niet bekend maakt op deze E3 zal die ook pas mid/late 2017 uitkomen.
Even afwachten wat Playstation zeg vannacht natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 22:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ah dat is wel oke dan. Er zit namelijk iemand te wachten tot er meer bekend is over de Neo om hem een dezer dagen aan te schaffenMaar die kan beter gewoon een PS4 kopen dus.
Zal wel meevallen... PS4 > Xboxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xbox Scorpio wordt een beest van een console. Sony kan hier nog op antwoorden door de specs aan te passen. Maar zoals het er nu naar uitziet zal Scorpio rondjes gaan rennen om de PS4 Neo. En dan zal de kans weer groot zijn dat alle xbox 360 gebruikers die een PS4 gekocht hebben weer terug zullen keren naar Microsoft.
Geen klachten hoor, ik ben hooked eraan maar het is gewoon écht wel heel veel wat je moet masteren.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat is iedereen toch aan het klagen over NBA? Oké je moet de regels en de controls leren want het is geen FIFA maar zelfs dat is volgens mij teveel gevraagd. Casual gamers zijn lui en verwend.
eerlijk gezegd: ja. ik heb geen zin om shit te leren voordat ik van een game kan genieten. heb nog genoeg vette games liggen waar ik die drempel niet hebquote:Op maandag 13 juni 2016 18:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat is iedereen toch aan het klagen over NBA? Oké je moet de regels en de controls leren want het is geen FIFA maar zelfs dat is volgens mij teveel gevraagd. Casual gamers zijn lui en verwend.
Als je even de tutorial kijkt en alles even oefent in een oefenmatch op rookie dan kan je daarna gewoon op pro spelen hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
[..]
eerlijk gezegd: ja. ik heb geen zin om shit te leren voordat ik van een game kan genieten. heb nog genoeg vette games liggen waar ik die drempel niet heb
Ja ga nog wel een x doen misschienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je even de tutorial kijkt en alles even oefent in een oefenmatch op rookie dan kan je daarna gewoon op pro spelen hoor.
Kan zijn omdat ik MyCareer speel hoor (en dus slechte stats op m'n poppetje), maar dan nog is het verdomd lastig om te verdedigen tegen spelers van kaliber Nowitzky of Harden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je even de tutorial kijkt en alles even oefent in een oefenmatch op rookie dan kan je daarna gewoon op pro spelen hoor.
Ik ben totaal niet merkvastquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xbox Scorpio wordt een beest van een console. Sony kan hier nog op antwoorden door de specs aan te passen. Maar zoals het er nu naar uitziet zal Scorpio rondjes gaan rennen om de PS4 Neo. En dan zal de kans weer groot zijn dat alle xbox 360 gebruikers die een PS4 gekocht hebben weer terug zullen keren naar Microsoft.
Ik heb hetzelfde. Wil per generatie maar één console en kies welke het beste past. Ik zie Scorpio/Neo toch als een volgende generatie (die backwards compatibility gaat er na een jaar of drie wel uit) en ik kies dan weer een nieuwe console. Misschien wel weer MS. Hoewel de Xbox One S er wel heel aanlokkelijk uit ziet...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet merkvastVorige generatie de 360, en nu leek de PS4 me beter bij mijn eisen passen. Als de Scorpio beter bij mijn wensen past dan de Neo dan stap ik weer over. Of als ze beiden tegenvallen t.o.v. alternatieve mogelijkheden doe ik dat misschien wel.
Wie weet is mijn volgende console wel de NX of ga ik richting PC (al lijkt dat laatste me onwaarschijnlijk)
Ja klopt, ik ben 88 overall. Je bent wel erg afhankelijk van je teammaten. Soms heb je echt van die mongolen in je team die alleen maar shots uit bad position doen enzo, of van die knullen met 55 overall die non stop 3punters proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
MyPlayer is inderdaad lastig aan het begin ja.
Ben nu 85 overall en dan wordt het echt supertof.
Die mode is wel ideaal om het spelletje te leren trouwens. Je weet een beetje de rollen etc.
Waar is ie te vinden in de PS store op de PS zelf?? Mijn account is gehackt een paar maanden terug en nu wil Sony mijn eigen PS4 niet mee activeren als primary console. Kan dus niks downloaden via de sitequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Resident Evil 7 teaser demo gratis voor PS+ leden:
https://store.playstation(...)000000DEMO01rESIDENT
Deze 3 zit ik ook op te wachten. Plus de nieuwe Mass Effect en Deus Ex. En zo'n drakenspel waar ik gvd steeds maar weer de titel van vergeet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:26 schreef Akilla het volgende:
Wat een vette e3 tot nu toe, weer een hoop games voor op mn wishlist:
- The Last Guardian
- Horizon: Zero Dawn
- Detroit become human
Is van Microsoft. Dus als je een beetje een PC hebt kun je hem daar op spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze 3 zit ik ook op te wachten. Plus de nieuwe Mass Effect en Deus Ex. En zo'n drakenspel waar ik gvd steeds maar weer de titel van vergeet.
Edit: Scalebound! Maar ik weet niet of die voor de PS4 komt.
Had ik eerst ook. Mag je mooi n half jaar wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
Waar is ie te vinden in de PS store op de PS zelf?? Mijn account is gehackt een paar maanden terug en nu wil Sony mijn eigen PS4 niet mee activeren als primary console. Kan dus niks downloaden via de site
Komt ie nu al op de Store dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
Sony europe is echt kut
Waar de fuck is de stick of truth ps4
The Stick of Thruth is nooit op de PS4 uitgekomenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
Sony europe is echt kut
Waar de fuck is de stick of truth ps4
ligt eraan naar welke video je kijkt. Maar god of war? Ja, dat is kratos. Het hoe en waarom staat hier:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
is dat Kratos of wie is die gozer met die baard?
Nice maar waar staat dat tekken nieuwsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ligt eraan naar welke video je kijkt. Maar god of war? Ja, dat is kratos. Het hoe en waarom staat hier:
Nieuwe God of War aangekondigd
en tekken 7 nieuws
Akuma is druk bezig in Tekken 7quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice maar waar staat dat tekken nieuws
hopelijk komt de cheesy fighter nooit meer terugquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Akuma is nice and all maar waar is Eddy Gordo.
Eerst al mortal kombat zonder Stryker en nu Tekken zonder Eddy nah.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hopelijk komt de cheesy fighter nooit meer terug
Als je digitaal koopt krijg je als het goed is stick of truth gelijk maar hij is nog niet beschikbaar in NL storequote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
The Stick of Thruth is nooit op de PS4 uitgekomen![]()
The Stick of Thruth PS4 versie krijg je gratis bij The Fractured But Whole op release (in december pas).
Komen die ja? About fucking time.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:43 schreef Maraca het volgende:
Skyrim en Stick of TruthIk weet dat het ports zijn, maar ik heb deze spellen nog nooit gespeeld
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
The Stick of Thruth PS4 versie krijg je gratis bij The Fractured But Whole op release (in december pas).
Behalve in Europa blijkbaarquote:Anyone who purchases its sequel, the upcoming South Park: The Fractured But Whole, will receive the game for free on that same console or on Steam (Stick of Truth was previously available on PC), and anyone who pre-orders Fractured But Whole starting today can begin playing Stick of Truth right away.
Meh, alleen PCquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Via de ubi website moet het gewoon werken
Veel meer dan een beetje de clocksnelheid verhogen zou er niet gebeuren,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
De NEO zal wel een upgrade krijgen door de Scorpio aankondiging![]()
http://www.bbc.com/news/technology-36524689
Nopequote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De PS4 was eerst ook minder krachtig: 4GB RAM in plaats van 8GB RAMquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Veel meer dan een beetje de clocksnelheid verhogen zou er niet gebeuren,
als dat apparaat al in ontwikkeling is en alle chips ect al besteld zijn.
Europaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nope.
Kijken jullie geen e3 conferenties ofzo.
In de US kan je Fractured But Hole preorderen en dan krijg je Stick of Truth nu meteen.
Ja hij is al beschikbaar in de US store.
Helaas houd Sony Europe zich niet aan de afspraak
Link doet t niet.. waar kan ik de demo vinden?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Resident Evil 7 teaser demo gratis voor PS+ leden:
https://store.playstation(...)000000DEMO01rESIDENT
met de zoekfunctie is ie via de site wel te vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:02 schreef Funkel het volgende:
[..]
Link doet t niet.. waar kan ik de demo vinden?
Ongeveer welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ga hem zo ook maar eens downloaden. Is het hetzelfde stuk als ze lieten zien tijdens de show?
https://store.playstation(...)_00-BH70000000DEMO01quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:02 schreef Funkel het volgende:
[..]
Link doet t niet.. waar kan ik de demo vinden?
Fucking gaar. Anders had ik hem gelijk in de pre-order gezet. Misschien heeft het er mee te maken dat je pre-orders kan cancellen in de EU? Anders ga ik hem mooi in de US pre-orderen, krijg je dan ook de niet gecensureerde versie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nope.
Kijken jullie geen e3 conferenties ofzo.
In de US kan je Fractured But Hole preorderen en dan krijg je Stick of Truth nu meteen.
Ja hij is al beschikbaar in de US store.
Helaas houd Sony Europe zich niet aan de afspraak
Gaat niet gebeuren, daarvoor zijn ze al te ver in de ontwikkelingsfase. Of te wel Microsoft lijkt een meesterzet gemaakt te hebben. Mocht Sony snel met een upgrade op de Neo komen, dan zullen heel veel early adopters pissig zijn. Mochten ze niets doen, dan kunnen ze veel hardcore gamers kwijt raken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
De NEO zal wel een upgrade krijgen door de Scorpio aankondiging![]()
http://www.bbc.com/news/technology-36524689
Mindfuckquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, daarvoor zijn ze al te ver in de ontwikkelingsfase. Of te wel Microsoft lijkt een meesterzet gemaakt te hebben. Mocht Sony snel met een upgrade op de Neo komen, dan zullen heel veel early adopters pissig zijn. Mochten ze niets doen, dan kunnen ze veel hardcore gamers kwijt raken.
http://www.eurogamer.net/(...)corpio-spec-analysis
Nee, jij bent een mindfuck. Het kan maar zeer beperkt aangepast worden op dit moment.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, jij bent een mindfuck. Het kan maar zeer beperkt aangepast worden op dit moment.
Ik heb geen idee waar je het over hebt jongenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
Vandaag een update gehad over 1 van mn defaults, voorlopig kan diegene de maandelijkse betalingen opbrengen en er is nu voldoende binnen om 1 termijn te betalen aankomende week.
Dus opzich gaat het lang duren maar het komt wel terug.
Thanks, hij is aant downloaden..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-BH70000000DEMO01
Tappen met R2quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
Snap niks van verdedigen met 2K16, ik moet nu elke keer hopen dat ze misschieten zodat ik kan counteren. Maar L2 + vierkantje/driehoekje doet helemaal niks.
Ja . fast shuffle is cheaten maar okquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
R2 is toch rennen?![]()
Of bedoel je L2 + R2 ?
Bij audio etc. staat dr wel Stick of Truth bij iig. Maarja ik wacht wel gewoon op de fysieke editie + code, heb Stick al op pc, dus hoef um niet meteen nog een keer te spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ah, hier staat hij inmiddels:
https://store.playstation(...)_00-SPTFBWBUNDLE0001
er staat ook dat je gelijk moet betalen ipv dat het naderhand pas van je cc wordt afgeschreven. Dit wsl ivm The stick of truth. Alleen staat in de beschrijving nergens dat je hem er bij krijgt?
Ik wacht ook wel op de fysieke editie.. Heb het ooit even snel gedownload om te kijken of het wat was en daarna vergetenquote:Op woensdag 15 juni 2016 03:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bij audio etc. staat dr wel Stick of Truth bij iig. Maarja ik wacht wel gewoon op de fysieke editie + code, heb Stick al op pc, dus hoef um niet meteen nog een keer te spelen.
Gaaf, heb ik zelf een keer een cheat gevondenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . fast shuffle is cheaten maar ok
http://www.operationsport(...)d-controls-revealed/
Sportgames moet je oefenen, niet denken dat je na een potje al goed bent. NBA is enorm tof, maar je moet er wel wat voor doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gaaf, heb ik zelf een keer een cheat gevonden
Gisteren zelfs 2x POTD weten te halen en nu een starter-positie gekregen in mycareer.![]()
Hoe beter ik er in word hoe leuker ik het vind worden.
Tropico was al top, maar als ze elke maand zo'n vet spel weggeven hoef ik nooit meer eentje te kopen. (op BF1 na dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |