Zal wel meevallen... PS4 > Xboxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xbox Scorpio wordt een beest van een console. Sony kan hier nog op antwoorden door de specs aan te passen. Maar zoals het er nu naar uitziet zal Scorpio rondjes gaan rennen om de PS4 Neo. En dan zal de kans weer groot zijn dat alle xbox 360 gebruikers die een PS4 gekocht hebben weer terug zullen keren naar Microsoft.
Geen klachten hoor, ik ben hooked eraan maar het is gewoon écht wel heel veel wat je moet masteren.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat is iedereen toch aan het klagen over NBA? Oké je moet de regels en de controls leren want het is geen FIFA maar zelfs dat is volgens mij teveel gevraagd. Casual gamers zijn lui en verwend.
eerlijk gezegd: ja. ik heb geen zin om shit te leren voordat ik van een game kan genieten. heb nog genoeg vette games liggen waar ik die drempel niet hebquote:Op maandag 13 juni 2016 18:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat is iedereen toch aan het klagen over NBA? Oké je moet de regels en de controls leren want het is geen FIFA maar zelfs dat is volgens mij teveel gevraagd. Casual gamers zijn lui en verwend.
Als je even de tutorial kijkt en alles even oefent in een oefenmatch op rookie dan kan je daarna gewoon op pro spelen hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
[..]
eerlijk gezegd: ja. ik heb geen zin om shit te leren voordat ik van een game kan genieten. heb nog genoeg vette games liggen waar ik die drempel niet heb
Ja ga nog wel een x doen misschienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je even de tutorial kijkt en alles even oefent in een oefenmatch op rookie dan kan je daarna gewoon op pro spelen hoor.
Kan zijn omdat ik MyCareer speel hoor (en dus slechte stats op m'n poppetje), maar dan nog is het verdomd lastig om te verdedigen tegen spelers van kaliber Nowitzky of Harden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je even de tutorial kijkt en alles even oefent in een oefenmatch op rookie dan kan je daarna gewoon op pro spelen hoor.
Ik ben totaal niet merkvastquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xbox Scorpio wordt een beest van een console. Sony kan hier nog op antwoorden door de specs aan te passen. Maar zoals het er nu naar uitziet zal Scorpio rondjes gaan rennen om de PS4 Neo. En dan zal de kans weer groot zijn dat alle xbox 360 gebruikers die een PS4 gekocht hebben weer terug zullen keren naar Microsoft.
Ik heb hetzelfde. Wil per generatie maar één console en kies welke het beste past. Ik zie Scorpio/Neo toch als een volgende generatie (die backwards compatibility gaat er na een jaar of drie wel uit) en ik kies dan weer een nieuwe console. Misschien wel weer MS. Hoewel de Xbox One S er wel heel aanlokkelijk uit ziet...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet merkvastVorige generatie de 360, en nu leek de PS4 me beter bij mijn eisen passen. Als de Scorpio beter bij mijn wensen past dan de Neo dan stap ik weer over. Of als ze beiden tegenvallen t.o.v. alternatieve mogelijkheden doe ik dat misschien wel.
Wie weet is mijn volgende console wel de NX of ga ik richting PC (al lijkt dat laatste me onwaarschijnlijk)
Ja klopt, ik ben 88 overall. Je bent wel erg afhankelijk van je teammaten. Soms heb je echt van die mongolen in je team die alleen maar shots uit bad position doen enzo, of van die knullen met 55 overall die non stop 3punters proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
MyPlayer is inderdaad lastig aan het begin ja.
Ben nu 85 overall en dan wordt het echt supertof.
Die mode is wel ideaal om het spelletje te leren trouwens. Je weet een beetje de rollen etc.
Waar is ie te vinden in de PS store op de PS zelf?? Mijn account is gehackt een paar maanden terug en nu wil Sony mijn eigen PS4 niet mee activeren als primary console. Kan dus niks downloaden via de sitequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Resident Evil 7 teaser demo gratis voor PS+ leden:
https://store.playstation(...)000000DEMO01rESIDENT
Deze 3 zit ik ook op te wachten. Plus de nieuwe Mass Effect en Deus Ex. En zo'n drakenspel waar ik gvd steeds maar weer de titel van vergeet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:26 schreef Akilla het volgende:
Wat een vette e3 tot nu toe, weer een hoop games voor op mn wishlist:
- The Last Guardian
- Horizon: Zero Dawn
- Detroit become human
Is van Microsoft. Dus als je een beetje een PC hebt kun je hem daar op spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze 3 zit ik ook op te wachten. Plus de nieuwe Mass Effect en Deus Ex. En zo'n drakenspel waar ik gvd steeds maar weer de titel van vergeet.
Edit: Scalebound! Maar ik weet niet of die voor de PS4 komt.
Had ik eerst ook. Mag je mooi n half jaar wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
Waar is ie te vinden in de PS store op de PS zelf?? Mijn account is gehackt een paar maanden terug en nu wil Sony mijn eigen PS4 niet mee activeren als primary console. Kan dus niks downloaden via de site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |