SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
[ Bericht 0% gewijzigd door MMaRsu op 09-06-2016 18:02:15 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
Voeg dan in elk geval even de nieuwe PS+ games toe aan de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
"open nieuw deel" is inderdaad veel moeitequote:
Ben niet werkeloos nerdquote:Op donderdag 9 juni 2016 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kneus ben je. Werkeloos en nog niks kunnen.
Hey maar dat had ik wel gedaan? Wat is nou t gezeur precies? We hebben toch een topic om over ps4 te lullen. Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar de op?quote:Op donderdag 9 juni 2016 06:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
"open nieuw deel" is inderdaad veel moeite
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey maar dat had ik wel gedaan? Wat is nou t gezeur precies? We hebben toch een topic om over ps4 te lullen. Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar de op?
Nee, ik kijk er nooit naar. Wat mij betreft laten we het lekker weg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey maar dat had ik wel gedaan? Wat is nou t gezeur precies? We hebben toch een topic om over ps4 te lullen. Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar de op?
Assassin's Creed II, Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed Rogue, XIII, Far Cry 3/Blood Dragon, Far Cry 4, Splinter Cell, Ghost Recon, Rayman Origins, Zombi(U), Child of Light, Trials, Anno 1404, Anno 2070, Naruto: Rise of a Ninja, Rainbow Six RS, Rainbow Six Siege, Scott Pilgrim.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:36 schreef studentje7.1 het volgende:
Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld?
South Park: Stick of Truth en Rainbow Six Siege zijn wel tof.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:36 schreef studentje7.1 het volgende:
Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld?
Ac2/4 von dik tofquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Assassin's Creed II, Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed Rogue, XIII, Far Cry 3/Blood Dragon, Far Cry 4, Splinter Cell, Ghost Recon, Rayman Origins, Zombi(U), Child of Light, Trials, Anno 1404, Anno 2070, Naruto: Rise of a Ninja, Rainbow Six RS, Rainbow Six Siege, Scott Pilgrim.
Blijft persoonlijk natuurlijk.
Waarom zou je erdoor genaaid worden?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:21 schreef Rossdale het volgende:
En uiteraard naar hoe hard we genaaid gaan worden door de introductie van de neo
Oude Ghost Recons vond ik ook tof, ben benieuwd of ze het niet opfucken met die nieuwe.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ac2/4 von dik tofFC3/4 ook sommige splinter cells en de oude Ghost Recons ook
Ik heb volgens mij echt 4 soorten gehad vroegerquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:41 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Oude Ghost Recons vond ik ook tof, ben benieuwd of ze het niet opfucken met die nieuwe.
heerlijkquote:
Ubisoft heeft geen drol met de ontwikkeling van Stick of Truth te maken.. die game was al zo goed als af toen die bij hun belandde.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
South Park: Stick of Truth en Rainbow Six Siege zijn wel tof.
ff wennen daarna zeker dopequote:
Neo heeft weinig met VR te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:40 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Waarom zou je erdoor genaaid worden?
Alle games blijven nog steeds voor de gewone PS4 uitkomen.
Als je geen VR wil hoef je geen PS4 neo te kopen.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ubisoft heeft geen drol met de ontwikkeling van Stick of Truth te maken.. die game was al zo goed als af toen die bij hun belandde.
Idd, daarom gewoon muziek uitzetten en op spotify nba2k16 playlistje zoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Die versie van Represent in NBA2K16. Laat het dan gewoon weg als je het halve nummer censureerd
. rofl zeg zit gewoon een halve instrumental te luisteren
Neo heeft wel degelijk veel met VR te maken. De PS4 kan gewoonweg geen VR afspelen. Als ze VR willen introduceren moet er wel een Neo komen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neo heeft weinig met VR te maken.
Alle nieuwe games worden daar straks gewoon voor gemaakt, normale ps4 bezitters krijgen dan slappe half gen ports.
Dat is mijn verwachting en mening dit zal consoles zoals we die nu kennen om zeep helpen.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
En Ubisoft die niet teleursteld.
Bijna elke game die ze aanko digen word flink gedowngrade, zowel in graphics en features.
Waarom kan je bijv geen Terrorist vs Counter Terrorist in Siege zoals in de eerste "gameplay" trailer van Siege?
Ow ja dat was nep.
Er zijn uitzonderingen op de regel, maar imo zijn de meeste games die ze ontwikkelen 7.5 games.
Dan doel ik voornamelijk op de "aaa" titels die ze maken. Niet Rayman, child of Light etc.
Black Flag was een geweldige verbetering tov de AC games ervoor.
Maar het speelt nog steeds shit. Het zijn praktisch dezelfde controls als AC2 van inmiddels 10 jaar geleden?
Veel flash, weinig substantie is wat ik altijd bij hun games heb ( deze generatie iniedergeval ). The Crew.. ook bagger imo. Had Far Cry Primal in goede hoop gekocht, maar na 15 uur ging die ook intens vervelen.
Mgoed allemaal persoonlijk
Nou....quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Haha okee? Ja ze hebben de game uitgegeven maar laten we niet doen alsof Ubisoft ook maar iets met de development van die game te maken had.
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.quote:The rights were bought by Ubisoft for US$3.2 million. Within three weeks they had decided that the game required significant changes, pushing its release date back by six months to March 2014. Parker and Stone, with input from a Ubisoft creative consultant, concluded that their original vision would take too long and would be too costly to produce.[41] In a 2014 interview, Obsidian leader Feargus Urquhart said he could not comment on changes that were made following Ubisoft's involvement.[40][50] South Park: The Stick of Truth was officially released to manufacturing on February 12, 2014.[53] Following its release, Stone said that the work involved in making the game was much more than he and Parker had anticipated. He said, "I'll [admit] to the fact that we retooled stuff that we didn't like and we worked on the game longer than other people would've liked us to".[54]
Okay i stand corrected! Ik was onder de indruk dat de game al bijna af was toen Ubisoft het project overnamquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou....
[..]
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.
Ze hebben het letterlijk alleen uitgeveven. Dat is hetzelfde als zeggen dat Bethesda Fallout New Vegas heeft gemaakt... nee Obsidian heeft die gemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou....
[..]
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.
Ubisoft heeft Obsidian tenminste niet zo keihard genaaid als Bethesda.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:37 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ze hebben het letterlijk alleen uitgeveven. Dat is hetzelfde als zeggen dat Bethesda Fallout New Vegas heeft gemaakt... nee Obsidian heeft die gemaakt.
Iets met 16 maanden ontwikkelingstijd toch ... had wel gelezen dat Obsidian toch graag nog een Fallout game wilde maken op de F4 engine.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ubisoft heeft Obsidian tenminste niet zo keihard genaaid als Bethesda.
Zieke shit was dat
Jij hebt een account voor games waar je een platinum voor wilt halen en 1 voor games waar je dat niet bij doet?quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Platina trofee van NBA2K16 onmogelijk om te halen? Denk dat ik dit spel op mijn tweede account zal spelen.
Een hele korte ontwikkeltijd idd, en daarnaast had Bethseda Obaidian een bonus beloofd als de game een 85 op metacritic zou halen. ( sowieso al dom imo maargoed ) New Vegas had uiteindelijk een 84 op metacritic.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Iets met 16 maanden ontwikkelingstijd toch ... had wel gelezen dat Obsidian toch graag nog een Fallout game wilde maken op de F4 engine.
Toch bijzonder aangezien veel mensen NV een betere game vinden dan 3. Ik persoonlijk niet maar ken er genoeg die dat wel vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een hele korte ontwikkeltijd idd, en daarnaast had Bethseda Obaidian een bonus beloofd als de game een 85 op metacritic zou halen. ( sowieso al dom imo maargoed ) New Vegas had uiteindelijk een 84 op metacritic.
http://www.gamespot.com/a(...)o-head/1100-6366337/
Niet speciaal daarvoor maar dat komt nu wel handig uit. Voor sommige trofeeën heb je twee accounts nodig zoals bijvoorbeeld in beyond two souls. Mijn tweede account is een Amerikaanse die houd ik ook in de gaten voor regiogebonden acties.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij hebt een account voor games waar je een platinum voor wilt halen en 1 voor games waar je dat niet bij doet?
De games van je andere account kan je ook gewoon spelen op je main account??quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:12 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet speciaal daarvoor maar dat komt nu wel handig uit. Voor sommige trofeeën heb je twee accounts nodig zoals bijvoorbeeld in beyond two souls. Mijn tweede account is een Amerikaanse die houd ik ook in de gaten voor regiogebonden acties.
Ook superhandig dat je tweede account geen plus abo nodig heeft om plus-spellen te spelen.
ja, alleen je saves tellen dan niet op het andere account. Wat kut is als je bv ingame currency koopt in USA en wil spelen op EU. Dat gaat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De games van je andere account kan je ook gewoon spelen op je main account??
ja dit dusquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik NBA 2K16 probeer te downloaden. Jullie?
edit: meer mensen hebben er last van zie ik op twitter.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:32 schreef rickyszz het volgende:
Ik krijg telkens de foutcode CE040852-9 als ik NBA wil downloaden, normaal nergens last van
ik hoop het niet, die Bethesda engines van fallout en elder scrolls zijn heftig verouderdquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Iets met 16 maanden ontwikkelingstijd toch ... had wel gelezen dat Obsidian toch graag nog een Fallout game wilde maken op de F4 engine.
Was meer een sarcastische vraagquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, alleen je saves tellen dan niet op het andere account. Wat kut is als je bv ingame currency koopt in USA en wil spelen op EU. Dat gaat niet.
Ja ik ook, blijven hetstarten tot hij een server pakt die hij het wel doet. Volgens mij roken de servers bij Sony deze maandquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
blijven oefenen anders op youtube checkenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jammer dat er geen tutorial video van het verdedigen is in NBA2K16.
Wel van schieten enzo, maar dat verdedigen lukt me dus bar slecht.
Heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
De PS4 NEO bestaat, maar hij wordt nog niet getoond.quote:Andrew House, president and global chief executive of Sony Interactive Entertainment, told the Financial Times that the “high-end PS4” would be more expensive than the current $350 version.
“It is intended to sit alongside and complement the standard PS4,” he said. “We will be selling both [versions] through the life cycle.”
The new console, which is codenamed “Neo”, will target hardcore gamers, he said, as well as consumers with a 4K television set looking for more high-resolution content.
However, in a move that may disappoint some fans, Mr House said that Sony would not be unveiling its new console next week and refused to say when or at what price the unit would go on sale. “We want to ensure we have a full range of the best experiences on the new system that we can showcase in their entirety,” he said.
Nonetheless, he downplayed concerns that the move would cause interoperability problems between the old and new PS4 hardware.
“All games will support the standard PS4 and we anticipate all or a very large majority of games will also support the high-end PS4,” he said.
http://www.ft.com/intl/cm(...)c.html#axzz4BAsObibW
quote:The new console, which is codenamed “Neo”, will target hardcore gamers, he said
Mag hopen dat die langer is dan deel 1.Daar ben je binnen een paar uur doorheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:37 schreef Typisch het volgende:
Iemand Mirrors Edge al gecheckt? Was wel fan van het eerste deel.
Verdedigen is puur mandekken en af en toe doubleteamen op superstars zoals Curry en Lebronquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoofdmenu -> Options -> 2k tutorialquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Daar is niks over defense, dat word in dit spel nergens uitgelegd.quote:
https://www.youtube.com/channel/UCWvaIytNgjkxK-CB1LmlDDg Hier heb ik het geleerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is niks over defense, dat word in dit spel nergens uitgelegd.
Hoe doe je double team up? L1 inhouden krijg ik dat strategy scherm in beeld
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:11 schreef 2dope het volgende:
Ook ff op de FP natuurlijk (thx DKUp)
Sony bevestigt nieuwe 'high end' PlayStation 4
20quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dit weekend Blood & Wine proberen uit te spelen.. wat een fantastische uitbreiding is dat toch. En maar 15 euro :|
Daarom, had de season pass voor 25 gekocht dus reken ik het eigenlijk als 15quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
20![]()
Hearts of stone is maar een tientje, die is ook leuk, toch?
Volledigquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
2K16 nu gedownload, alleen quick match beschikbaar tot de rest is gedownload/geladen!?
Heb je daarna het volledige spel of een deel ervan?
Niet veel langerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mag hopen dat die langer is dan deel 1.Daar ben je binnen een paar uur doorheen.
Ook nog nooit aan Bloodborne of Dark Souls gewaagd. Nog altijd gedacht dat het niet mijn genres zijn, maar met die prijs is het verleidelijk om te proberen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Gisteren de GOTY edition van Bloodborne gescoord voor een tientje. Ben benieuwd, heb alleen DS2 gespeeld.
Iemand nog hints & tips?
Als je ds2 hebt gedaan, besef je dat BB om een agressieve speelstijl vraagt en je hebt rally potential (je kunt Health terug winnen). Verder is het sneller. Kijk anders op YouTube voor beginner tips (zonder spoilers). Maar ik denk dat het juist erg leuk is door gewoon te gaan, je weet hoe je een weapon moet equippen, daar heb ik ff over gedaan tot ik dat uitvogelde haha. Dus no worries ga lekker spelen, het voelt snel vertrouwd als je van DS komtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Gisteren de GOTY edition van Bloodborne gescoord voor een tientje. Ben benieuwd, heb alleen DS2 gespeeld.
Iemand nog hints & tips?
Dat spel is tegenwoordig 2,50 ofzo in de aanbieding.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:18 schreef Drankster het volgende:
Tering, de intro van Killzone 3 is één van de slechtste ooit.
Niet opgevenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Iemand nog hints & tips?
Zo snel mogelijk de eerste boss opzoeken (maakt niet uit of je verliest of wint) want vanaf dat moment kan je pas levelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:35 schreef Drankster het volgende:
Iemand nog hints & tips?
Ja effe gespeeld via PS Nowquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:30 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat spel is tegenwoordig 2,50 ofzo in de aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |