Jij bent dan ook geen man.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Ik ken meerdere mannen die fan van haar zijn, ik vind haar vreselijk
Zag hetquote:
omdat je de spatie gemist hadquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom staat er knokkelslet in de TT?
als artiest vind ik haar fantastischquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Ik ken meerdere mannen die fan van haar zijn, ik vind haar vreselijk
Ik vind haar spannend en mysterieus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als artiest vind ik haar fantastisch
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind haar aanstellerig, fake overkomen
ze moet het hebben van haar stembandenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar spannend en mysterieus.
Haar show in Carré was geweldig.
Maar soms komt ze ook oerdom over...
Ze heeft een lichaam waar je 'U' tegen zegt...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ze moet het hebben van haar stembanden
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
hoera voor electricien Mark, die ook nog aardig stucwerk aflevert
Elektrikeryquote:
Binnenshuize verbouwing vergunning voor nodig?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
Over werklui gesproken. Ik moet blijkbaar een vergunningaanvraag doen voor wat veranderingen aan mijn onderverdieping. Prima, duurt 3 weken, boeiend. Maar de timmerman komt volgende week al. Zijn houding "eerst maken, dan vragen, komt goed"
quote:
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Binnenshuize verbouwing vergunning voor nodig?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels..... alvast gefeliciteerd, jonguh
Ah, OK, duidelijk. Succes met de verbouwingquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |