Mijne wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Van tandenpoetsen worden je tanden niet witter
Maar bb jij bent vet goedkoop en perfect toch??quote:
Ze worden niet witter maar schoner waardoor ze witter lijken, je poetst gewoon de plak ervan afquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek ik ben blij met mn lichaam en ben een strong independent fatty woman
Dat bedoelen we toch. Gewoon schonere tanden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze worden niet witter maar schoner waardoor ze witter lijken, je poetst gewoon de plak er van af
Ja maar niet witterquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat bedoelen we toch. Gewoon schonere tanden.
ik ben highclassquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar bb jij bent vet goedkoop en perfect toch??
Ja kloptquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:42 schreef xcachet het volgende:
Dan zijn alle tanden wit. Alleen zit er dan bij sommige een gele laag overheen, SE
Denk dat je nog eerder je knieen hebt versleten dan ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En sexy.
En ik kan mn knieën goed gebruiken itt jou hihihi
Ja opmerking.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
ik geef je spreekbeurt een 8,5/10quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Hoiquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik geef je spreekbeurt een 8,5/10
Joylent was pas op tv. Bij succesvolle ondernemingen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Veel meegemaakt in tussentijd.quote:
ja zit r inquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n garde balletje?
hey rondborstige blondinequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Joylent was pas op tv. Bij succesvolle ondernemingen.
En dan begin je met wat kruidvat pilletjes te mixen enz.
#Jelly bean
Ja, ik heb een vraag. Moet ik dat stukje lezen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Toevallig gister mijn haar weer geblondeerd. of ja blond... donkerblond is het.quote:
iedereen tegenwoordig helemaal wild van shakesquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
picsquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Toevallig gister mijn haar weer geblondeerd. of ja blond... donkerblond is het.
Waarom eet je gewoon niet wat meer fruit?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
werd gekidnapt in een van de kinky keldersquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb nog gezocht op Kinky. Nl en naar overlijdensberichten
Dat is niet hip.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Waarom eet je gewoon niet wat meer fruit?
lolololquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Al Shaab young boysquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ewa haags sorry dat ik er niet was met all stars
hij wil michelin man wordenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ff srs hè. Zit je in die business nu? Mag in dmquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
werd gekidnapt in een van de kinky kelders
Ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op mijn Instagram tijdlijn heeft een huis gekocht in Zuid-Afrika. Gaat daar heen met haar man en 2 kleine kinderen. Ik ben zo jaloers.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter veilig binnenblijven en fokken, ben je er wel overheen gekomen nu?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]Alle ellende komt door al die boze ogen omdat je zo mooi bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Ben een zombie. Die caren niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
beter veilig binnenblijven en fokken, ben je er wel overheen gekomen nu?
Ja ik ook sorryquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ewa haags sorry dat ik er niet was met all stars
oh vergeten trouwens:quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet de vertaling. Maar inderdaad.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh vergeten trouwens:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
Ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op mijn Instagram tijdlijn heeft een huis gekocht in Zuid-Afrika. Gaat daar heen met haar man en 2 kleine kinderen. Ik ben zo jaloers.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet in KLB. Yvonne ging er naar kijken geef het door in de SC
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef Neverknown het volgende:
Is hier nog wat gebeurd?kan iemand me op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen omtrent FOK! en Braddie?
FOK! leeft Braddie is wegquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef Neverknown het volgende:
Is hier nog wat gebeurd?kan iemand me op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen omtrent FOK! en Braddie?
Hij heeft FOK! laten blokkeren bij zijn providerquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Is hij niet alweer gespot onder een kloon?
Op telefoon kun je ook klonenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft FOK! laten blokkeren bij zijn provider
Ja weet ik. Maar ik vind het nog steeds een bijzonder verhaal. Je gaat toch niet echt bellen 'hey blokkeer fok.nl even als je wil"quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft FOK! laten blokkeren bij zijn provider
Bij delen kan ik ook link kopiëren selecteren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe krijg je dan youtubefilmpje hier of ben ik gewoon achterlijk?
Vragen naar de bekende wegquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe krijg je dan youtubefilmpje hier of ben ik gewoon achterlijk?
Aah dankequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij delen kan ik ook link kopiëren selecteren.
Mijne ook. Zonder kan ik niet werkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alt+tab is 1 van m'n favo toetsencombinaties
Ik ben er ook vrij sceptisch over maar goedquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik vind het nog steeds een bijzonder verhaal. Je gaat toch niet echt bellen 'hey blokkeer fok.nl even als je wil"![]()
jellyquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
waarom gaat het altijd over die arme jongen
Goede nederlandsquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat mijn ouders pissig worden als ik de kaas in 3 breken omdat ik met 1 hand dat ding in een zakje wil proppen.
Wauw je ziet echt dat eten zijn passie is. Padjes beker is helemaal vol mag ook leeggemaakt worden. Lidl kaas eter, en toen hij het brood openmaakte als een monster die week niet meer gegeten heeft. Denk wel dat braddie hierna nog 4 sneetjes gemaakt heeft. Geloof niet dat hierbij gebleven is qua ontbijt wie wel?quote:
Snap niet waarom hij dat via de bovenkant van zijn voorruit heeft laten lopen. Zit het nog steeds in het zichtquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
Ik ga weer dat filmpje kijken over wegwerken van zijn dashcam
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw je ziet echt dat eten zijn passie is. Padjes beker is helemaal vol mag ook leeggemaakt worden. Lidl kaas eter, en toen hij het brood openmaakte als een monster die week niet meer gegeten heeft. Denk wel dat braddie hierna nog 4 sneetjes gemaakt heeft. Geloof niet dat hierbij gebleven is qua ontbijt wie wel?
Zou jij mijn vlogs kijken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, hij is ook dik, maar hij maakt geen vlogs
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw je ziet echt dat eten zijn passie is. Padjes beker is helemaal vol mag ook leeggemaakt worden. Lidl kaas eter, en toen hij het brood openmaakte als een monster die week niet meer gegeten heeft. Denk wel dat braddie hierna nog 4 sneetjes gemaakt heeft. Geloof niet dat hierbij gebleven is qua ontbijt wie wel?
Ja, maar hij heeft het helemaal weggewerkt hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij dat via de bovenkant van zijn voorruit heeft laten lopen. Zit het nog steeds in het zicht
wat zei je :S nee ik ben geen hoerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag
ja echt hequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag
Nee geloof het ook niet. Anders had hij voor het filmpje wel gewoon één tosti gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ondertussen is mauri al bij editie nl geweest, wil ie naar rtl late night en heeft ie al meer dan 5000 subs. brad moet actie ondernemen
Was gewoon ronde 1 pasquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee geloof het ook niet. Anders had hij voor het filmpje wel gewoon één tosti gedaan.
Die moeder moet ff normaal doen, er lag niet eens brood in de trommelquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat mijn ouders pissig worden als ik de kaas in 3 breken omdat ik met 1 hand dat ding in een zakje wil proppen.
wat doe je dan tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
wat zei je :S nee ik ben geen hoer
Gewoon 1 groot wereldrijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
Laat die Clinton maar ff ingrijpen. Kunnen we gelijk Europa opheffen.
rtquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ook een like en comment achterlaten pls
Jij zou voor Trump stemmen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
Laat die Clinton maar ff ingrijpen. Kunnen we gelijk Europa opheffen.
Nee, Clinton. Een vrouw die met de vuist op tafel slaat als vooraanstaande van het machtigste land ter wereld in de wereldpolitiek lijkt me momenteel het verstandigst.quote:
Wut hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een onvoorstelbaar persoon, werkelijk waar
Waar moeten ze een reportage over maken dan? Zijn blauwe twingo? Zijn beroerde acceptatieskills op weg? Zijn uitpuilende brood op tostiapparaat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ondertussen is mauri al bij editie nl geweest, wil ie naar rtl late night en heeft ie al meer dan 5000 subs. brad moet actie ondernemen
soort asmr, wel fijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
Ik ga weer dat filmpje kijken over wegwerken van zijn dashcam
Zijn leven, beetje net als Kees maar dan andersquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar moeten ze een reportage over maken dan? Zijn blauwe twingo? Zijn beroerde acceptatieskills op weg? Zijn uitpuilende brood op tostiapparaat?
je wilt nog meer oorlog?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Clinton. Een vrouw die met de vuist op tafel slaat als vooraanstaande van het machtigste land ter wereld in de wereldpolitiek lijkt me momenteel het verstandigst.
Kees Mommaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn leven, beetje net als Kees maar dan anders
Ja is toch mooie televisie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar moeten ze een reportage over maken dan? Zijn blauwe twingo? Zijn beroerde acceptatieskills op weg? Zijn uitpuilende brood op tostiapparaat?
moest lachen bij het openmaken van dat brood, pa morgen met droog brood in zijn trommeltje naar zijn werkquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
da's toch die waardeloze kutmonteur?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moest lachen bij het openmaken van dat brood, pa morgen met droog brood in zijn trommeltje naar zijn werk
Over al zijn struggles met FOK! en zijn vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn leven, beetje net als Kees maar dan anders
sowquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
da's toch die waardeloze kutmonteur?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
da's toch die waardeloze kutmonteur?
Als ik dat zou willen zou ik voor Trump gaan. Niet echt realistisch zo'n gast. Clinton word het. Die heeft ook internationale ervaring. Trump is net zo'n debiel als Wilders. Gelijk halen bij de lokale buhne ok, internationaal niks.quote:
Gladiatorquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon weer gladiatorengevechten, veel spannender
Maar als je moet kiezen tussen twee kwaden... Wat wordt het dan wat jou betreft?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
Eigenlijk is het allebei niks. Kon Obama maar een nieuwe termijn blijven
Eens.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
Eigenlijk is het allebei niks. Kon Obama maar een nieuwe termijn blijven
je hebt dus duidelijk geen flauw benulquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen zou ik voor Trump gaan. Niet echt realistisch zo'n gast. Clinton word het. Die heeft ook internationale ervaring. Trump is net zo'n debiel als Wilders. Gelijk halen bij de lokale buhne ok, internationaal niks.
Enlighten me.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt dus duidelijk geen flauw benul
quote:In Amsterdam is een lugubere vondst gedaan. Een voorbijgangster trof in de bosjes aan de Oostoever een dode baby aan, zo liet de politie weten. De politie is een onderzoek begonnen.
Het parkachtige gebied langs de Sloterplas is afgezet voor onderzoek. De doodsoorzaak is onbekend. Om daar meer over te weten te komen wordt "ergens in de komende dagen" sectie verricht.
Een woordvoerder van de politie kon woensdagavond nog niks zeggen over het geslacht van het kindje of over de vermoedelijke leeftijd.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ieder verstandig persoon stemt op Trump.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
goedzo ashquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mij ook.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toffe kerel lijkt me, die hardwell
Zo nuchter nog ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Probs voor wat hij al bereikt heeft.
Liever op een mbo jodenknecht die nooit een echte baan heeft gehad dan een universitaire billionaire?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:22 schreef HPLC het volgende:
Stem nog liever 5 keer Geert dan 1 keer Trump
Alsof ze dat gaat doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:23 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind het belangrijk momenteel dat een vrouw, aan het roer van het machtigste land ter wereld, eventjes aan de islamitische wereld gaat vertellen dat ze een toontje lager mogen zingen.
clinton die de rapevictims van Bill kapot heeft gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Clinton die Trump beschuldigt van liegen.
Ik doe dat pas als hij de 85 is gepasseerd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash zou trump zo hard baffen dat z'n tong ervan begint af te slijten
hahaha is ie weer hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe dat pas als hij de 85 is gepasseerd.
Zou je daarom ook met WCH naar bed gaan, maar alleen omdat je Niels niet wil?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Clinton stemmen. Maar alleen omdat ik Trump niet wil.
ja lang geleden moet weer ff nadenkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja jongen ik leef de leven, ik heb 't druk enzo
Nee want als ik geen van beide doe heeft dat geen consequenties.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou je daarom ook met WCH naar bed gaan, maar alleen omdat je Niels niet wil?
Hey vanillebaasquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe dat pas als hij de 85 is gepasseerd.
Ben wel al tijdje niet meer geband. Dus ja, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja lang geleden moet weer ff nadenken
Ahzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee want als ik geen van beide doe heeft dat geen consequenties.
HPLCgodquote:
Alleen vrouwenbillen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash zou trump zo hard baffen dat z'n tong ervan begint af te slijten
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.quote:
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.
Ash toch eveneens niet als velen dachten dat Ash een clon van McNult is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.
McNultyquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.
Nou ja, vrouwelijk schoon, vieze dikke kontenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt mij al die tijd voor de gek gehouden terwijl ik gevoelens voor jou ontwikkelde?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die dmde me zondagquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
VKNiet gemist
McNulty.Mis hem nog steeds
Nee, per staat worden kiesmannen binnen gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Bestaat er een soort van minimale opkomst voor de presidentsverkiezingen?
Jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee, per staat worden kiesmannen binnen gehaald
Dit moet ik zien.quote:
Je bent er echt altijd pas als Ash dat soort post post aar indien Ash erop ingaat verdwijn je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij hebt mij al die tijd voor de gek gehouden terwijl ik gevoelens voor jou ontwikkelde?
Dit doet pijn
Welke vrouwenplaatjes stuurde hij je?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent er echt altijd pas als Ash dat soort post post aar indien Ash erop ingaat verdwijn je.
omdat Ash Pax probeert te trollenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent er echt altijd pas als Ash dat soort post post aar indien Ash erop ingaat verdwijn je.
tering in de hel zal je bedoelen, godverdomme wat maakt Braddie slechte tosti'squote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel, welkom terug uit de hel.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tering in de hel zal je bedoelen, godverdomme wat maakt Braddie slechte tosti's
Zou wel een linkje met hoofddoekenporno van hem willenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke vrouwenplaatjes stuurde hij je?
die buik! zehma dronk ie niet meer met koffie! die ademhaling is echt viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |