Wauw je ziet echt dat eten zijn passie is. Padjes beker is helemaal vol mag ook leeggemaakt worden. Lidl kaas eter, en toen hij het brood openmaakte als een monster die week niet meer gegeten heeft. Denk wel dat braddie hierna nog 4 sneetjes gemaakt heeft. Geloof niet dat hierbij gebleven is qua ontbijt wie wel?quote:
Snap niet waarom hij dat via de bovenkant van zijn voorruit heeft laten lopen. Zit het nog steeds in het zichtquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
Ik ga weer dat filmpje kijken over wegwerken van zijn dashcam
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw je ziet echt dat eten zijn passie is. Padjes beker is helemaal vol mag ook leeggemaakt worden. Lidl kaas eter, en toen hij het brood openmaakte als een monster die week niet meer gegeten heeft. Denk wel dat braddie hierna nog 4 sneetjes gemaakt heeft. Geloof niet dat hierbij gebleven is qua ontbijt wie wel?
Zou jij mijn vlogs kijken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, hij is ook dik, maar hij maakt geen vlogs
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw je ziet echt dat eten zijn passie is. Padjes beker is helemaal vol mag ook leeggemaakt worden. Lidl kaas eter, en toen hij het brood openmaakte als een monster die week niet meer gegeten heeft. Denk wel dat braddie hierna nog 4 sneetjes gemaakt heeft. Geloof niet dat hierbij gebleven is qua ontbijt wie wel?
Ja, maar hij heeft het helemaal weggewerkt hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij dat via de bovenkant van zijn voorruit heeft laten lopen. Zit het nog steeds in het zicht
wat zei je :S nee ik ben geen hoerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag
ja echt hequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag
Nee geloof het ook niet. Anders had hij voor het filmpje wel gewoon één tosti gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ondertussen is mauri al bij editie nl geweest, wil ie naar rtl late night en heeft ie al meer dan 5000 subs. brad moet actie ondernemen
Was gewoon ronde 1 pasquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee geloof het ook niet. Anders had hij voor het filmpje wel gewoon één tosti gedaan.
Die moeder moet ff normaal doen, er lag niet eens brood in de trommelquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat mijn ouders pissig worden als ik de kaas in 3 breken omdat ik met 1 hand dat ding in een zakje wil proppen.
wat doe je dan tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
wat zei je :S nee ik ben geen hoer
Gewoon 1 groot wereldrijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
Laat die Clinton maar ff ingrijpen. Kunnen we gelijk Europa opheffen.
rtquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ook een like en comment achterlaten pls
Jij zou voor Trump stemmen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
Laat die Clinton maar ff ingrijpen. Kunnen we gelijk Europa opheffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |