Hij heeft FOK! laten blokkeren bij zijn providerquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Is hij niet alweer gespot onder een kloon?
Op telefoon kun je ook klonenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft FOK! laten blokkeren bij zijn provider
Ja weet ik. Maar ik vind het nog steeds een bijzonder verhaal. Je gaat toch niet echt bellen 'hey blokkeer fok.nl even als je wil"quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft FOK! laten blokkeren bij zijn provider
Bij delen kan ik ook link kopiėren selecteren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe krijg je dan youtubefilmpje hier of ben ik gewoon achterlijk?
Vragen naar de bekende wegquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe krijg je dan youtubefilmpje hier of ben ik gewoon achterlijk?
Aah dankequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij delen kan ik ook link kopiėren selecteren.
Mijne ook. Zonder kan ik niet werkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alt+tab is 1 van m'n favo toetsencombinaties
Ik ben er ook vrij sceptisch over maar goedquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik vind het nog steeds een bijzonder verhaal. Je gaat toch niet echt bellen 'hey blokkeer fok.nl even als je wil"![]()
jellyquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
waarom gaat het altijd over die arme jongen
Goede nederlandsquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat mijn ouders pissig worden als ik de kaas in 3 breken omdat ik met 1 hand dat ding in een zakje wil proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |