quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelens
Gewoon domme dingenJa. Maar kan gewoon niet meer verder werken. Morgen nog een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik care niet genoeg
Wel om jezelf denken he![]()
HE MELOEWA!quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
had paar weken terug ook mn tanden laten bleken ook kleine 200 euro... ziet niets..
Thanks tot the white smile companyyyyyyyyyyyyyy
Dr. Smile?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
had paar weken terug ook mn tanden laten bleken ook kleine 200 euro... ziet niets..
gewoon beter je tanden gaan poetsenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
mmm laatste loodjes wegen het zwaarst maar daarna heb je ook watquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar kan gewoon niet meer verder werken. Morgen nog een dag.Ik care niet genoeg
Wel om jezelf denken he
Gwn Crest bestellen uit de USquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
HE ouwe vrindquote:
naja ik wil ze witter..quote:
klopt dan was ik voor 50 klaar geweestquote:
Jawel als e nog jong bent.. bij beetje getine huid. en frisse mooie haartjesquote:
helpt zo goed??quote:
Gewoon Prodent poetsen. Elke dag 2 keer met elektrische tandenborstel. Kost minder heb je ook wat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
naja ik wil ze witter..
[..]
klopt dan was ik voor 50 klaar geweest
Bij mij werd het na 4 strips al veeul witter. M'n tandvlees bij mn hoektand brandde wel vieserg.quote:
Van tandenpoetsen worden je tanden niet witterquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon Prodent poetsen. Elke dag 2 keer met elektrische tandenborstel. Kost minder heb je ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |