Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mijquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mijn waarde kameraad!!1
Ik ben een Thug en jij dan waarde vriend?
Goood. Laatste loodjes voor school wegen tonnenquote:
ben je bijna klaar?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mij
[..]
Goood. Laatste loodjes voor school wegen tonnen
En daar?
All-in. Te lui om het zelf uit te zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus ¤3400 voor 2 weken vakantie
Ja. Maar deadline is vrijdag 12:00 en ben pas op 25% van een heel hoop werkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ben je bijna klaar?nice wel........
Ja et gaat wel. Moet alleen wat verstandiger worden :$
hoi slimme sexy chimeid mag ik meequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus ¤3400 voor 2 weken vakantie
Excuses, jij.😃quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mij
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef Neverknown het volgende:
Ik was gister ¤ 150 kwijt bij de kapper........
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelensquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar deadline is vrijdag 12:00 en ben pas op 25% van een heel hoop werk
Hoezo? Wat heb je gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet. De leukste user van FOK!.
Dan verdien je ook gewoon een kutvakantie.quote:
Ik scheer gratis je kop kaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef Neverknown het volgende:
Ik was gister ¤ 150 kwijt bij de kapper........
Schrok me ook ja.quote:
Mag ik deze inlijsten.😎quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet. De leukste user van FOK!.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelens
Gewoon domme dingenlol sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |