oh, het is alweer overquote:Beste Danny,
Dank voor je reactie en snelle handelen. Graag wil ik benadrukken dat Talpa geen enkel bezwaar heeft tegen fansites en hier juist alleen maar heel blij mee is. Er zijn echter uitingen die te ver gaan zoals het volledig weergeven van de live streams, ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Partijen als Daily Motion worden daar zeker ook op aangesproken. Mochten wij in de toekomst uitingen tegenkomen die wij niet toelaatbaar achten dan laat ik het weten. Fijne avond.
Vriendelijke groet,
NaamvandedamevanTalpa
Ik heb altijd het idee dat zeker 80% nep is aan dat programma.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
Hier zitten twee oud klasgenoten van mij in deze afleveringTering
Niet geklikt, maar wel interessantquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
ik vind dat programma echt zo tyfes zieligquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Al vinden ze er wel de juiste types voor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat programma echt zo tyfes zielig
en de helft moet ook wel nep zijn
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat programma echt zo tyfes zielig
en de helft moet ook wel nep zijn
ja idd, alsof dat ook zo maar mag allemaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat zeker 80% nep is aan dat programma.
chips > chocoladequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
Trek in chocolade. Al lang niet meer gehad.
Bedankt nu heb ik ook trek in chocoladequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
ik heb chocoladequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:51 schreef pinman het volgende:
[..]
Bedankt nu heb ik ook trek in chocolade
Op woensdag?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:47 schreef Oberkullie het volgende:
Zometeen undercuvver in nederland
[ afbeelding ]
Ja lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef xcachet het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
All Stars op NPO3 genot gaat zo beginnen
lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeten even Nadja onder Nemo vandaan halen
Jij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat zeker 80% nep is aan dat programma.
Goeden grap, waarde kameraad. Niet getreurd, ik ben weer terug.quote:
quote:
Ik heb even geen flauw idee wie jij bent...quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goeden grap, waarde kameraad. Niet getreurd, ik ben weer terug.![]()
Care, aanbid hieronder 2Pac.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb even geen flauw idee wie jij bent...
Zeer zeker niet.quote:
He, Hans.quote:
Hijs best wel peiger ja.quote:
Neequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow die vraag was aan jezelf?
Zelden zoveel waarheid in 1 post gezien.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch die overgewaardeerde rapper?
Ik weet zeer veel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik Hans heet, ouwe Chinees?
Voor mezelf.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreek je nu voor mij of voor jezelf? ;s
Ik ben boos en verdrietig.quote:
Nee, groot en bruinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toon is wat gevoel of compassie vent.quote:
Ha ha ha.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Toon is wat gevoel of compassie vent.
quote:
Wie denk je wel niet dat je bent.quote:
Zullen we vrienden worden?quote:
Ooh, spannend, ik wacht.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:33 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie weleens chemische cholera gehad?
Ja, net nog achter gelaten op de plee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:33 schreef Oberkullie het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:33 schreef Oberkullie het volgende:
Ha ha ha.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, groot en bruinprachtige wezensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hatsjoe.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef BoneThugss het volgende:
Kut flikkertjes met 'jullie' idols.![]()
Jullie hebben mij aangestoken.![]()
![]()
Ik hou ook van al deze programma's.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een topweek
-wegmisbruikers
-internetpesters aangepakt
-smerige zaken
-opgelicht in het buitenland
-undercover in Nederland
Okequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hou ook van al deze programma's.
Wat een kut programma.quote:
quote:
Wat?quote:
Ik.quote:
Haha ja ik moet weg omdat jij er bentquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik.![]()
Jij.![]()
Maar goed, ga gewoon weg en laat mij in deze SC chillen.
Haha, die angst- oogjes. 'gelukkig is deze auto geblindeerd'quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
Zo hij werd wel een beetje zenuwachtig toen die Antillianen op zijn auto af kwamen
Fraz hoort bij ons ja. Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik.![]()
Jij.![]()
Maar goed, ga gewoon weg en laat mij in deze SC chillen.
Dat altijd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ja ik moet weg omdat jij er bent
Ben jij Braddie?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat altijd.![]()
Ik.![]()
Ach, ik heb genoeg van jou gelezen, sukkeltje.![]()
Ha ha ha.
Vertel, mijn goede vriend. Wie is 'ons'.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Fraz hoort bij ons ja. Als het je niet bevalt log je maar uit.
Ober is mijn ONSquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vertel, mijn goede vriend. Wie is 'ons'.
Braddie.quote:
Correspondentsquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand tips voor een leuke film op netflix?
once upon a time in americaquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef -supergirl- het volgende:
Iemand tips voor een leuke film op netflix?
quote:
Dankje, Hans.quote:
Nooit vertrouwen, gewoon zonder doen. Ha ha ha.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is durex pleasure ring nice? zie er zoveel reclame van dat kan haast niet anders
maar ik ben ecto en dan verander je in een brute viking met staminaquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nooit vertrouwen, gewoon zonder doen. Ha ha ha.![]()
Sorry man.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ik ben ecto en dan verander je in een brute viking met stamina
jij ook al? lijkt wel alsof iedereen hier een panlat isquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ik ben ecto en dan verander je in een brute viking met stamina
Je bent hier of dik of dunquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij ook al? lijkt wel alsof iedereen hier een panlat is
1 van mijn waarde vrienden.quote:
Nee.quote:
Mwah.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is durex pleasure ring nice? zie er zoveel reclame van dat kan haast niet anders
Waarom?quote:
DP is toch wel de grootste mongool van dit forum.quote:
quote:
Nog niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een slap verhaal alberto, er is niks gebeurd.
goh wat vervelend voor je man, echt balenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
Betaal je een godsvermogen om een pakketje aangetekend bezorgd te krijgen door DHL, bieden ze als "tijdsvak" tussen 8:00 en 18:00 aan, gelukkig kan je het pakketje ook ophalen bij een DHL service punt, die ene in het centrum van Amsterdam of die op Schiphol.
wat een service die badgasten
Tja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
goh wat vervelend voor je man, echt balen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echt wat een kutservice ook man, sterkte broquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
Betaal je een godsvermogen om een pakketje aangetekend bezorgd te krijgen door DHL, bieden ze als "tijdsvak" tussen 8:00 en 18:00 aan, gelukkig kan je het pakketje ook ophalen bij een DHL service punt, die ene in het centrum van Amsterdam of die op Schiphol.
wat een service die badgasten
Lekker voor hem, is toch een kutuser.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker voor hem, is toch een kutuser.
Dit is geheel correct.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De user ' zeer'.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is deze "zeer." en wat doet hij?
wie is deze "' zeer.'"?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De user ' zeer'.
Dat deed wel pijn. Ha ha ha.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
DP is toch wel de grootste mongool van dit forum.![]()
Ha ha ha.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een commerciële bende die programma's van hem, maar wel vermakelijk toch
quote:
Ik kan er niet naar kijken, ik vind Rob Geus echt een sukkel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
jawelquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet echt stoppen met mij te quoten ;s
HPLC zal dit doorgeven aan Ashquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga toch maar eens Breaking Bad kijken.
Ja Mart Smeets.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks 21.25 Saluut aan sport oid op tv
Mijn waarde kameraad!!1quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij? Heb je jezelf al voorgeteld?
cachieee hoe is life?quote:
lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel stukje eigenpijperij worden, daar is ie nooit vies van geweest
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mijquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mijn waarde kameraad!!1
Ik ben een Thug en jij dan waarde vriend?
Goood. Laatste loodjes voor school wegen tonnenquote:
ben je bijna klaar?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mij
[..]
Goood. Laatste loodjes voor school wegen tonnen
En daar?
All-in. Te lui om het zelf uit te zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus ¤3400 voor 2 weken vakantie
Ja. Maar deadline is vrijdag 12:00 en ben pas op 25% van een heel hoop werkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ben je bijna klaar?nice wel........
Ja et gaat wel. Moet alleen wat verstandiger worden :$
hoi slimme sexy chimeid mag ik meequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus ¤3400 voor 2 weken vakantie
Excuses, jij.😃quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mij
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef Neverknown het volgende:
Ik was gister ¤ 150 kwijt bij de kapper........
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelensquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar deadline is vrijdag 12:00 en ben pas op 25% van een heel hoop werk
Hoezo? Wat heb je gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet. De leukste user van FOK!.
Dan verdien je ook gewoon een kutvakantie.quote:
Ik scheer gratis je kop kaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef Neverknown het volgende:
Ik was gister ¤ 150 kwijt bij de kapper........
Schrok me ook ja.quote:
Mag ik deze inlijsten.😎quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet. De leukste user van FOK!.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelens
Gewoon domme dingenlol sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelens
Gewoon domme dingenJa. Maar kan gewoon niet meer verder werken. Morgen nog een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik care niet genoeg
Wel om jezelf denken he![]()
HE MELOEWA!quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
had paar weken terug ook mn tanden laten bleken ook kleine 200 euro... ziet niets..
Thanks tot the white smile companyyyyyyyyyyyyyy
Dr. Smile?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
had paar weken terug ook mn tanden laten bleken ook kleine 200 euro... ziet niets..
gewoon beter je tanden gaan poetsenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
mmm laatste loodjes wegen het zwaarst maar daarna heb je ook watquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar kan gewoon niet meer verder werken. Morgen nog een dag.Ik care niet genoeg
Wel om jezelf denken he
Gwn Crest bestellen uit de USquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
HE ouwe vrindquote:
naja ik wil ze witter..quote:
klopt dan was ik voor 50 klaar geweestquote:
Jawel als e nog jong bent.. bij beetje getine huid. en frisse mooie haartjesquote:
helpt zo goed??quote:
Gewoon Prodent poetsen. Elke dag 2 keer met elektrische tandenborstel. Kost minder heb je ook wat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
naja ik wil ze witter..
[..]
klopt dan was ik voor 50 klaar geweest
Bij mij werd het na 4 strips al veeul witter. M'n tandvlees bij mn hoektand brandde wel vieserg.quote:
Van tandenpoetsen worden je tanden niet witterquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon Prodent poetsen. Elke dag 2 keer met elektrische tandenborstel. Kost minder heb je ook wat.
Mijn tanden wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Van tandenpoetsen worden je tanden niet witter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |