DP is toch wel de grootste mongool van dit forum.quote:
quote:
Nog niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een slap verhaal alberto, er is niks gebeurd.
goh wat vervelend voor je man, echt balenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
Betaal je een godsvermogen om een pakketje aangetekend bezorgd te krijgen door DHL, bieden ze als "tijdsvak" tussen 8:00 en 18:00 aan, gelukkig kan je het pakketje ook ophalen bij een DHL service punt, die ene in het centrum van Amsterdam of die op Schiphol.
wat een service die badgasten
Tja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
goh wat vervelend voor je man, echt balen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echt wat een kutservice ook man, sterkte broquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
Betaal je een godsvermogen om een pakketje aangetekend bezorgd te krijgen door DHL, bieden ze als "tijdsvak" tussen 8:00 en 18:00 aan, gelukkig kan je het pakketje ook ophalen bij een DHL service punt, die ene in het centrum van Amsterdam of die op Schiphol.
wat een service die badgasten
Lekker voor hem, is toch een kutuser.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker voor hem, is toch een kutuser.
Dit is geheel correct.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De user ' zeer'.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is deze "zeer." en wat doet hij?
wie is deze "' zeer.'"?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De user ' zeer'.
Dat deed wel pijn. Ha ha ha.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
DP is toch wel de grootste mongool van dit forum.![]()
Ha ha ha.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een commerciële bende die programma's van hem, maar wel vermakelijk toch
quote:
Ik kan er niet naar kijken, ik vind Rob Geus echt een sukkel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
jawelquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet echt stoppen met mij te quoten ;s
HPLC zal dit doorgeven aan Ashquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga toch maar eens Breaking Bad kijken.
Ja Mart Smeets.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks 21.25 Saluut aan sport oid op tv
Mijn waarde kameraad!!1quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij? Heb je jezelf al voorgeteld?
cachieee hoe is life?quote:
lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel stukje eigenpijperij worden, daar is ie nooit vies van geweest
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mijquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mijn waarde kameraad!!1
Ik ben een Thug en jij dan waarde vriend?
Goood. Laatste loodjes voor school wegen tonnenquote:
ben je bijna klaar?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mij
[..]
Goood. Laatste loodjes voor school wegen tonnen
En daar?
All-in. Te lui om het zelf uit te zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus ¤3400 voor 2 weken vakantie
Ja. Maar deadline is vrijdag 12:00 en ben pas op 25% van een heel hoop werkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ben je bijna klaar?nice wel........
Ja et gaat wel. Moet alleen wat verstandiger worden :$
hoi slimme sexy chimeid mag ik meequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus ¤3400 voor 2 weken vakantie
Excuses, jij.😃quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid, zo praat je niet tegen mij
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef Neverknown het volgende:
Ik was gister ¤ 150 kwijt bij de kapper........
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelensquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar deadline is vrijdag 12:00 en ben pas op 25% van een heel hoop werk
Hoezo? Wat heb je gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet. De leukste user van FOK!.
Dan verdien je ook gewoon een kutvakantie.quote:
Ik scheer gratis je kop kaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef Neverknown het volgende:
Ik was gister ¤ 150 kwijt bij de kapper........
Schrok me ook ja.quote:
Mag ik deze inlijsten.😎quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben cachet. De leukste user van FOK!.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelens
Gewoon domme dingenlol sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pfff dan zit jij nu niet ''relax'' te fokken maar met onderbuikgevoelens
Gewoon domme dingenJa. Maar kan gewoon niet meer verder werken. Morgen nog een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik care niet genoeg
Wel om jezelf denken he![]()
HE MELOEWA!quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
had paar weken terug ook mn tanden laten bleken ook kleine 200 euro... ziet niets..
Thanks tot the white smile companyyyyyyyyyyyyyy
Dr. Smile?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
had paar weken terug ook mn tanden laten bleken ook kleine 200 euro... ziet niets..
gewoon beter je tanden gaan poetsenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
mmm laatste loodjes wegen het zwaarst maar daarna heb je ook watquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar kan gewoon niet meer verder werken. Morgen nog een dag.Ik care niet genoeg
Wel om jezelf denken he
Gwn Crest bestellen uit de USquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
HE ouwe vrindquote:
naja ik wil ze witter..quote:
klopt dan was ik voor 50 klaar geweestquote:
Jawel als e nog jong bent.. bij beetje getine huid. en frisse mooie haartjesquote:
helpt zo goed??quote:
Gewoon Prodent poetsen. Elke dag 2 keer met elektrische tandenborstel. Kost minder heb je ook wat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
naja ik wil ze witter..
[..]
klopt dan was ik voor 50 klaar geweest
Bij mij werd het na 4 strips al veeul witter. M'n tandvlees bij mn hoektand brandde wel vieserg.quote:
Van tandenpoetsen worden je tanden niet witterquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon Prodent poetsen. Elke dag 2 keer met elektrische tandenborstel. Kost minder heb je ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |