zit jij ook al aan de eiwitshakes?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij was het er binnen 20 uur.
Doe je echt niks?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat je een kwartier moeten liggen pompen hoor.
Dan beter ontvanger zijn.
Joylent is niet eiwit.quote:
oh ik dacht van die bodybuildspulquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joylent is niet eiwit.
Is maaltijdvervanger.
En nee, heb 1 keer gedaan. Had het met de klas over voeding, dus had wat besteld.
Er waren wel wat overeenkomsten, maar sowieso vond ze mij niet aantrekkelijk genoeg lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou je bijna zeggen dat het een match made in heaven is
heel apart ditquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wel wat overeenkomsten, maar sowieso vond ze mij niet aantrekkelijk genoeg lol
dquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een foto met mijn handen op mijn wangen terwijl ik angstig gil
Doe jij ook andere vakken dan wiskunde?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joylent is niet eiwit.
Is maaltijdvervanger.
En nee, heb 1 keer gedaan. Had het met de klas over voeding, dus had wat besteld.
ik krijg nog een andere nieuwe huisgenoot en hij is homo dus jij en mortaxx kunnen samen langs komenquote:
ik had gisteren kaas en worst gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom je villen met mn donermes, kaaskop
Of ik heb de signalen verkeerd begrepenquote:
Taking it slow but it's not typical ...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Of ga niet zo langzaam jij
is die huisgenoot leuker dan mortaxx?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg nog een andere nieuwe huisgenoot en hij is homo dus jij en mortaxx kunnen samen langs komen
dat is elke manquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ik heb de signalen verkeerd begrepen
Daarom ben ik zo slecht in dates, totaal blind daarvoor.
Ik geef geen wiskunde.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe jij ook andere vakken dan wiskunde?
hjb naziquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom je villen met mn donermes, kaaskop
dat zal vast echt heel vies zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb gisteren ovenkroketten gekocht
Zo maar eens uittesten
ik weet niet wat jouw type isquote:
vrouwen zijn gewoon bijzonderquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ik heb de signalen verkeerd begrepen
Daarom ben ik zo slecht in dates, totaal blind daarvoor.
HUHHHHHquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef geen wiskunde.![]()
Het is alsof je me helemaal niet kent. Even huilen.
hey vriendquote:
geen idee, maar soms moet je risico's nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dat zal vast echt heel vies zijn
dat lijkt me erg gezelligquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg nog een andere nieuwe huisgenoot en hij is homo dus jij en mortaxx kunnen samen langs komen
nehh hij is niet schattig.quote:
haha jij neuktquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
tot mijn weten heb ik nog nooit met een fokker geneukt
Make me a nazi?quote:
hoezoquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik neem toch liever etsu mee trouwens..
leeft hij nogquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha fylaxjedie wil je echt in zn wangen knijpen
of je pik in zijn mond doen zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Toevallig ga ik misschien stagelopen in duitsland dusja
neuk jij eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon celibaatleef en verklaar jezelf weer maagdelijk
of 5 jaar geen seks hebben en dan jezelf weer maagd noemen aldus Dquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vorige week was het nog Scandinaviequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Toevallig ga ik misschien stagelopen in duitsland dusja
matig welquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zag vandaag een snapchat van hem
heel verrassend weer bij de mac
Wie is Dquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of 5 jaar geen seks hebben en dan jezelf weer maagd noemen aldus D
24/7quote:
Jeetje :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
die week daarvoor barcelonaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
vorige week was het nog Scandinavie
dit is ministage fekkit, de echte stage of minor is @ scandinaviequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
vorige week was het nog Scandinavie
lekker manquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
matig wel
ik heb vandaag hemaworst op
altijd zo ingewikkeld bij jou zegquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit is ministage fekkit, de echte stage of minor is @ scandinavie
hotdogquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man
zon rookworst of zo'n hotdog
ik zal niet half zo'n leuke vlog kunnen maken als ik mijn tosti maakquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef JanCees het volgende:
ik heb net een vlog gekeken van 3 minuten waar braddie tostis maakt
Man man paxquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man
zon rookworst of zo'n hotdog
wat vind je ervan dat hij alles zo op aanrecht legt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef JanCees het volgende:
ik heb net een vlog gekeken van 3 minuten waar braddie tostis maakt
Ik kan zeer slecht keuzes maken als er te veel keuzes zijn snapjequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
altijd zo ingewikkeld bij jou zeg
Vies.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat vind je ervan dat hij alles zo op aanrecht legt?
wat is hier mis mee?quote:
hoe kom je nu ooit aan een vent?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan zeer slecht keuzes maken als er te veel keuzes zijn snapje
snap niet waarom ie kaas schaaft en dan op aanrecht legt ipv op broodquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
daar ga je echt niet dood van hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
He wat, ik moet al die opmerkingen dat ik ordinair ben beetje inhalenquote:
Polygame relatiesquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hoe kom je nu ooit aan een vent?
ze is potquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
dqod ik zou even mijn nummer naar je sturen in dm
Immer, zolang ik leefquote:
lol ik zag in de sherlock nog zoiets staan jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He wat, ik moet al die opmerkingen dat ik ordinair ben beetje inhalen
had je dat filmpje gezien van die jongen die was aangerand in de trein ofzo?quote:
Hoezo, is toch walgelijk om alles zo open en bloot op aanrecht neer te leggen. al is aanrecht schoon, ik vind het niet zo hygiënischquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja he
ik werd daarom belachelijk gemaakt
En oudquote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat filmpje gezien van die jongen die was aangerand in de trein ofzo?
vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, is toch walgelijk om alles zo open en bloot op aanrecht neer te leggen. al is aanrecht schoon, ik vind het niet zo hygiënisch
niemand wil mij aanrandenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin, jij heet helemaal geen Jeroen
Kunnen we haar niet delen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jongens, dqod is van mij voor het geval ik toch niet van tampeloerissen blijk te houden.
Niet nu je hebt laten vallen dat je een slet bent, nee.quote:
Gewoon straktrainen ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat een uitgelubberd kutje ga je hebben later
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van het nichtje van bosz?
Echt bizar. Daar zeg je toch meteen wat vanquote:
Ohja tot zover m'n actquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet nu je hebt laten vallen dat je een slet bent, nee.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van het nichtje van bosz?
ook als het een 10/10 jongen is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt bizar. Daar zeg je toch meteen wat van
Als iemand al zijn hand op mijn been laat rusten zou ik wat zeggen.
Sowieso als iemand me aanraakt in de trein al laten merken dat ik het niet ok vind
Ja dat is wel een beetje apartquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt bizar. Daar zeg je toch meteen wat van
Als iemand al zijn hand op mijn been laat rusten zou ik wat zeggen.
Sowieso als iemand me aanraakt in de trein al laten merken dat ik het niet ok vind
Rustig maar, ik heb genoeg lobiquote:
Ik lees hier dat jij drie kwart van de gay-SC hebt gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja tot zover m'n act
maar het valt best mee hoor
wil je hier weg gaanquote:
Dan zou ik hem aankijken zo van uh wtf doe jijquote:
Dat is wel erg optimistisch hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees hier dat jij drie kwart van de gay-SC hebt gedaan.
allemaal oude mannetjes die wel een lekker jong twinkje willenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat heb je het toch makkelijk als homo
Dat wordt even datumprikker doen wanneer we lesbisch worden dus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
That's me.![]()
We kunnen het nog plannen
Liep je kat weer eens over het toetsenbord?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
allemaal oude mannetjes die wel een lekker jong twinkje willen
vraag je daar geld voorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als iemand mij ook maar een beetje aanraakt spring ik meteen twee meter verderop uit reflexquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou ik hem aankijken zo van uh wtf doe jij
Ik vind mijn 20e verjaardag ingaan als lesbo wel mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wordt even datumprikker doen wanneer we lesbisch worden dus.
Moet je wel op oude mannetjes vallen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je Tong al gedaan ja?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liep je kat weer eens over het toetsenbord?
ja, daar houdt het al snel op denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel op oude mannetjes vallen natuurlijk.
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Nouri het volgende:
als ik homo was zou ik lekker 40 euro per 20 minuten vragen
ik alleen als iemand een glas omgooitquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als iemand mij ook maar een beetje aanraakt spring ik meteen twee meter verderop uit reflex
hoezo nietquote:
hij heeft geen katquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liep je kat weer eens over het toetsenbord?
Veel kicken er zelfs op als ze weten dat je straight bentquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.
Hmm, ik besef me nu dat optimistisch vrij sletterig overkomt jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of pessimistisch. Afhankelijk van je oordeel.
ik walg van te oude mannenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo niet
je vind piemels interessant en je krijgt er geld voor
toch win/win
lijkt mij viesquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben weer in de lach geschoten toen ik daar aan terug dacht
Echt? Nou ja, ik ben niet eens echt verbaasd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel kicken er zelfs op als ze weten dat je straight bent
Misschien is hij vermoord in Tenerifequote:
De meeste hoeren vinden hun klanten wel een beetje vies denk ik.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou... 23 ofzo
geen idee, hangt van de persoon af
je moet het ook een beetje met beleid doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
anaal genomen worden doet toch vreselijk veel pijn Pax?
Neequote:
Nee joh, als dat zo was zou toch niemand het doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
mietjequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou... 23 ofzo
oh is hij daar heenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien is hij vermoord in Tenerife
Oh ik ben veiligquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou... 23 ofzo
echt? hoe weet je datquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh is hij daar heen
hij heeft wel een vriendin toch
gewoon ontspannenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
snap ook echt niet waarom er mensen zijn die vrijwillig hoer willen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste hoeren vinden hun klanten wel een beetje vies denk ik.
Ik ben hetero en vind de gedachte van piemels van oude onaantrekkelijke hoerenlopers ook vies.
voel je je onprettig hier?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef JanCees het volgende:
kan het ophouden met die praat over homo dingen pff
dit is niet waarquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh is hij daar heen
hij heeft wel een vriendin toch
Ik krijg hier de laatste weken veel vragen over.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, als dat zo was zou toch niemand het doen.
ja moet kokhalzen er vanquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
voel je je onprettig hier?
ligt alsnog aan je omvang denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet het ook een beetje met beleid doen
heb ik van horen zeggen
Ik ben geen cougar eh, dat je t even weetquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind mijn 20e verjaardag ingaan als lesbo wel mooi.
dat ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ligt alsnog aan je omvang denk ik
er doen ook mensen aan poepseks en SM, dus mij verbaast niksquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, als dat zo was zou toch niemand het doen.
Zelfs als je ze wel aantrekkelijk vindt is het vast vreselijk als je gewoon geen zin hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap ook echt niet waarom er mensen zijn die vrijwillig hoer willen zijn
seks hebben met mensen die je niet aantrekkelijk vind is toch vreselijk
Sof had dit beter niet kunnen zeggen met jou in de buurt inderdaad. Kan me nog wel herinneren paar jaar geledenquote:
oh dacht zoiets gelezen te hebben hier een tijdje terugquote:
Een cougar is een economisch onafhankelijke vrouw boven de veertig die een ( seksuele) relatie met een veel jongere persoontje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben geen cougar eh, dat je t even weet
Of je het pijnlijk vindt om anaal geneukt te worden?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg hier de laatste weken veel vragen over.
wij nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
vrienden doen ook aan seks onderling
Dan heb ik nog even dus. Scheelt weer :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een cougar is een economisch onafhankelijke vrouw boven de veertig die een ( seksuele) relatie met een veel jongere persoontje.
Zo oud ben jij heul niet
lijkt me ook raar om dat puur als iets zakelijks te zienquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als je ze wel aantrekkelijk vindt is het vast vreselijk als je gewoon geen zin hebt.
jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom hebben jullie zoveel seksvragen like srsly zijn jullie onzekere 15 jarige puberds. ?
Daar lijkt het wel erg op jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom hebben jullie zoveel seksvragen like srsly zijn jullie onzekere 15 jarige puberds. ?
Ik zeg dat ik geen idee heb.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of je het pijnlijk vindt om anaal geneukt te worden?
En wat antwoord je ze dan?
dat seks in jouw cultuur niet besproken mag worden kunnen wij toch ook niks aan doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh dan ben ik opeens wel goed en oud genoeg voor jou?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even dus. Scheelt weer :$
Hahaha tr hahahahhaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat seks in jouw cultuur niet besproken mag worden kunnen wij toch ook niks aan doen
ga lekker naar allah bidden tyfus moslim
Daar doe ik nu nog geen uitspraken over :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dan ben ik opeens wel goed en oud genoeg voor jou?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat seks in jouw cultuur niet besproken mag worden kunnen wij toch ook niks aan doen
ga lekker naar allah bidden tyfus moslim
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar doe ik nu nog geen uitspraken over :$
Nicequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn hele leven al
midnight tosti for the win
Jij doet mee aan de 'Ramme dan' zekerquote:
hoezoquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind de ramadan vooral hypocriete onzin
Hey. Mijn liefde reikt verder dan mijn vingers, tong en speeltjes bby :$quote:
daar heb je die smaakbarbaar van een RobinOokquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet maar eens een SC zoeken waar ze niet zo vies zijn.
Ik vertrek naar CUL SC denk ik.
nouja ik bedoelde in ieder geval dat ik het knap vind dat je het volhoudt de hele dag niks te kunnen etenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind de ramadan vooral hypocriete onzin
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij doet mee aan de 'Ramme dan' zeker
Oke dit was de laatste sorry
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij doet mee aan de 'Ramme dan' zeker
Oke dit was de laatste sorry
Ik voel je, no punquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mee want dit is ook helemaal niks voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
zogenaamd honger lijden voor een maand om rekening te houden met de armenquote:
kermis is dat ook tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is religieus dus het is onzin
aldus jr
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey. Mijn liefde reikt verder dan mijn vingers, tong en speeltjes bby :$
jij bent echt domquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zogenaamd honger lijden voor een maand om rekening te houden met de armen
en dan in de nacht uitgebreid kanen
religie is allesbehalve zinnig jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is religieus dus het is onzin
aldus jr
Ik was gister 59.5quote:
Snapchatquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was gister 59.5
zo eng, al m'n ribben te zien en ook in m'n gezicht
ik lijk bijna zo'n junk maar ik ben nu weer veel calorieen aan het klappen
jr mag wat mij betreft om die steen lopen in mekka en struikelenquote:
doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nouja ik bedoelde in ieder geval dat ik het knap vind dat je het volhoudt de hele dag niks te kunnen eten
ik eet niet veel maar zelfs ik zou teringhonger krijgen
Uiteindelijk eten veel moslims denk ik een stuk minder dan dat ze overdag zouden eten hoor. Het is niet opeens 4 uur lang bunkeren ofzo snachtsquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zogenaamd honger lijden voor een maand om rekening te houden met de armen
en dan in de nacht uitgebreid kanen
dat wens ik hem ook wel toequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Nouri het volgende:
[..]
jr mag wat mij betreft om die steen lopen in mekka en struikelen
Lieg niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga mee want dit is ook helemaal niks voor mij
quote:
hoe lang ben jij danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus christus pax nog een paar kilo minder en je bent net zo zwaar als ik terwijl je tyfuslang bent
qua lichaam wel ook ribben (en beetje een buikje welquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was gister 59.5
zo eng, al m'n ribben te zien en ook in m'n gezicht
ik lijk bijna zo'n junk maar ik ben nu weer veel calorieen aan het klappen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieg niet.
Jij bent 9/10 keer de oorzaak. Vies ventje dat je bent.
haha nu kan je ook niet zoenenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja door pfeiffer
maar kan nu weer eten zoals voorheen gelukkig dus het komt er wel weer bij
jongen kom een keer met mij meequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja door pfeiffer
maar kan nu weer eten zoals voorheen gelukkig dus het komt er wel weer bij
zou knijpenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
qua lichaam wel ook ribben (en beetje een buikje wel)
mijn gezicht is niet heel mager, wangengod
Naief acht ik een betere term, maar ik zal dit oordeel niet verder uitbreiden aangezien ik goede hoop blijf houden in de toekomstquote:
dat hou ik niet binnen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
jongen kom een keer met mij mee
avondje verder en paar kg verder
wow zo groot is mijn piemel in mmquote:
vandaar ook mijn status op whatsappquote:
Nog steeds veel meer dan echt arme meisjes die verhongerenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk eten veel moslims denk ik een stuk minder dan dat ze overdag zouden eten hoor. Het is niet opeens 4 uur lang bunkeren ofzo snachts
quote:
Het gaat ook om bewustwording, niet om mee te verhongeren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds veel meer dan echt arme meisjes die verhongeren
dat ook niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naief acht ik een betere term, maar ik zal dit oordeel niet verder uitbreiden aangezien ik goede hoop blijf houden in de toekomst
Het gaat dan ook niet alleen om het vastenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds veel meer dan echt arme meisjes die verhongeren
maar kan je minder meequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm doen jullie zo trots over jullie piemellengte. Mn slokdarm is langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |