lol ik zag in de sherlock nog zoiets staan jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He wat, ik moet al die opmerkingen dat ik ordinair ben beetje inhalen
had je dat filmpje gezien van die jongen die was aangerand in de trein ofzo?quote:
Hoezo, is toch walgelijk om alles zo open en bloot op aanrecht neer te leggen. al is aanrecht schoon, ik vind het niet zo hygiėnischquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja he
ik werd daarom belachelijk gemaakt
En oudquote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat filmpje gezien van die jongen die was aangerand in de trein ofzo?
vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, is toch walgelijk om alles zo open en bloot op aanrecht neer te leggen. al is aanrecht schoon, ik vind het niet zo hygiėnisch
niemand wil mij aanrandenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin, jij heet helemaal geen Jeroen
Kunnen we haar niet delen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jongens, dqod is van mij voor het geval ik toch niet van tampeloerissen blijk te houden.
Niet nu je hebt laten vallen dat je een slet bent, nee.quote:
Gewoon straktrainen ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat een uitgelubberd kutje ga je hebben later
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van het nichtje van bosz?
Echt bizar. Daar zeg je toch meteen wat vanquote:
Ohja tot zover m'n actquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet nu je hebt laten vallen dat je een slet bent, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |