lol ik zag in de sherlock nog zoiets staan jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He wat, ik moet al die opmerkingen dat ik ordinair ben beetje inhalen
had je dat filmpje gezien van die jongen die was aangerand in de trein ofzo?quote:
Hoezo, is toch walgelijk om alles zo open en bloot op aanrecht neer te leggen. al is aanrecht schoon, ik vind het niet zo hygiėnischquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja he
ik werd daarom belachelijk gemaakt
En oudquote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat filmpje gezien van die jongen die was aangerand in de trein ofzo?
vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, is toch walgelijk om alles zo open en bloot op aanrecht neer te leggen. al is aanrecht schoon, ik vind het niet zo hygiėnisch
niemand wil mij aanrandenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin, jij heet helemaal geen Jeroen
Kunnen we haar niet delen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jongens, dqod is van mij voor het geval ik toch niet van tampeloerissen blijk te houden.
Niet nu je hebt laten vallen dat je een slet bent, nee.quote:
Gewoon straktrainen ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat een uitgelubberd kutje ga je hebben later
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van het nichtje van bosz?
Echt bizar. Daar zeg je toch meteen wat vanquote:
Ohja tot zover m'n actquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet nu je hebt laten vallen dat je een slet bent, nee.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van het nichtje van bosz?
ook als het een 10/10 jongen is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt bizar. Daar zeg je toch meteen wat van
Als iemand al zijn hand op mijn been laat rusten zou ik wat zeggen.
Sowieso als iemand me aanraakt in de trein al laten merken dat ik het niet ok vind
Ja dat is wel een beetje apartquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt bizar. Daar zeg je toch meteen wat van
Als iemand al zijn hand op mijn been laat rusten zou ik wat zeggen.
Sowieso als iemand me aanraakt in de trein al laten merken dat ik het niet ok vind
Rustig maar, ik heb genoeg lobiquote:
Ik lees hier dat jij drie kwart van de gay-SC hebt gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja tot zover m'n act
maar het valt best mee hoor
wil je hier weg gaanquote:
Dan zou ik hem aankijken zo van uh wtf doe jijquote:
Dat is wel erg optimistisch hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees hier dat jij drie kwart van de gay-SC hebt gedaan.
allemaal oude mannetjes die wel een lekker jong twinkje willenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat heb je het toch makkelijk als homo
Dat wordt even datumprikker doen wanneer we lesbisch worden dus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
That's me.![]()
We kunnen het nog plannen
Liep je kat weer eens over het toetsenbord?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
allemaal oude mannetjes die wel een lekker jong twinkje willen
vraag je daar geld voorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als iemand mij ook maar een beetje aanraakt spring ik meteen twee meter verderop uit reflexquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou ik hem aankijken zo van uh wtf doe jij
Ik vind mijn 20e verjaardag ingaan als lesbo wel mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wordt even datumprikker doen wanneer we lesbisch worden dus.
Moet je wel op oude mannetjes vallen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je Tong al gedaan ja?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liep je kat weer eens over het toetsenbord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |