ja, daar houdt het al snel op denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel op oude mannetjes vallen natuurlijk.
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Nouri het volgende:
als ik homo was zou ik lekker 40 euro per 20 minuten vragen
ik alleen als iemand een glas omgooitquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als iemand mij ook maar een beetje aanraakt spring ik meteen twee meter verderop uit reflex
hoezo nietquote:
hij heeft geen katquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liep je kat weer eens over het toetsenbord?
Veel kicken er zelfs op als ze weten dat je straight bentquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.
Hmm, ik besef me nu dat optimistisch vrij sletterig overkomt jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of pessimistisch. Afhankelijk van je oordeel.
ik walg van te oude mannenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo niet
je vind piemels interessant en je krijgt er geld voor
toch win/win
lijkt mij viesquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben weer in de lach geschoten toen ik daar aan terug dacht
Echt? Nou ja, ik ben niet eens echt verbaasd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel kicken er zelfs op als ze weten dat je straight bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |