zit jij ook al aan de eiwitshakes?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij was het er binnen 20 uur.
Doe je echt niks?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat je een kwartier moeten liggen pompen hoor.
Dan beter ontvanger zijn.
Joylent is niet eiwit.quote:
oh ik dacht van die bodybuildspulquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joylent is niet eiwit.
Is maaltijdvervanger.
En nee, heb 1 keer gedaan. Had het met de klas over voeding, dus had wat besteld.
Er waren wel wat overeenkomsten, maar sowieso vond ze mij niet aantrekkelijk genoeg lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou je bijna zeggen dat het een match made in heaven is
heel apart ditquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wel wat overeenkomsten, maar sowieso vond ze mij niet aantrekkelijk genoeg lol
dquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een foto met mijn handen op mijn wangen terwijl ik angstig gil
Doe jij ook andere vakken dan wiskunde?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joylent is niet eiwit.
Is maaltijdvervanger.
En nee, heb 1 keer gedaan. Had het met de klas over voeding, dus had wat besteld.
ik krijg nog een andere nieuwe huisgenoot en hij is homo dus jij en mortaxx kunnen samen langs komenquote:
ik had gisteren kaas en worst gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom je villen met mn donermes, kaaskop
Of ik heb de signalen verkeerd begrepenquote:
Taking it slow but it's not typical ...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Of ga niet zo langzaam jij
is die huisgenoot leuker dan mortaxx?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg nog een andere nieuwe huisgenoot en hij is homo dus jij en mortaxx kunnen samen langs komen
dat is elke manquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ik heb de signalen verkeerd begrepen
Daarom ben ik zo slecht in dates, totaal blind daarvoor.
Ik geef geen wiskunde.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe jij ook andere vakken dan wiskunde?
hjb naziquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom je villen met mn donermes, kaaskop
dat zal vast echt heel vies zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb gisteren ovenkroketten gekocht
Zo maar eens uittesten
ik weet niet wat jouw type isquote:
vrouwen zijn gewoon bijzonderquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ik heb de signalen verkeerd begrepen
Daarom ben ik zo slecht in dates, totaal blind daarvoor.
HUHHHHHquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef geen wiskunde.![]()
Het is alsof je me helemaal niet kent. Even huilen.
hey vriendquote:
geen idee, maar soms moet je risico's nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dat zal vast echt heel vies zijn
dat lijkt me erg gezelligquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg nog een andere nieuwe huisgenoot en hij is homo dus jij en mortaxx kunnen samen langs komen
nehh hij is niet schattig.quote:
haha jij neuktquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
tot mijn weten heb ik nog nooit met een fokker geneukt
Make me a nazi?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |