Kutwijf is datquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokker kijkt naar het nichtje van Peter Bosz
De hele dag
zou ook wel verwaand worden als ik met de hele familie twee keer per jaar naar Curaçao kan en allesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kutwijf is dat
heel verwaand en praat alleen maar over Amerika
ik mag haar nu alquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kutwijf is dat
heel verwaand en praat alleen maar over Amerika
welkequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
Ik kijk elke dag wel vier vloggers. #noshame
Toch niet enzo knol he?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
Ik kijk elke dag wel vier vloggers. #noshame
Ach jij ziet er ook uit als 12, maakt het uitquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze is wel 12 ofzo
dus als je in dr broekje wil moet je nog even wachten denk ik
vloggloss (van Mascha, zij is super bekend van beautygloss)quote:
Ja maar ik ben het nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach jij ziet er ook uit als 12, maakt het uit
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven momentquote:
die turkije vlogs heb ik ook gezienquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven moment
Ja okay, maar lijkt me gek om al zijn shit te bekijken. Hij kan niet elke dag iets interessants te melden hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven moment
ik ken het niet echt, maar ik vind vlogs van make-up kijken eigenlijk al logischer dan vlogs van mensen die gewoon idioot doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
vloggloss (van Mascha, zij is super bekend van beautygloss)
crocojill
boncolor
en soms manon tilstra
en vaak nog andere youtubers die tussendoor vlogs uploaden.
ik kijk veel youtube op een dag
Die van nu?quote:
Die meisjes die ik kijk doen echt totaal geen debiele dingenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:21 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ken het niet echt, maar ik vind vlogs van make-up kijken eigenlijk al logischer dan vlogs van mensen die gewoon idioot doen
Een echte twink.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Sked het volgende:
Pax ziet er trouwens helemaal niet als 12 uit
eerder 16/17
Ik snap ook niet zo goed wat daar leuk aan is. Make-up of iets dergelijks valt (voor vrouwen dan) wel te begrijpen jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:21 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ken het niet echt, maar ik vind vlogs van make-up kijken eigenlijk al logischer dan vlogs van mensen die gewoon idioot doen
Lichte overdrijving van mijn kant, excuusquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Sked het volgende:
eerder 16/17
jaaaaaa, zo leukquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
Sof kijk je ook de vlogs van Thomas en Darcy die nu een kindje gaan krijgen?
wie ben jijquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lichte overdrijving van mijn kant, excuus
Ja, echt leuk om te zien.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaa, zo leuk![]()
ik keek ook wel naar ze daarvoor, maar niet vaak.
Maar nu is het echt leeeuk
van wie ben jij een kloonquote:
Oei gelukkigquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Sked het volgende:
eerder 16/17
Ik was ook zéér volwassen op mijn twaalfdequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk eenvoudig afleiden uit mijn altijd zeer volwassen posts
En wat zeg je zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn, althans dat zeggen de meesten
dan laat ik haar aan fokkiequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze is wel 12 ofzo
dus als je in dr broekje wil moet je nog even wachten denk ik
Vind het ook wel leuk dat ze het meteen vertellen enzo. Mensen doen moeilijk dat ze de 13 weken niet hebben afgewacht, maar ook al zou er iets gebeuren, is het dan erg dat dat bekend is? maarja, ik vind tegenwoordig alles met baby's leukquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, echt leuk om te zien.
Heb meteen maar geabonneerd.
Ooit begonnen in de SC zelfs, tijdje terug ook wel even hier geweestquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:25 schreef Sked het volgende:
Wat doet Tagliano eigenlijk in een SC?
Dacht dat ie daar bang voor was
Ja maar ik kijk niet naar haar. jij wel?quote:
Ja toen heb je vies over inso gepraat dus beter doe je dat nu niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ooit begonnen in de SC zelfs, tijdje terug ook wel even hier geweest
heb je die van vandaag gezien?quote:
Ik kwam haar gister tegen stiekem heeft ze best wat leuke filmpjesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk niet naar haar. jij wel?
wtfquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je die van vandaag gezien?
hij legde al zn eten zo op het aanrecht, ik vond het te ranzig voor woorden
Is dat zo jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja toen heb je vies over inso gepraat dus beter doe je dat nu niet meer
Op zich niet erg als je het iedere keer schoonmaakt maar wel vreemd om te zien jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
linkje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga je heus niet dood vanquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond haar toen ik het een keer keek een beetje schreeuwerig ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kwam haar gister tegen stiekem heeft ze best wat leuke filmpjes
Zo kan die wel weerquote:
ja maar verder alleen minderjarige twinkjesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond haar toen ik het een keer keek een beetje schreeuwerig ofzo.
Kijk je nog meer youtubers?
Ik deed het ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:31 schreef Sked het volgende:
ik moet hier heel hard lachen om die vlog van braddie
is dat erg
Jezus pax dat valt echt wel mee allemaalquote:
quote:
ik realiseerde me aan het eind pas dat het braddie wasquote:
nee maar het is gewoon viesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus pax dat valt echt wel mee allemaalals je aanrecht gewoon schoon is ga je daar niet dood van
Heb je smetvrees?
Ik vind dat echt vies hoor. Je zet daar ook borden op en die hebben ook ergens anders gestaan en dan leg je er kaas op. neeejjjj. Daarvoor heb je toch een bordquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus pax dat valt echt wel mee allemaalals je aanrecht gewoon schoon is ga je daar niet dood van
Heb je smetvrees?
Toen z'n pens tevoorschijn kwam: heuj dat is braddiequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik realiseerde me aan het eind pas dat het braddie was
Ik ging dood toen ik zag hoe hij dat tosti apparaat had volgestouwdquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen z'n pens tevoorschijn kwam: heuj dat is braddie
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook vies als je dikke mensen hoor hijgen
herkennen jullie dit?
jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
herkennen jullie dit?
allemaal suikerquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit verzin je ter plekke
ik drink nu milk en fruit aarbei kers
Nee ik dacht dat het een gehandicapte was door zijn stem, maar hij probeerde te praten alsof hij op fok postte met zijn et0n, drink0n enzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen z'n pens tevoorschijn kwam: heuj dat is braddie
Moet nog even in de leer bij Nic0 danquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het een gehandicapte was door zijn stem, maar hij probeerde te praten alsof hij op fok postte met zijn et0n, drink0n enzo
dit jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Oh dat hij met zn hele poten aan die kaas gaat zitten
Laat dat plastic aan de buitenkant eraan zitten en hou het daaraan vast als je er wat af snijdt
TR voor belediging van braddiequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
Vind dikkee mensen zien eten vies
En dikke mensen eten altijd enorm veel
ik koop gewoon plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Ook dat hij met zn hele poten aan die kaas gaat zitten
Laat dat plastic aan de buitenkant eraan zitten en hou het daaraan vast als je er wat af snijdt
Ik had dit jaar ook pfeiffer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben teringveel gewicht kwijtgeraakt
wil het graag weer bij, ik ben echt eng dun
pfeifferaids
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
herkennen jullie dit?
Pfeiffer watquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben teringveel gewicht kwijtgeraakt
wil het graag weer bij, ik ben echt eng dun
pfeifferaids
ik ookquote:
En daar dan naast zitten, bahquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jalaatst in de trein een vrouw die war dikker was. Die stapte in en ze heeft gewoon serieus nog 20 minuten non-stop gehijgd van het rennen blijkbaar ofzo
Ik kon echt twee weken niet normaal eten, ook koorts enzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook pfeiffer.
Alleen maar aangekomen
Zeiden ze zelf ook al, als er dan iets misgaat hebben ze alleen maar extra steun, zouden ze sowieso niet verborgen hebben gehouden. Dus ik snap best dat ze er meteen al mee naar buiten zijn gekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk dat ze het meteen vertellen enzo. Mensen doen moeilijk dat ze de 13 weken niet hebben afgewacht, maar ook al zou er iets gebeuren, is het dan erg dat dat bekend is? maarja, ik vind tegenwoordig alles met baby's leuk![]()
Had je problemen met je keel?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon echt twee weken niet normaal eten, ook koorts enzoNu weer stijgende lijn gelukkig
Gewoon een kaasstolpquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ook
maar bij ouders thuis wel altijd zo'n blok
alleen dan gelukkig niet van dat ranzige geklooi met plastic zakjes enzo
Mehh vies man.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jalaatst in de trein een vrouw die war dikker was. Die stapte in en ze heeft gewoon serieus nog 20 minuten non-stop gehijgd van het rennen blijkbaar ofzo
Oeiquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon echt twee weken niet normaal eten, ook koorts enzoNu weer stijgende lijn gelukkig
Straks gaat braddie ook op een trein springenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het een gehandicapte was door zijn stem, maar hij probeerde te praten alsof hij op fok postte met zijn et0n, drink0n enzo
zo'n groot ding in de koelkast?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een kaasstolp
[ afbeelding ]
gad-ver-dammequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mehh vies man.
Moet altijd denken aan een verhaal wat een vriendin van me ooit heeft verteld, dat ze naast een dikke vrouw in de trein zat en die zat dus erg tegen haar aan. En toen ze uitstapte zat er een zweetplek van die vrouw op haar spijkerbroek op haar been!!!
sow high classquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een kaasstolp
[ afbeelding ]
Oh da's ook vrij matig ja. Ik had laatst keelinfectie maar daar testten ze ook op pfeifferquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee gewoon geen eetlust
dat je na twee happen niks meer wegkrijgt enzo
Wow paxiequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mehh vies man.
Moet altijd denken aan een verhaal wat een vriendin van me ooit heeft verteld, dat ze naast een dikke vrouw in de trein zat en die zat dus erg tegen haar aan. En toen ze uitstapte zat er een zweetplek van die vrouw op haar spijkerbroek op haar been!!!
hoeveel buisjesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh da's ook vrij matig ja. Ik had laatst keelinfectie maar daar testten ze ook op pfeiffer
Was geen pretje
Dit gelooft niemand, vuigaard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsof ik zoen
ik wacht tot het huwelijk
is vast via de lucht gekomen
Ohja dat is wel heel kenmerkend voor pfeiffer, al heb ik dat dan weer niet gehad. Misschien komt het nog (afkloppen)quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh da's ook vrij matig ja. Ik had laatst keelinfectie maar daar testten ze ook op pfeiffer
Was geen pretje
Gebakken lucht zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsof ik zoen
fokkie en ik trappen niet meer in deze actquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsof ik zoen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit gelooft niemand, vuigaard.
Het was een passende straf voor je promiscue gedrag.
Dat gun ik echt niemandquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat is wel heel kenmerkend voor pfeiffer, al heb ik dat dan weer niet gehad. Misschien komt het nog (afkloppen)
ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bloed laten prikken bedoel je? 2 of 3 meen ik
picsquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
Krijg nieuw italiaans huisgenootje en ze is volgens mij echt zooo aardig
Dat zal niet lang meer duren als jij daarna met kaneel hebt gezoendquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit Pfeiffer gehad.
Kaneel heeft dus vast met Paxje gezoend.
Bah naar jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gun ik echt niemand
Dagen gewoon letterlijk niets gegeten
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit Pfeiffer gehad.
Kaneel heeft dus vast met Paxje gezoend.
als ze nog een rondleiding door arnhem nodig heeft ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
Ik wist dat jij dat ging zeggen. Misschien is ze nog je type ookquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
als ze nog een rondleiding door arnhem nodig heeft ofzo
ik heb alle tijd
hyena'squote:
Nee dat ga ik al doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
als ze nog een rondleiding door arnhem nodig heeft ofzo
ik heb alle tijd
Ja is het rondquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
ben open boek voor jouquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat ging zeggen. Misschien is ze nog je type ook
Jaaa, uurtje geleden heeft ze ja gezegdquote:
Volgens mij was het bij hem al over voor ons eerste kusje. :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zal niet lang meer duren als jij daarna met kaneel hebt gezoend
Ik woon dichterbij en heb gunfactor meequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben open boek voor jou
Ga je ons dan koppelen?
Gaat ze hier tijdelijk studeren?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa, uurtje geleden heeft ze ja gezegd
jij bent een ouwe lulquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij en heb gunfactor mee
Oh beterquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij hem al over voor ons eerste kusje. :$
Vorige week hoorde ik in elk geval dat ik het nooit had gehad bij de dokter.
jij bent al voor Crackquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij en heb gunfactor mee
neh, te ver. Ze woont nu nog in dezelfde stad als jij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben open boek voor jou
Ga je ons dan koppelen?
Ik ben nog vitaalquote:
Geen zin om dingen van haar op fok te gooienquote:
Oh jammer dat ze weggaatquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
neh, te ver. Ze woont nu nog in dezelfde stad als jij.
jawelquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
leuk sof, is ze wat voor mortaxx?
bedankt etsuquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
leuk sof, is ze wat voor mortaxx?
quote:
telt half ook?quote:
190 to go and countingquote:
Dat je dat hebt onthoudenquote:
Zijn vast gewend om slaafs behandeld te worden. Moet vast wel lukkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
190 to go and counting
Ben benieuwd of de Noord-Koreaanse of Zimbabwaaanse vrouw een beetje aanslaan
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn vast gewend om slaafs behandeld te worden. Moet vast wel lukken
je mag grapje terug makenquote:
lol sletjequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Flippie viespeuk
Met je vriendschappelijk een kamer delen. Uhu Uhu
Hoezo nou weer viespeuk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Flippie viespeuk
Met je vriendschappelijk een kamer delen. Uhu Uhu
gewoon genieten flipsquote:
dit vind ik ook HEEL raarquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Nouri het volgende:
vind zo raar
als jongens veel meiden hosselen is het een baas
als meisjes hosselen is het een slet
#flippiefeitjes
Jonguh grapje tochquote:
Nee hoor, Pax en Mort zijn ook sletten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Nouri het volgende:
vind zo raar
#flippiefeitjes
ik vind mortaxx een baasquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, Pax en Mort zijn ook sletten.
als iemand mij wil doen en ik hem ga ik het niet afwijzenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, Pax en Mort zijn ook sletten.
zal Rusnak eens bellen voor jequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als iemand mij wil doen en ik hem ga ik het niet afwijzen
ik heb net nog gedouchtquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:54 schreef Nouri het volgende:
maja alle homo´s zijn vies
al valt paxcon nog wel mee want die kijkt voetbal
wil je mij niet quoten jij bestaat niet voor mijquote:
okequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
wil je mij niet quoten jij bestaat niet voor mij
bedankt
hoi schatquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
wil je mij niet quoten jij bestaat niet voor mij
bedankt
ja zou ik ook doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:55 schreef Nouri het volgende:
al zou de ek-finale op tv zijn en in de reclame gayporn
en ik moet alles kijken
zou ik blijven kijken natuurlijk
maar bij bent zo prachtig dat de dood zich waarschijnlijk niet kan beheersen en te vroeg komtquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als dat ooit gebeurt kan ik daarna per direct vredig sterven
Lolquote:
ach ja... hij heeft het dan niet zo gewild en lijdt zelf ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar bij bent zo prachtig dat de dood zich waarschijnlijk niet kan beheersen en te vroeg komt
slet is toch niet altijd negatiefquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Nouri het volgende:
vind zo raar
#flippiefeitjes
je hebt toch liever een vaste dan onzekerheid op seks met lossequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd tragisch als mensen met jan en allemaal naar bed gaan, maar niet met mij.
Brb, even polsen doorsnijden.
nee je bent niet domquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee ik ben dom, weet je nog
dan verandert elke dag in kunstquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ach ja... hij heeft het dan niet zo gewild en lijdt zelf ook
daarom zal ik als ik aan de hemelpoort sta stijlvol met hem omgaan.
Halloquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ook een goedenavond Fok-it.
dat is toch dom van mij?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee je bent niet dom
je post alleen in het afvoerputje van fok
Jij pijpt Petrus nog om naar binnen te komenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ach ja... hij heeft het dan niet zo gewild en lijdt zelf ook
daarom zal ik als ik aan de hemelpoort sta stijlvol met hem omgaan.
nou ik vind het welquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij pijpt Petrus nog om naar binnen te komen
ik vind mijzelf best slim hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dat is toch dom van mij?
dan ben ik dus dom
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt toch liever een vaste dan onzekerheid op seks met losse
Werkquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb je nog wat van je stage (dat was t toch?) gehoord?
hoezo nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
waarvan akte
alleen vorige week was je niet zo slim
dan ben ik een wc slet na het eten van dönnerquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
een slet is gewoon een vrouw die regelmatig een bepaalde behoefte heeft
dat is niet erg
Altijd spannend.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werknee was eergisteren he, deze week bericht
Maar word wel ongeduldig
huhquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
toen moest je even afkoelen he
Ziggo klantenservicequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Altijd spannend.
Wat is t voor iets?
hij had laatst een date hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:01 schreef Nouri het volgende:
jr post hier en gelijk zijn alle chicks weg
haha ik zie een verband
hoiquote:
ja mijn moeder vond het heel gezelligquote:
Ik kom vaker in de jodenbuurt dan in Rotterdam dus war dat betreftquote:
wat heb je besteld?quote:
Als hetero is het toch heel normaal om je door een dildo te laten neuken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier met je drakendildo.
ik heb wel een gevoelige anus jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hetero is het toch heel normaal om je door een dildo te laten neuken?
jij >>>>>>>> deezerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje heeft meer dates gehad, dus ik moet het snel inhalen
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hetero is het toch heel normaal om je door een dildo te laten neuken?
xdquote:
Muah het was leuk, maar meer komt er niet uit. We houden wel contact verderquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
goed hoor, daar ook?
je had een date las ik, ging die beter dan die van deez?
Jammer wel, heb je er meer achter de hand?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het was leuk, maar meer komt er niet uit. We houden wel contact verder
ja maar dat was geen datequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een random Française gemeet hoor.
Dus wat dat betreft doet hij het goed
ey opsoquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee ik heb zojuist pringles gegeten en vind het niet meer lekker
dat had ik op een gegeven moment ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
hoi dilaraquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Paxje is wel een beetje de buurtfiets heb ik het idee uit dit topic.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
Pax is bottom
Alleen bij brammetje niet denk ik
dan is hij versaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
Pax is bottom
Alleen bij brammetje niet denk ik
dat is Crackquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier met je drakendildo.
Heb wel een aantal matches op Tinder, maar niet heel intensief verder.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jammer wel, heb je er meer achter de hand?
De doorgeefbekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxje is wel een beetje de buurtfiets heb ik het idee uit dit topic.
dan is flippiee meer een zebrapadquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxje is wel een beetje de buurtfiets heb ik het idee uit dit topic.
zet erop dat je home alone bentquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb wel een aantal matches op Tinder, maar niet heel intensief verder.
Vandaag wel nieuwe foto erop gezet dus misschien werkt het!
echtquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben.
Altijd de luie partij zijn wanneer je seks hebt.
Moet er niet aan denken dat je een kwartier moeten liggen pompen hoor.quote:
Wat je een date noemt kan relatief zijn natuurlijk.quote:
je moet even een nieuwe verslaving zoekenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Walgelijk momentje dit.
[..]
Ewa
[..]
Dag bert
Ik kan nu niet meer serieus flirten met hem.quote:
Wow.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan is flippiee meer een zebrapad
iedereen loopt daar over heen
hoezo is dat opvallendquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat weet jij er opvallend veel van
Ja kan me nog herinnerenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
joylent
Was een heel gedoe tot ik het had. Twee weken geleden al besteld
Doe jij niet aan orale seks? Dan ben je toch actief bezig?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben.
Altijd de luie partij zijn wanneer je seks hebt.
Dan zou je bijna zeggen dat het een match made in heaven isquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je een date noemt kan relatief zijn natuurlijk.
Verder ben ik te droog voor dates hahaha. Wel nog even de McDonalds afgekraakt tijdens mijn date en zij was het er roerend mee eens.
Nee, gatver.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Doe jij niet aan orale seks? Dan ben je toch actief bezig?
Vreemd. Bij mij was het er binnen 20 uur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
joylent
Was een heel gedoe tot ik het had. Twee weken geleden al besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |