Kutwijf is datquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokker kijkt naar het nichtje van Peter Bosz
De hele dag
zou ook wel verwaand worden als ik met de hele familie twee keer per jaar naar Curaçao kan en allesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kutwijf is dat
heel verwaand en praat alleen maar over Amerika
ik mag haar nu alquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kutwijf is dat
heel verwaand en praat alleen maar over Amerika
welkequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
Ik kijk elke dag wel vier vloggers. #noshame
Toch niet enzo knol he?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
Ik kijk elke dag wel vier vloggers. #noshame
Ach jij ziet er ook uit als 12, maakt het uitquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze is wel 12 ofzo
dus als je in dr broekje wil moet je nog even wachten denk ik
vloggloss (van Mascha, zij is super bekend van beautygloss)quote:
Ja maar ik ben het nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach jij ziet er ook uit als 12, maakt het uit
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven momentquote:
die turkije vlogs heb ik ook gezienquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven moment
Ja okay, maar lijkt me gek om al zijn shit te bekijken. Hij kan niet elke dag iets interessants te melden hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven moment
ik ken het niet echt, maar ik vind vlogs van make-up kijken eigenlijk al logischer dan vlogs van mensen die gewoon idioot doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
vloggloss (van Mascha, zij is super bekend van beautygloss)
crocojill
boncolor
en soms manon tilstra
en vaak nog andere youtubers die tussendoor vlogs uploaden.
ik kijk veel youtube op een dag
Die van nu?quote:
Die meisjes die ik kijk doen echt totaal geen debiele dingenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:21 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ken het niet echt, maar ik vind vlogs van make-up kijken eigenlijk al logischer dan vlogs van mensen die gewoon idioot doen
Een echte twink.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Sked het volgende:
Pax ziet er trouwens helemaal niet als 12 uit
eerder 16/17
Ik snap ook niet zo goed wat daar leuk aan is. Make-up of iets dergelijks valt (voor vrouwen dan) wel te begrijpen jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:21 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ken het niet echt, maar ik vind vlogs van make-up kijken eigenlijk al logischer dan vlogs van mensen die gewoon idioot doen
Lichte overdrijving van mijn kant, excuusquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Sked het volgende:
eerder 16/17
jaaaaaa, zo leukquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
Sof kijk je ook de vlogs van Thomas en Darcy die nu een kindje gaan krijgen?
wie ben jijquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lichte overdrijving van mijn kant, excuus
Ja, echt leuk om te zien.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaa, zo leuk![]()
ik keek ook wel naar ze daarvoor, maar niet vaak.
Maar nu is het echt leeeuk
van wie ben jij een kloonquote:
Oei gelukkigquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:22 schreef Sked het volgende:
eerder 16/17
Ik was ook zéér volwassen op mijn twaalfdequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk eenvoudig afleiden uit mijn altijd zeer volwassen posts
En wat zeg je zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn, althans dat zeggen de meesten
dan laat ik haar aan fokkiequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze is wel 12 ofzo
dus als je in dr broekje wil moet je nog even wachten denk ik
Vind het ook wel leuk dat ze het meteen vertellen enzo. Mensen doen moeilijk dat ze de 13 weken niet hebben afgewacht, maar ook al zou er iets gebeuren, is het dan erg dat dat bekend is? maarja, ik vind tegenwoordig alles met baby's leukquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, echt leuk om te zien.
Heb meteen maar geabonneerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |