Had je problemen met je keel?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon echt twee weken niet normaal eten, ook koorts enzoNu weer stijgende lijn gelukkig
Gewoon een kaasstolpquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ook
maar bij ouders thuis wel altijd zo'n blok
alleen dan gelukkig niet van dat ranzige geklooi met plastic zakjes enzo
Mehh vies man.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jalaatst in de trein een vrouw die war dikker was. Die stapte in en ze heeft gewoon serieus nog 20 minuten non-stop gehijgd van het rennen blijkbaar ofzo
Oeiquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon echt twee weken niet normaal eten, ook koorts enzoNu weer stijgende lijn gelukkig
Straks gaat braddie ook op een trein springenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het een gehandicapte was door zijn stem, maar hij probeerde te praten alsof hij op fok postte met zijn et0n, drink0n enzo
zo'n groot ding in de koelkast?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een kaasstolp
[ afbeelding ]
gad-ver-dammequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mehh vies man.
Moet altijd denken aan een verhaal wat een vriendin van me ooit heeft verteld, dat ze naast een dikke vrouw in de trein zat en die zat dus erg tegen haar aan. En toen ze uitstapte zat er een zweetplek van die vrouw op haar spijkerbroek op haar been!!!
sow high classquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een kaasstolp
[ afbeelding ]
Oh da's ook vrij matig ja. Ik had laatst keelinfectie maar daar testten ze ook op pfeifferquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee gewoon geen eetlust
dat je na twee happen niks meer wegkrijgt enzo
Wow paxiequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mehh vies man.
Moet altijd denken aan een verhaal wat een vriendin van me ooit heeft verteld, dat ze naast een dikke vrouw in de trein zat en die zat dus erg tegen haar aan. En toen ze uitstapte zat er een zweetplek van die vrouw op haar spijkerbroek op haar been!!!
hoeveel buisjesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh da's ook vrij matig ja. Ik had laatst keelinfectie maar daar testten ze ook op pfeiffer
Was geen pretje
Dit gelooft niemand, vuigaard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsof ik zoen
ik wacht tot het huwelijk
is vast via de lucht gekomen
Ohja dat is wel heel kenmerkend voor pfeiffer, al heb ik dat dan weer niet gehad. Misschien komt het nog (afkloppen)quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh da's ook vrij matig ja. Ik had laatst keelinfectie maar daar testten ze ook op pfeiffer
Was geen pretje
Gebakken lucht zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsof ik zoen
fokkie en ik trappen niet meer in deze actquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsof ik zoen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit gelooft niemand, vuigaard.
Het was een passende straf voor je promiscue gedrag.
Dat gun ik echt niemandquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat is wel heel kenmerkend voor pfeiffer, al heb ik dat dan weer niet gehad. Misschien komt het nog (afkloppen)
ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bloed laten prikken bedoel je? 2 of 3 meen ik
picsquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
Krijg nieuw italiaans huisgenootje en ze is volgens mij echt zooo aardig
Dat zal niet lang meer duren als jij daarna met kaneel hebt gezoendquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit Pfeiffer gehad.
Kaneel heeft dus vast met Paxje gezoend.
Bah naar jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gun ik echt niemand
Dagen gewoon letterlijk niets gegeten
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit Pfeiffer gehad.
Kaneel heeft dus vast met Paxje gezoend.
als ze nog een rondleiding door arnhem nodig heeft ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
Ik wist dat jij dat ging zeggen. Misschien is ze nog je type ookquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
als ze nog een rondleiding door arnhem nodig heeft ofzo
ik heb alle tijd
hyena'squote:
Nee dat ga ik al doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
als ze nog een rondleiding door arnhem nodig heeft ofzo
ik heb alle tijd
Ja is het rondquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
ben open boek voor jouquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat ging zeggen. Misschien is ze nog je type ook
Jaaa, uurtje geleden heeft ze ja gezegdquote:
Volgens mij was het bij hem al over voor ons eerste kusje. :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zal niet lang meer duren als jij daarna met kaneel hebt gezoend
Ik woon dichterbij en heb gunfactor meequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben open boek voor jou
Ga je ons dan koppelen?
Gaat ze hier tijdelijk studeren?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa, uurtje geleden heeft ze ja gezegd
jij bent een ouwe lulquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij en heb gunfactor mee
Oh beterquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij hem al over voor ons eerste kusje. :$
Vorige week hoorde ik in elk geval dat ik het nooit had gehad bij de dokter.
jij bent al voor Crackquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij en heb gunfactor mee
neh, te ver. Ze woont nu nog in dezelfde stad als jij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben open boek voor jou
Ga je ons dan koppelen?
Ik ben nog vitaalquote:
Geen zin om dingen van haar op fok te gooienquote:
Oh jammer dat ze weggaatquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
neh, te ver. Ze woont nu nog in dezelfde stad als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |