Je krijgt een kaartje terug van Vic......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Mijn andichtkaart vanuit "Niwana" zoals Vik het noemt voor haar lijkt op jouwe, maar nét even een ander perspectief.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
rob geeft fik een massage ..heeft ze wel verdiend he
Je hebt Liesje net niet gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Valt wel mee, weet je wat echt slecht is ?
Die kaartjes die ik van Fik krijg.
[ afbeelding ]
Er is ook een regel op Fok vragen om een ban is er 1 krijgen ken je die ook?quote:
Met recht 'gescheurd goed'quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat broekje ZO KORT![]()
gaan mensen zo over straat?????
Isa deed er toch ook nooit zo lang over?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef LLgetikt het volgende:
jessie en gj over de markt
dat het in een halve dag kan (goed organiseren) en iets met 2 weken bezig iemand ??? gj '' ja ze zit steeds wat anders te doen ''
Nee volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Isa deed er toch ook nooit zo lang over?
klopt, en die onderhield het contact heel goed..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Isa deed er toch ook nooit zo lang over?
Welneequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nicolette van Dam heeft zich bekeert tot de Islam, en raad iedereen de ramadan aan.
Ik vraag toch niet om een banquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is ook een regel op Fok vragen om een ban is er 1 krijgen ken je die ook?
Nee je zit mods op te stoken tegen usersquote:
Ik deed alleen maar verslag van wat er op de stream was.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gina is weer van de klok en de klepel, zoals gewoonlijk.
de beste markten zijn die van isa en aikequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Isa en Aike hadden een draaiboek voor de markt en dat werkte altijd heel goed...
Het kan vast nog slechter, wacht maar afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
de beste markten zijn die van isa en aike
de slechtste van ivan
In de ochtend dan, of nouja wanneeer ze ook wakkerworden "goeiemorgen schoonheid"quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
als je afgewezen word
dan wil je toch iemand uit je buurt hebben wtf![]()
![]()
![]()
er mag niet over bans worden gesprokenquote:
Oh toch wel? Een paar weken was het nog een verwend snotjoch volgens haar ...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Karin zou niet in het plekske van Jessie willen staan.
Karin; Hij doet het toch wel goed voor zijn leeftijd hoor.
Ramona mss? Nieuwe hoofd marktquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef LLgetikt het volgende:
jessie en gj over de markt
dat het in een halve dag kan (goed organiseren) en iets met 2 weken bezig iemand ??? gj '' ja ze zit steeds wat anders te doen ''
Wie doen het nu dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Het kan vast nog slechter, wacht maar af
de eerste markt vond ik wel het leukst,omdat alles nog nieuw was denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
de beste markten zijn die van isa en aike
de slechtste van ivan
Volgens mij vraagt FF om een banaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er mag niet over bans worden gesproken
quote:
Tjah, hij kan ineens ook goed met Cees door 1 deur.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh toch wel? Een paar weken was het nog een verwend snotjoch volgens haar ...
De blonde slettedoos.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:00 schreef markvanrinsum het volgende:
romy moet over een salonnaam naar denken
De markt? .. Bedwans en bezige Jessie...quote:
God helpe ze de brug overquote:
Wat kan het toch verkeren daar, beiden waren tot voor kort nog helemaal niet te spreken over Jessie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:57 schreef mootie het volgende:
Karin en Ramona vinden eigenlijk dat het wel goed gaat met Jessie als president.
Moontje? Dan hoop ik dat de brug niet al te hoog is.quote:
Zo lang had ie ook op school gezeten ooit??quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:03 schreef markvanrinsum het volgende:
ruud wil de 16 maanden in totaal halen
Oh nog een half jaar ofzo dan I guess?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:03 schreef markvanrinsum het volgende:
ruud wil de 16 maanden in totaal halen
hij wil tot het einde van het jaarquote:
Nee de marktmensen .. maar ja de brug over? ..Dan zal je Ramona eerst het bed uit moeten krijgen..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moontje? Dan hoop ik dat de brug niet al te hoog is.
Ow wacht ... God he ... Hij moet dat kunnen.
De showRoom.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:00 schreef markvanrinsum het volgende:
romy moet over een salonnaam naar denken
Da's probleem 1 idd al.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee de marktmensen .. maar ja de brug over? ..Dan zal je Ramona eerst het bed uit moeten krijgen..
Of deze...quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben gek op werken: ik kan er uren naar kijken.
[ afbeelding ]
Nee, het is echt deze.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben gek op werken: ik kan er uren naar kijken.
[ afbeelding ]
quote:
gina leest hier meequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:17 schreef tonja het volgende:
Gina neemt altijd de telefoon mee naar boven.
Gertjan weet niet wat ze er mee doet.
Do weet dat jij kijkt volgens mij.quote:
Gewoon eens ophalen om 1 uur snachts en kijken in de history....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:17 schreef tonja het volgende:
mooi kontje bekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Do weet dat jij kijkt volgens mij.![]()
[ afbeelding ]
Wilde net zeggen, als je dat echt wil weten is dat niet zo moeilijk, denk niet dat Gina weet hoe je zoiets wist, alhoewel blijft een gehaaide tante.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon eens ophalen om 1 uur snachts en kijken in de history....
Ze zegt altijd dat ze niet kan slapen als ze niet in bed nog even kan internetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:17 schreef tonja het volgende:
Sinds die gnoom weg is, die zei hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zegt altijd dat ze niet kan slapen als ze niet in bed nog even kan internetten.
Welja joh, extraatje voor de gasten. Extra insecten en lekkere vogelpoepquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laat Ruud die kippen nou achter in het B&B?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Welja joh, extraatje voor de gasten. Extra insecten en lekkere vogelpoep
Wat raar, ze mag dus alleen naar Azie als ze nog in Utopia zit?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
GJ zei voor de grap tegen Row: Dan geef ik je 3 stemmen ok?
Row; Hahaha nee doe maar niet, dan boor je me en leuke reis door de neus. Hahaha
Dat is het toch ook? snoepreisjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Row; Hahaha nee doe maar niet, dan boor je me en leuke reis door de neus. Hahaha
Ja die reis is na de stemmingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De stemming is voor de reis.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze zei het alsof haar een vakantie door haar neus werd geboord.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat raar, ze mag dus alleen naar Azie als ze nog in Utopia zit?
Die reis is immers 1 dag na die exit.
Welja, even een paar keer met een filmploeg door een opvanghuis lopen, wat boterhammen, schriftjes en pennen uitdelen en weer pleitos.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Welja, even een paar keer met een filmploeg door een opvanghuis lopen, wat boterhammen, schriftjes en pennen uitdelen en weer pleitos.
Gaat allemaal nergens over.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die reis is na de stemmingdus Row gaat niet dan
Dat weet ik, maar een leuk reisje.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
omg,heeft hij die beesten mee naar bed?
Nee mij ook niet zulke dingen vergeet je nooit meer denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik, maar een leuk reisje.
Lijkt mij helemaal niet leuk eigenlijk.
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laat Ruud die kippen nou achter in het B&B?
Aan Rob laten zien en dat hij het niet was die Rob gepranked hadquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef mootie het volgende:
Waar zijn de rotte eieren gebleven eigenlijk. Ruud vond ze in bed, en toen?
In Ruud zijn schoenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef mootie het volgende:
Lijkt mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zulke dingen vergeet je nooit meer denk ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah hij is er al weer.
[ afbeelding ]
Gewoon net als de rest je een beetje emotioneel distantiëren dan vermaak je je primaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar een leuk reisje.
Lijkt mij helemaal niet leuk eigenlijk.
hij was boos las ik hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef mootie het volgende:
Ze hoeft alleen maar een beetje een video boodschap te doen en aardig doen wanneer de camera draaitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet.
Het klonk net als een vakantie of zo.
Als je dat kan. Ik weet het niet of ik het zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon net als de rest je een beetje emotioneel distantiëren dan vermaak je je prima
In plaats dat John de Mol daar nou eens iets van zegtquote:
Hij doet echt alles voor tv-momentjes. Opeens had hij die arme Piet in zijn vizier, die nu niet meer van Ruud afkomtquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
In plaats dat John de Mol daar nou eens iets van zegt
Ow, ik las iets over zijn schoenen, dan was dat wat anders zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
In de kamer van Ruud, zodat Cees en GJ er last van hebben?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ruud tegen een van de kippen: "wat zie je er sexy uit" Als daar geen camera's waren geweest...
Tjah.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
In plaats dat John de Mol daar nou eens iets van zegt
Dat is helemaal stuitend ja, maar ik haalde er dus ook uit dat het feest ( want dat is het schijnbaar) niet door zal gaan als ze weggestemd zal worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zei het alsof haar een vakantie door haar neus werd geboord.
Iedereen denkt jij zit erin omdat Febo het wil dus je mag allesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:34 schreef tonja het volgende:
En nog steeds niemand die iets van die ondermijnende acties zegt ook
Ja klopt. Was in dezelfde zin.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat is helemaal stuitend ja, maar ik haalde er dus ook uit dat het feest ( want dat is het schijnbaar) niet door zal gaan als ze weggestemd zal worden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef puzziepie het volgende:
Straks krijgt hij zo'n aanval en trapt hij Henk en Piet kapot
150 euroquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef mario390 het volgende:
en daar zallen nog B & B Gasten slapen? man,man
Eh nee, dat denk ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen denkt jij zit erin omdat Febo het wil dus je mag alles
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en maar zeiken toen Cees er een paar keer lag
In een gastenverblijf notabenequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
Ook gewoon zonder hoeslakens en niets er met zn gore stinklijf onder kruipen...
Ik gok op onderdanigheidquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat betekend het als een kip de staart naar beneden heeft?
Is ie dan bang, net als bij een hond?
[ afbeelding ]
En dan is het goeie doel ineens helemaal niet intressant meer dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt. Was in dezelfde zin.
Logisch ook, ze is dan geen Utopiaan meer, en kan dan niet als Utopiaan daarheen gaan.
Ja, een soort Terror Jaap rol.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ruud Utopia aan het afbreken is.Zoveel mogelijk geld uitgeven,zelf niks binnenharken,alles kapot/smerig maken.Volgens mij allemaal in opdracht
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan is het goeie doel ineens helemaal niet intressant meer dus.
Hoi. Ja dat vindt Ruud gezellig...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Liggen die kippen nu bij Ruud?...............![]()
Avond all............
Ruud geeft volgens mij vrij weinig uit. Koopt zelf deels zijn eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ruud Utopia aan het afbreken is.Zoveel mogelijk geld uitgeven,zelf niks binnenharken,alles kapot/smerig maken.Volgens mij allemaal in opdracht
Bij de poelier in mijn stad hebben ze niet veel meer te zeggen danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat betekend het als een kip de staart naar beneden heeft?
Is ie dan bang, net als bij een hond?
[ afbeelding ]
Ik denk dat die kippen een van de weinigen zijn die niet klagen in dezequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:39 schreef spapaars het volgende:
Kippen moeten op stok, en niet op een matras
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:39 schreef spapaars het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bij de poelier in mijn stad hebben ze niet veel meer te zeggen dan
Daarentegen sloopt hij wel veel...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ruud geeft volgens mij vrij weinig uit. Koopt zelf deels zijn eten.
Weer dat domme fantasia mutsjequote:
dat weet ik niet ik heb geen kippen in huisquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:39 schreef spapaars het volgende:
En hij zou 600 euro binnenharken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daarentegen sloopt hij wel veel...
Fok wel, maar dit sub forum misschien nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een off vraag, ik moet morgen werken tot 18:00, is daarna fok nog online is er al meer bekend?
Ruud is gewoon een nietsnut die alleen maar bezig is met zijn imagoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daarentegen sloopt hij wel veel...
Maar Ruud gaat nu eerst van een kipsafari dromenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En hij zou 600 euro binnenharken.
Ik zou lachen als ze haar naar azie sturen dat ze gewoon naar de plaatselijke chinees in Laren wordt gebrachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En weer die domme Mickey Mouse oren op d'r kop
Enige leuke aan Ruud is dat hij wat tegengas geeft aan Rob, Vic en Ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ruud is gewoon een nietsnut die alleen maar bezig is met zijn imago
zo jammer
Ok thx........quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Fok wel, maar dit sub forum misschien niet
Verrek !! Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En weer die domme Mickey Mouse oren op d'r kop
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik zou lachen als ze haar naar azie sturen dat ze gewoon naar de plaatselijke chinees in Laren wordt gebracht
die schrikken zich straks de vinkentering als Ruud een aanval krijgtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Kippen gaan lekker liggen. Die vinden het wel prima.
[ afbeelding ]
Ja niets aan de hand het probleem is opgelost...je krijgt nu dit te zien bij een filmpje....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een off vraag, ik moet morgen werken tot 18:00, is daarna fok nog online is er al meer bekend?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die schrikken zich straks de vinkentering als Ruud een aanval krijgt
Die kippen zijn inmiddels wel wat gewend.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die schrikken zich straks de vinkentering als Ruud een aanval krijgt
Dat is idd het enige wat positief is aan Ruudquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Enige leuke aan Ruud is dat hij wat tegengas geeft aan Rob, Vic en Ben.
Maar voor de rest nog net zo irritant als in zijn eerste periode.
Dan werkt het filter niet goed blijkbaar...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja niets aan de hand het probleem is opgelost...je krijgt nu dit te zien bij een filmpje....
huh werkt nog niet 100%
doe je hem wel weer verwijderen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja niets aan de hand het probleem is opgelost...je krijgt nu dit te zien bij een filmpje....
huh werkt nog niet 100%
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oja Ruud zou wel even meer gaan verdienen als de andere 14 samen. En dreigt telkens met non-pussy pranks.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Testquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
huh werkt nog niet 100%
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
(is weg bij een refresh)
Niet als iemand reageert, en vergeet te refreshen dus.quote:
Doen ze ook wel,omstreeks 5 uur...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:47 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat bij de eerste straaltje daglicht die kippen beginnen met lawaai maken.
Gifjes en Caps ook Mark?quote:
Ik ook niet! Ruud wordt ook nog eens bevestigd door die 2 e plek, gaat dus straks nog maffer doen met de dieren, tja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef puzziepie het volgende:
Straks de hele boel weer onder de stront
leuk hoor![]()
[ afbeelding ]
En dan wel gewoon op 2 i n de poll staan
Ik begrijp er niets van
Das wel intressant om te zien op zich maar ook dat lijkt me mss wel een vooropgezet plan, hij zal zich iig goed ingelezen hebben met wie hij deze keer moet bonden en met wie niet. En dat Ruud makkelijk beinvloedbaar is wisten we al van de vorige keer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Neequote:
Beetje late reactie, maar Ruud haalde die eieren uit z'n schoenen en gooide ze het bos in.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
In de kamer van Ruud, zodat Cees en GJ er last van hebben?
Mogen capjes wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
huh werkt nog niet 100%
Thanks.quote:
Dank!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar Ruud haalde die eieren uit z'n schoenen en gooide ze het bos in.
En niemand die er iets over zegtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:49 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ruud wordt ook nog eens bevestigd door die 2 e plek, gaat dus straks nog maffer doen met de dieren, tja.
Ja..alleen links van dailymotion in dit subforum nietquote:
Volgens mij heeft hij 1 x iets verdiend en verder alleen maar ¤120 aan graszaad gekocht met geld van het dierenfonds. Bas dacht dat het rond de ¤35 was. Bas zou het nog wel navragen, weet niet of dat al gedaan is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Een 30+ er die denkt door te breken als stoere rapster met een mickeymouse hoedje op en een halve tamme met 2 kippen in bed, waar kijken we toch naar?quote:
Tnx.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar Ruud haalde die eieren uit z'n schoenen en gooide ze het bos in.
Of als Ruud zijn 23 cm ineens rectaal inbrengt bij 1 van die kippen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:52 schreef Poezewoes het volgende:
Zullen de kippen schrikken vannacht, als Ruud zijn nachtelijke Ruudje doet!
DE Utopia experiencequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Een 30+ er die denkt door te breken als stoere rapster met een mickeymouse hoedje op en een halve tamme met 2 kippen in bed, waar kijken we toch naar?
Zal hem maar inkoppen, kunnen ze iig op stok.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of als Ruud zijn 23 cm ineens rectaal inbrengt bij 1 van die kippen.![]()
Opgelegd gedoogbeleid papa John!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En niemand die er iets over zegt
onbegrijpelijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal hem maar inkoppen, kunnen ze iig op stok.
En een link naar je persoonlijke DM kanaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja..alleen links van dailymotion in dit subforum niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Ik wist me al geen raad :-)quote:
oh wat erg,ik krijg beeldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat alles met dailymotion en .com niet werktquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een link naar je persoonlijke DM kanaal?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of als Ruud zijn 23 cm ineens rectaal inbrengt bij 1 van die kippen.![]()
Mijn god zegquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef AnneLo het volgende:
Wat zou het leuk zijn als ie Ruud er helemaal onder schijt......
[ afbeelding ]
Weet het niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gaat een gezeik krijgen over die kippen
Hopelijk zijn er mensen die geboekt hebben, en morgen afbellen....quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet het niet.
Ruud komt met een hoop weg daar altijd.
Maar zal mij benieuwen morgen.
Ja maar buiten Utopia kan dit nooit goedkomenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet het niet.
Ruud komt met een hoop weg daar altijd.
Maar zal mij benieuwen morgen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:16 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er mensen die geboekt hebben, en morgen afbellen....
Ja, dat zou mooi zijn inderdaad, klachten van bezoekers, dan moeten ze wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar buiten Utopia kan dit nooit goedkomen
Dat is al eerder gebeurd. Een paar weken terug is er ook gezegd, geen sex in de b&b's. Niemand houdt zich er aan. Cemal en Romy dan eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:16 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er mensen die geboekt hebben, en morgen afbellen....
sinds zijn komst lijkt het wel minder ingekaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef snetje het volgende:
Ruud is gewoon tijdelijk de mol daar...alles even flink omver schoppen zodat de boel lekker in paniek schiet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |