Tsja, de wereldberoemde rapster met haar hits als Gebed zonder End hoeft ook nooit meer te werken van de royalty'squote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
Row doet eigenlijk ook alleen wat aanlummelen de hele dag....
Weet niet of het zo is, dacht zo iets langs te zien komen in het vorige topic.quote:
Rustig johquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
zou iemand antwoord op me vraag willen geven, ik zie nu een sl
wat is er met row en ruud?
nog niksquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
Zijn verliefdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet of het zo is, dacht zo iets langs te zien komen in het vorige topic.
En dat het gaat gebeuren, ben ik van overtuigd.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rustig johniks aan de hand praten gewoon
Vandaag heeft ze wel een paar struiken/bomen/planten/muizen/kuikens kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
Row doet eigenlijk ook alleen wat aanlummelen de hele dag....
4 dagen waarvan 2 heen en weer reizen las ik vanmiddag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, de wereldberoemde rapster met haar hits als Gebed zonder End hoeft ook nooit meer te werken van de royalty'sEn ze mag naar Azië natuurlijk, dan werk je toch helemáál niet meer, stel je voor zeg
Hetzelfde gelellebel maar verder niets aan de handquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
Row is tuchtig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
wil je erover pratenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik ben beetje agressief![]()
maar vind het ook te gênant
dat gedrag van stalker row
Gewoon teasen en een script ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik ben beetje agressief![]()
maar vind het ook te gênant
dat gedrag van stalker row
Niet bepaald een eer, nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja
maar of dat zo'n eer is dat row op je valt, na haar voorgangers die ze stalkteheel oprecht.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Rammen zijn zo dominantttttttttttttttttt
nachtwakequote:
neequote:
ik meld me meteen aanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Vinamp het volgende:
De kaarten van vic geven je precies wat je nodig hebt
Tochtigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Drachtig was het toch? Dat halen ze daar iig nog wel eens door elkaar
als ie het daar van moeten hebben... dan is hij vrij simpelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk dat Ruud erg onzeker is geworden over zijn body. Hij wilde zijn lichaam altijd showen, in utopia, fb en insta. Toen overtraind, niet meer mogen sporten. En nu ziet ie zijn spiertjes verdwijnen en daar wordt ie niet goed van. Ik zie ook echt verschil, zijn armpjes en rug vooral. Wel sneu dat ie zo onzeker is dat ie niet meer overdag in een hemd gaat lopen
is ie ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als ie het daar van moeten hebben... dan is hij vrij simpel
Ja, beschamende vertoning, en daar in een opvanghuisals een filmster ex hoerjes aaien met een camcrew in d'r nekquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Urb het volgende:
[..]
4 dagen waarvan 2 heen en weer reizen las ik vanmiddag.![]()
eenschquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee
ik ben helemaal klaar met die debielenshow maar jullie zijn wel lief
Doen dan lief ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee
Zullen we allemaal ons paspoort opzeggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee
ja, al vind ik ruud in bepaalde dingen oprechter dan row ooit zal zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet bepaald een eer, nee.
Wat dat betreft past ze dan wel weer bij die ransaap.
ik heb allang geen paspoort meer dusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zullen we allemaal ons paspoort opzeggen?![]()
![]()
![]()
Hij hoopt dat Billy kijkt en probeert haar jaloers te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, al vind ik ruud in bepaalde dingen oprechter dan row ooit zal zijn...
ik snap dus niet waarom ruud haar niet wegjaagd want hij heeft een trauma van billyvreemdgaangate
ik ook niet.. (Kreeftquote:
En ons fok account ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
billy is naar nederland gekomen las ik ergens..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij hoopt dat Billy kijken en probeert haar jaloers te maken
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor geld, wat denk je.......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
billy is naar nederland gekomen las ik ergens..
ze zou toch niet.... ..... in uto komen he
Andere verpakking, zelfde inhoud.. gebeurt all the time in the Showbizzquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
We gaan gewoon whooooshhhhhhhhhhhhhhhh met COS naar een andere naam that's all ga maar gewoon slapen
Nee joh, dan is ze echt nog gekker dan ik dachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze terug gaat komen , denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
quote:
quote:
RUUUUUUHUUUUD!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
whut ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nog niet
jij bent van mijn soort ja
Waar las jij dat eigenlijk ? link?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Maar Do niet noemen, want die is ook de hele tijd aan het werk......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:21 schreef LLgetikt het volgende:
ramona '' die bas weet ook niet van ophouden hij blijft maar gaan ''
MENSEN, een COMPLIMENT JAJJAJA, zo vals is ze niet altijd
Ik ook.quote:
Op FB enzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef Scherzo het volgende:
Iedereen schijnt zich nu druk te maken over die Piet...
Krankzinnig gewoonweg...
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze terug gaat komen , denk ik![]()
![]()
![]()
quote:
ze hoeft er ook niet altijd bijgehaald te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar Do niet noemen, want die is ook de hele tijd aan het werk......
Dat is uit toch ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]denk ik.. nee man, woon je op/in/aan Sint Maarten.. ga je hier heen ???
4 dagen wanneer Row weg is of langer als Row wegblijftquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten, haar vriend heeft haar er uit getrapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
Nee nee, net Ramona en Cees...quote:
lekker ramona uitscheldenquote:
Gewoon Row geen schep meer geven, ze zegt goed te kunnen spitten en zie wat er van komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef Scherzo het volgende:
Iedereen schijnt zich nu druk te maken over die Piet...
Krankzinnig gewoonweg...
Dat doet Ramona ook echt niet....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze hoeft er ook niet altijd bijgehaald te worden
cees zei het wel iig
lalalalalaaala ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef Urb het volgende:
Ik ben geen ram maar jullie kunnen er een krijgen met die onzin, jullie zijn toch niet ook gevangen in Vic's massa-hypnose he
ik deel een beetje fik gedachtegang maar ben niet zo gek (maar dat klopt dan weer niet met me naam) maar.............. bepaalde dingen kan ik me in vinden maar niet zo extreem als die heksquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef Urb het volgende:
Ik ben geen ram maar jullie kunnen er een krijgen met die onzin, jullie zijn toch niet ook gevangen in Vic's massa-hypnose he
is vast uit met haar vriendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik deel een beetje fik gedachtegang maar ben niet zo gek (maar dat klopt dan weer niet met me naam) maar.............. bepaalde dingen kan ik me in vinden maar niet zo extreem als die heks
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
4 dagen wanneer Row weg is of langer als Row wegblijft
Ben het bijna helemaal met je eens, alleen die pompomsmileys hadden wel achterwege mogen blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze is toch al in Nederland zei LLquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
Nee ik niet, ik negeer Vic, maar ik word wel bang van jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef Urb het volgende:
ik ook . Sommige dingen make sense. Maar wat ze eromheen fabriceert...en hoe ze het brengt...en de gedachte van haar erachter...not goodquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik deel een beetje fik gedachtegang maar ben niet zo gek (maar dat klopt dan weer niet met me naam) maar.............. bepaalde dingen kan ik me in vinden maar niet zo extreem als die heks
precies... het is te doorzichtig allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Ik dacht het al toen ik dat interview las met Billy. Op de vraag " komt het weer goed met Ruud" of zoiets. Haar antwoord " ik denk niet dat Ruud het nog wil na wat ik geflikt heb" . M.a.w. verhaallijnnnnnnn als ze er weer in komt.
Maagd zeker?quote:
neequote:
Viel op hèquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar Do niet noemen, want die is ook de hele tijd aan het werk......
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben het bijna helemaal met je eens, alleen die pompomsmileys hadden wel achterwege mogen blijven.
Goed punt wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
fik is alles is liefde
dat is niet zo bij mij iig![]()
Allemaal in Vick!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef Urb het volgende:
precies en hoe ze het bewerkstelligt koste wat het kost van andere, en totaal niet doorheeft hoe knettergek en manipulerend vals secreet het is verbaasd me zo, maarja die predikt voor eigen parochie dat is wel heel duidelijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook . Sommige dingen make sense. Maar wat ze eromheen fabriceert...en hoe ze het brengt...en de gedachte van haar erachter...not good
Gewoon een groot deel van de oude cast terug halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben het bijna helemaal met je eens, alleen die pompomsmileys hadden wel achterwege mogen blijven.
Bij haar ook niet maar ze doet wel alsof, das nog het ergste ( en dat die halve tammen er ook nog intrappen hoewel dat nu gelukkig al minder lijkt)quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
fik is alles is liefde
dat is niet zo bij mij iig![]()
quote:
Piet?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:28 schreef LLgetikt het volgende:
wie gaat er bij ruud slapen in de cordwood?
Welk interview?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Ik dacht het al toen ik dat interview las met Billy. Op de vraag " komt het weer goed met Ruud" of zoiets. Haar antwoord " ik denk niet dat Ruud het nog wil na wat ik geflikt heb" . M.a.w. verhaallijnnnnnnn als ze er weer in komt.
?? Ik zie dat niet op die cap......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet te gelofen dat zij amalseks met rruud heeft zo is ze toch leuk
en dat ga jij binnenkort meemakenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet te gelofen dat zij amalseks met rruud heeft zo is ze toch leuk
mag nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welk interview?![]()
Heb je een link voor mij misschien ?
heel knap hoe ze in een paar zinnen zichzelf kan tegen spreken x 10quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Bij haar ook niet maar ze doet wel alsof, das nog het ergste ( en dat die halve tammen er ook nog intrappen hoewel dat nu gelukkig al minder lijkt)
Ze doet nu dat wat haar gedaan werd , dus morgen ook een brief?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ramona don't fuck with me bitchessssswees niet bang
Na jah net was Vic je inner dier nogquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef LLgetikt het volgende:
ik heb gewoon zin om me beeldscherm naar buiten te gooien als ik fik hoor oreren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nooooooooooooitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Na jah net was Vic je inner dier nog
ze is er vast overheen ''gegroeid''quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef markvanrinsum het volgende:
do heeft geen groepsangst en houdt van werken
Voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon een groot deel van de oude cast terug halen.
Aike, Iesje en, last but certainly not least, Dreetje.![]()
![]()
Good times.
Oh, en Happie natuurlijk.
jij klinkt zoals ik me gister voeldequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef LLgetikt het volgende:
ik heb gewoon zin om me beeldscherm naar buiten te gooien als ik fik hoor oreren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, KNETTER GEKquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Vic hoeft zich niet meer aan de kant te laten zetten voor de waarheid
en toen was ik het kwijt
Vic houdt niet van gemaaktheid![]()
Ze is zo gemaakt als de pest
Vier pagina's SC. Ik vond het nogal bijzonder.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Mootie wat is er ? met je cliffhangers
Word je toch gek van die kerelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Cees pakt de groente keurig in het folie.
Voor morgen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef markvanrinsum het volgende:
do heeft geen groepsangst en houdt van werken
dat is ze ook, ik ga het lezen ffquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef Urb het volgende:
Op de officieele site word Vic in de commentaren hiermee vergeleken, best wel treffend maar ook creepy.![]()
http://www.inspirerendleven.nl/de-verborgen-spirituele-narcist/
Team Cees.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word je toch gek van die kerel
Of hij haalt het uit de vuilnisbakken of van borden
Zie ik niet zo maargoedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Vier pagina's SC. Ik vond het nogal bijzonder.
dit is fikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat is ze ook, ik ga het lezen ff
maar als je eenmaal narcisten herkent, zal je die trekjes meteen herkennen, zulke mensen niet allemaal maar de meeste maken gaan heel ver
Ga de on topic posts maar eens tellen voor de grap. Of de posts die enkel uit een smiley bestaan.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een kaartje voor Vicky getrokken...
link ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef Urb het volgende:
Op de officieele site word Vic in de commentaren hiermee vergeleken, best wel treffend maar ook creepy.![]()
http://www.inspirerendleven.nl/de-verborgen-spirituele-narcist/Beangstigend goede omschrijving van patronen in haar gedrag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los van haar stemmen, universum en kwakzalverij...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
en wat ik zo vreemd vind..quote:
dat is echt een heel goed stukje, LL. Spot on! Je ziet het meteen,quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat is ze ook, ik ga het lezen ff
maar als je eenmaal narcisten herkent, zal je die trekjes meteen herkennen, zulke mensen niet allemaal maar de meeste maken gaan heel ver
Dat is ook arrogantquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
dat heb ik met alles wat ze zegt en doetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en wat ik zo vreemd vind..
ze heeft zelf gestudeerd in creatieve therapie..
like... wtf????
Inzichtkaarten.NLquote:
Als iemand iets grappigs zegt dan doe je ditquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga de on topic posts maar eens tellen voor de grap. Of de posts die enkel uit een smiley bestaan.
Maar zelf ook regressie therapie ondergaan...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en wat ik zo vreemd vind..
ze heeft zelf gestudeerd in creatieve therapie..
like... wtf????
iddquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is echt een heel goed stukje, LL. Spot on! Je ziet het meteen,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar weetje dat zeker???quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Maar zelf ook regressie therapie ondergaan...
Salon moest zondag gedaan worden voor Ramona........quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef mootie het volgende:
Cees deed even een roddeltje over Gina? Iets over terrein een rotzooi. Maar zondag moest eerst even haar salon worden gedaan?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg zou de wereld er wel iets beter uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ruud vond het ook erg krom.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Salon moest zondag gedaan worden voor Ramona........
Rustig maar, ik ben er al.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga de on topic posts maar eens tellen voor de grap. Of de posts die enkel uit een smiley bestaan.
Da heb ik haar zelf horen zeggen...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar weetje dat zeker???
is dat een aanname of heeft ze dat gezegt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
hoezo ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef Prisha het volgende:
Bas zegt wat ik net dacht: ik wordt gek van dat ijsje
mootie for presidentquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Karin ligt op bed de krant te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inmiddels geloof ik geen sterke verhalen van fik, maar regressietherapie, waarom doen mensen dat?quote:
rot geluid. Do die dat ijsje hakt en lebbert en slurpt....klonk niet geweldig door m'n koptelefoon.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Karin ligt op bed de krant te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes met je lichaam
ja en kijken worden wij vrouwen ook niet warm vanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
rot geluid. Do die dat ijsje hakt en lebbert en slurpt....klonk niet geweldig door m'n koptelefoon.
nee iddquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja en kijken worden wij vrouwen ook niet warm van![]()
vooral van zo'n dramaqueenquote:
Heeft echt geen 1% humor neequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
vooral van zo'n dramaqueen![]()
als ze nou leuk en aardig was nee, en grappig is ze ook niet
ik moet haar niet,maar dat is vast wel duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
vooral van zo'n dramaqueen![]()
als ze nou leuk en aardig was nee, en grappig is ze ook niet
Vaak als iemand een traumatische ervaring heeft gehad, of ervaringen van vroeger waar je nu last van heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
inmiddels geloof ik geen sterke verhalen van fik, maar regressietherapie, waarom doen mensen dat?
fik is ook zo niet grappigquote:
o jeetje, nou dat doe je ook niet zomaar... heftigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vaak als iemand een traumatische ervaring heeft gehad, of ervaringen van vroeger waar je nu last van heb.
Je gaat terug naar die periode en blijkbaar zorgt het herbeleven ervoor dat je beter kan verwerken.
Ik heb een vriendin die dat gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik moet haar niet,maar dat is vast wel duidelijk
dat broekje ZO KORTquote:
Dit ga je niet menen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben er al.
Genoeg weer offtopic jongens, nu weer ontopic.
Dit postte gisteren iemand hier:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
inmiddels geloof ik geen sterke verhalen van fik, maar regressietherapie, waarom doen mensen dat?
nee...en je moet heel goed weten wat je doet. Kan helemaal verkeerd gaan als het door een beunhaas wordt gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o jeetje, nou dat doe je ook niet zomaar... heftig
Om onverklaarbare, onaangename, trauma's en gebeurtenissen uit verleden te verwerken... Meest door terug te gaan naar vroegste kinderjaren...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nee Vik ook Jessie is grappig ja maar die heeft hersens ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
fik is ook zo niet grappig
er moeten meer JESSIE"S in
krijgen we waarschijnlijk weer HYSTERISCHE BILLY
Ik hoor het liever dan het gerap van Rowquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
rot geluid. Do die dat ijsje hakt en lebbert en slurpt....klonk niet geweldig door m'n koptelefoon.
ja had gelezen..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Dit postte gisteren iemand hier:
http://www.inspirerendleven.nl/de-verborgen-spirituele-narcist/
De eerste vier pagina's waren enkel sc.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen?
Moet zeggen dat ik de hoeveelheid off topic posts niet heb gelezen maar, sorry hoor....
beetje kinderachtig idd.. wie zou haar getipt hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen?
Moet zeggen dat ik de hoeveelheid off topic posts niet heb gelezen maar, sorry hoor....
[..]
Mijn andichtkaart vanuit "Niwana" zoals Vik het noemt voor haar lijkt op jouwe, maar nét even een ander perspectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beetje kinderachtig idd.. wie zou haar getipt hebben
En daar zijn er veel van...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee...en je moet heel goed weten wat je doet. Kan helemaal verkeerd gaan als het door een beunhaas wordt gedaan.
ik denk dat fik gewoon zo is en zo geboren is.. en miss heftige dingen heeft meegemaakt dat ze nu zo hard is als mens, maar ik denk diep van binnen dat ze soort gemis of gevoel probeert te maskerenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:45 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Om onverklaarbare, onaangename, trauma's en gebeurtenissen uit verleden te verwerken... Meest door terug te gaan naar vroegste kinderjaren...
Heb er nogal wat verknipte figuren van gekend...
ja,en zeker met dit weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat broekje ZO KORT![]()
gaan mensen zo over straat?????
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Mijn andichtkaart vanuit "Niwana" zoals Vik het noemt voor haar lijkt op jouwe, maar nét even een ander perspectief.
[ afbeelding ]
Grbldrlstf derhjtertij Snap juh HHHHHHHHHHH....quote:
Hoor je mij klagen?quote:
Lief poppetje.quote:
dan ben ik preutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |