Tsja, de wereldberoemde rapster met haar hits als Gebed zonder End hoeft ook nooit meer te werken van de royalty'squote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
Row doet eigenlijk ook alleen wat aanlummelen de hele dag....
Weet niet of het zo is, dacht zo iets langs te zien komen in het vorige topic.quote:
Rustig johquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
zou iemand antwoord op me vraag willen geven, ik zie nu een sl
wat is er met row en ruud?
nog niksquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
Zijn verliefdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet of het zo is, dacht zo iets langs te zien komen in het vorige topic.
En dat het gaat gebeuren, ben ik van overtuigd.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rustig johniks aan de hand praten gewoon
Vandaag heeft ze wel een paar struiken/bomen/planten/muizen/kuikens kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
Row doet eigenlijk ook alleen wat aanlummelen de hele dag....
4 dagen waarvan 2 heen en weer reizen las ik vanmiddag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, de wereldberoemde rapster met haar hits als Gebed zonder End hoeft ook nooit meer te werken van de royalty'sEn ze mag naar Azië natuurlijk, dan werk je toch helemáál niet meer, stel je voor zeg
Hetzelfde gelellebel maar verder niets aan de handquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
Row is tuchtig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
wil je erover pratenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik ben beetje agressief![]()
maar vind het ook te gênant
dat gedrag van stalker row
Gewoon teasen en een script ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik ben beetje agressief![]()
maar vind het ook te gênant
dat gedrag van stalker row
Niet bepaald een eer, nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja
maar of dat zo'n eer is dat row op je valt, na haar voorgangers die ze stalkteheel oprecht.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Rammen zijn zo dominantttttttttttttttttt
nachtwakequote:
neequote:
ik meld me meteen aanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Vinamp het volgende:
De kaarten van vic geven je precies wat je nodig hebt
Tochtigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Drachtig was het toch? Dat halen ze daar iig nog wel eens door elkaar
als ie het daar van moeten hebben... dan is hij vrij simpelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk dat Ruud erg onzeker is geworden over zijn body. Hij wilde zijn lichaam altijd showen, in utopia, fb en insta. Toen overtraind, niet meer mogen sporten. En nu ziet ie zijn spiertjes verdwijnen en daar wordt ie niet goed van. Ik zie ook echt verschil, zijn armpjes en rug vooral. Wel sneu dat ie zo onzeker is dat ie niet meer overdag in een hemd gaat lopen
is ie ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als ie het daar van moeten hebben... dan is hij vrij simpel
Ja, beschamende vertoning, en daar in een opvanghuisals een filmster ex hoerjes aaien met een camcrew in d'r nekquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Urb het volgende:
[..]
4 dagen waarvan 2 heen en weer reizen las ik vanmiddag.![]()
eenschquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee
ik ben helemaal klaar met die debielenshow maar jullie zijn wel lief
Doen dan lief ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee
Zullen we allemaal ons paspoort opzeggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee
ja, al vind ik ruud in bepaalde dingen oprechter dan row ooit zal zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet bepaald een eer, nee.
Wat dat betreft past ze dan wel weer bij die ransaap.
ik heb allang geen paspoort meer dusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zullen we allemaal ons paspoort opzeggen?![]()
![]()
![]()
Hij hoopt dat Billy kijkt en probeert haar jaloers te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, al vind ik ruud in bepaalde dingen oprechter dan row ooit zal zijn...
ik snap dus niet waarom ruud haar niet wegjaagd want hij heeft een trauma van billyvreemdgaangate
ik ook niet.. (Kreeftquote:
En ons fok account ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
billy is naar nederland gekomen las ik ergens..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij hoopt dat Billy kijken en probeert haar jaloers te maken
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor geld, wat denk je.......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
billy is naar nederland gekomen las ik ergens..
ze zou toch niet.... ..... in uto komen he
Andere verpakking, zelfde inhoud.. gebeurt all the time in the Showbizzquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
We gaan gewoon whooooshhhhhhhhhhhhhhhh met COS naar een andere naam that's all ga maar gewoon slapen
Nee joh, dan is ze echt nog gekker dan ik dachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze terug gaat komen , denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
quote:
quote:
RUUUUUUHUUUUD!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
whut ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nog niet
jij bent van mijn soort ja
Waar las jij dat eigenlijk ? link?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |