Maak er maar een mooie titel vanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:03 schreef Ebinas het volgende:
Zat weer te staren naar een gesloten topic![]()
Dank je wel Hidiho
Ondertussen is Ramona klaar met sporten
[ afbeelding ]
Ik zie dat niet. Hij overlegd elke keer. Nu ook weer, over graffiti.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Bas kan ook naar doen hoor, ook naar Do, het moet wel zoals hij wilt, en anders wordt hij ook een naar mannetje, ik zie dat steeds meer
ja ik wel sorry, hij maakt gebruik ook van haar, mag Do abosluut niet, tis een wederzijds gebeuren, maar Bas doet het ook naar anderenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik zie dat niet. Hij overlegd elke keer. Nu ook weer, over graffiti.
Ja haar moeder is apentrots op haar want die meent dat dit inhoudt dat ze zich bij Cemal op dr gemak voelt.quote:
kotsmisselijk die show van die 2 bleghhhhquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef Ebinas het volgende:
Row tegen Ruud: kan je mijn kont zien
Ik zweer het je dit is toneel, het wordt (is) gewoon ongeloofwaardig
Doorbraak scheetjes...quote:
niet echt Banskyquote:
Do zeurt constant aan zijn hoofd. Daar wordt je toch ook gek van? Ik vind dat hij nog veel geduld met haar heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Bas kan ook naar doen hoor, ook naar Do, het moet wel zoals hij wilt, en anders wordt hij ook een naar mannetje, ik zie dat steeds meer
Wat hebben sommige ouders een rare gedachten over hun kinderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja haar moeder is apentrots op haar want die meent dat dit inhoudt dat ze zich bij Cemal op dr gemak voelt.![]()
Leuk je hier weer es te zien trouwens
juistem! wat een kutkind is dat zeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Do zeurt constant aan zijn hoofd. Daar wordt je toch ook gek van? Ik vind dat hij nog veel geduld met haar heeft.
Echt allemaal van die dingen die je toch niet wil weten.quote:
absoluut, zou ik wel zien, maar zie steeds meer dat hij er iets mee wintquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Do zeurt constant aan zijn hoofd. Daar wordt je toch ook gek van? Ik vind dat hij nog veel geduld met haar heeft.
2 zoenende mensen in het vondelpark is het ideequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rare beelden zijn dat, zie nu pas die tongen.
Ik denk craquele verf of hamerslagquote:
Hangt zeker een bordje bij? lijkt me wel verstandig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
2 zoenende mensen in het vondelpark is het idee
Dat is kunst Ebinas. Ik moet zeggen rare kunst, maar het is kunst.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rare beelden zijn dat, zie nu pas die tongen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hangt zeker een bordje bij? lijkt me wel verstandig.
nee joh je kinderen bescherm je toch altijd wel, maar denk wel dat je een keer kan doen om te zeggen "sorry hoor, maar je gedraagt je als een idioot"!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Wat hebben sommige ouders een rare gedachten over hun kinderen.
Ach ik kan het niet laten om soms toch ff langs te komen hier. Thnx.
Dat valt wel mee, hij probeert alles altijd aan te kaarten, hij krijgt niet zo veel credits, ze gunnen hem niets. Soms drukt hij dan iets door, maar wel op een originele manier, die niet veel kost.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:10 schreef Bramenstruik het volgende:
Alles is goed wat Bas wel doet met die dieren, en dingen opknappen, maar doet alles zonder overleg, of bijna niet, tis ook geen Bastopia, hoe graag je dat ook zou willen,
Daarom vermoorde Rowena dat kuiken ook...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Voor je blijven kijken tijdens balspelen Romy.
Snap nu hoe ze aan dat platte snoetje komt
Het is toch door kinderen bedacht?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hangt zeker een bordje bij? lijkt me wel verstandig.
Zo te zien uit een katholiek weeshuisquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is toch door kinderen bedacht?
Rare kinderen danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is toch door kinderen bedacht?
Nouja zelfs dat komt niet aan daar, weet nog hoe Gio's moeder toch zeer duidelijk was en oa zei "Ik herken mijn eigen zoon niet eens meer terug!"quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee joh je kinderen bescherm je toch altijd wel, maar denk wel dat je een keer kan doen om te zeggen "sorry hoor, maar je gedraagt je als een idioot"!
POLYSTERquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef Birthmark het volgende:
de kunst aldaar is het werk van koters wat van papier masjee( of hoe het heet) is gemaakt
Billy is terug in Nederland....ben een beetje bang dat...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef mazaru het volgende:
Dat gerammel met die bus verf. Het lijkt wel of Billy terug is
Dat was gewoon een uilskuiken. Moet die zich niet gaan verstoppen waar iemand met een schep in de grond aan het hakken is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom vermoorde Rowena dat kuiken ook...
Scheppen terwijl je naar Ruud kijkt...
Het is niet veel soeps. Ik ook hier naar. Bas die het deurkozijn rood heeft gespoten.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was gewoon een uilskuiken. Moet die zich niet gaan verstoppen waar iemand met een schep in de grond aan het hakken is.
Wij allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef Haropro het volgende:
[..]
Billy is terug in Nederland....ben een beetje bang dat...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef Haropro het volgende:
[..]
Billy is terug in Nederland....ben een beetje bang dat...
Nee die hebben de ideeën bedacht de kunst is gemaakt door ''kunstenaars''quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef Birthmark het volgende:
de kunst aldaar is het werk van koters wat van papier masjee( of hoe het heet) is gemaakt
a okequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die hebben de ideeën bedacht de kunst is gemaakt door ''kunstenaars''
dat hele meubels opknappen van Do, ik vind het weinig creatief............................... ik waardeer de inzet, maar vind het helemaal nietsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef mazaru het volgende:
Dat gerammel met die bus verf. Het lijkt wel of Billy terug is
POLYESTER...quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:10 schreef Bramenstruik het volgende:
Alles is goed wat Bas wel doet met die dieren, en dingen opknappen, maar doet alles zonder overleg, of bijna niet, tis ook geen Bastopia, hoe graag je dat ook zou willen,
Yw.quote:
Rete irritant, mensen die nooit wat zeggen. Daar had Nicoline ook een houtje van.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Alles expres vaag houden en dat eeuwige zwijgende
Nee, een dichtbundel van iemand die niet kan dichten, of een c.d. van iemand die niet kan zingen , dat is creatief.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat hele meubels opknappen van Do, ik vind het weinig creatief............................... ik waardeer de inzet, maar vind het helemaal niets
Dat ligt niet aan Basquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Alles expres vaag houden en dat eeuwige zwijgende
+1quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Bas
Dat ligt aan ervaringen uit het verleden...
Toen hij dat wel deed... kreeg hij altijd Nee... van de zure club.
Bas is niet heilig, maar hij heeft groot gelijk.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Bas
Graafmachine gaat niet door dus hij bedenkt dan vervolgens maar dat hij van dat geld wel andere dingen kan aanschaffen. Dat soort dingen doet ie wel slim.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:22 schreef Ebinas het volgende:
Cement, schop, schoffel, iig onder de 100 euro heeft Bas besteld, komt morgen binnen
ja dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, een dichtbundel van iemand die niet kan dichten, of een c.d. van iemand die niet kan zingen , dat is creatief.
yep....nog proberen het een beetje spannend te maken voor de kuikbuiskindertjes...maar zo helder als watquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:23 schreef mazaru het volgende:
Jessie tegen Rob: Ik ben kostuums aan het kopen voor de markt. Moet ik het voor jou ook doen?
Rob: Neeee![]()
Duidelijk dus.
Rob vertrekt en iedereen weet het al.
Ze moesten er ook allebei om lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep....nog proberen het een beetje spannend te maken voor de kuikbuiskindertjes...maar zo helder als wat
plus 1quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jesse was vergeten dat benji nog bestond
Rob zelf ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:23 schreef mazaru het volgende:
Jessie tegen Rob: Ik ben kostuums aan het kopen voor de markt. Moet ik het voor jou ook doen?
Rob: Neeee![]()
Duidelijk dus.
Rob vertrekt en iedereen weet het al.
Jouw meningquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Tis geen Basshow, en dat moet Bas zich ook realiseren, en niet al te arrogant worden
dat is niet zo moeilijk....heb ik ook regelmatig...die gast is echt onzichtbaar...komt af en toe aanglibberen maar voor de restquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En ze zijn beide gewend aan langdurig niet bewegend verblijf in kleine warme ruimtesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Maxleblee het volgende:
Die Rob, die deed me vanaf het begin af aan (sinds zaterdag dus) aan iemand denken. Dat is die luiwammes toch? Opeens viel net het kwartje. Als je hem op bepaalde momenten ziet en hoort, dan is hij 2 druppels water Joran vd Sloot! (Die op zijn beurt weer op Frankenstein lijkt, dus vul maar in.)
Tot zoverre mijn nuttige bijdrage zonder gebruik van streams of gevorderde kennis...
de vide is helemaal erg,daar gaat het niet om, maar begin ook weerstand te krijgen tegen Bas, hij krijgt nare trekjes, zin doordrijven etcquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
Ik zie het niet, Vind die Vide 500x arroganter en irritanter.
wow, dat is ook een aparte analysequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Maxleblee het volgende:
Die Rob, die deed me vanaf het begin af aan (sinds zaterdag dus) aan iemand denken. Dat is die luiwammes toch? Opeens viel net het kwartje. Als je hem op bepaalde momenten ziet en hoort, dan is hij 2 druppels water Joran vd Sloot! (Die op zijn beurt weer op Frankenstein lijkt, dus vul maar in.)
Tot zoverre mijn nuttige bijdrage zonder gebruik van streams of gevorderde kennis...
die stemmingen zijn ook totaal niet spannend zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef Inca het volgende:
Dus we hoeven niet meer te stemmen Rob gaat dus weg
YES YES YES YES YES ik doe een vreugdedansje nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef Inca het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef Inca het volgende:
Ga ik maar op vieze Benji stemmenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
die stemmingen zijn ook totaal niet spannend zo
Ik snap dat echt niet Braam. Ik vond Bas een poosje geleden irritanter dan nu. Hij roeit met de riemen die hij heeft, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de vide is helemaal erg,daar gaat het niet om, maar begin ook weerstand te krijgen tegen Bas, hij krijgt nare trekjes, zin doordrijven etc
En wat vind je van Ben ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Maxleblee het volgende:
En ik vind dus van niet. Ik vind hem zelfs steeds arroganter worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Bas
Dank,die vergelijking is hier vaker gemeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Maxleblee het volgende:
Als ik al stem (zie het nut niet meer zo) dan gaat het Vic wordenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Laatste avond met filmpjes en plaatjes in de Cos. Spannend allemaal.Ik krijg een beetje het Veronica gevoel.
Ach, Wim zou komen graven voor 150 euro, nu doen ze het zelf en heeft hij cement, een schoffel en een schep voor nog geen 100 euro gekocht. En de cement was trouwens ook al afgesproken.....quote:
Hij is ook niet perfect, ik snap echter het traject.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En ik vind dus van niet. Ik vind hem zelfs steeds arroganter worden.
Slap excuus IMO, de zuurheid van de vide. Er zijn er nl ook veel in de loods die Bas juist willen helpen. Zie gisteravond
dat ook, dat zie ik ook, maar toch, ook hij speelt een spelletje, onderschat dat nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet Braam. Ik vond Bas een poosje geleden irritanter dan nu. Hij roeit met de riemen die hij heeft, zo zie ik het.
verrek die is er ook nogquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik al stem (zie het nut niet meer zo) dan gaat het Vic worden
Dat is je straf Prisha! Door jou zit ik nu op het forum van Utopia, zonder streams!! Dus maakt achternogwatneef de boel gewoon saai voor je! 😜quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
die stemmingen zijn ook totaal niet spannend zo
ik denk dat we daar hetzelfde over denken, het blijft mild, maar toch.................quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Slap excuus IMO, de zuurheid van de vide. Er zijn er nl ook veel in de loods die Bas juist willen helpen. Zie gisteravond
Hij doet dan altijd wel net alsof hij het niet meer precies weet en blijft nogal vaag. Schep, cement en een schoffel. En ja, nog wat dingetjes maar is onder de 100 euro. Waarna vaak blijkt dat het tócht ietsje meer is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, Wim zou komen graven voor 150 euro, nu doen ze het zelf en heeft hij cement, een schoffel en een schep voor nog geen 100 euro gekocht. En de cement was trouwens ook al afgesproken.....
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef Maxleblee het volgende:
[..]
Dat is je straf Prisha! Door jou zit ik nu op het forum van Utopia, zonder streams!! Dus maakt achternogwatneef de boel gewoon saai voor je! 😜
Er was er ooit nog een die de hele tijd Ruuhuuuuud riep.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef markvanrinsum het volgende:
rowena: ruuuuuuuuuuuuuhd
[ afbeelding ]
Hééé Maxquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef Maxleblee het volgende:
[..]
Dat is je straf Prisha! Door jou zit ik nu op het forum van Utopia, zonder streams!! Dus maakt achternogwatneef de boel gewoon saai voor je! 😜
Bas krijgt steeds meer medestanders, Jessie, Ruud, G.J.,Cemal. En maar goed ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
lieve schat, voordat het allemaal niet meer kan, bedankt voor alle filmpjes, als ik ff terug moest kijken, je bent een kanjer!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef Maxleblee het volgende:
[..]
Ja het is net also je discussieert of Ludo echt vreemd gaat ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik geloof nog steeds dat die stemmingen redelijk gemanipuleerd worden. Alleen nu zie je het ook steeds meer.
maar we gaan het zien over n week
Ben... Tja... Hij wil zo heel graag popi jopie zijn, maar is het net niet. Hij doet me denken aan die jongetjes die altijd als laatsten werden gekozen met gym. Omdat je er net niets aan hebt.quote:
Als je daar niet vaag bent, hangen ze je gelijk op om één cent verschil.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij doet dan altijd wel net alsof hij het niet meer precies weet en blijft nogal vaag. Schep, cement en een schoffel. En ja, nog wat dingetjes maar is onder de 100 euro. Waarna vaak blijkt dat het tócht ietsje meer is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
lieve schat, voordat het allemaal niet meer kan, bedankt voor alle filmpjes, als ik ff terug moest kijken, je bent een kanjer!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zonde van de stemmen Rob weet allang dat hij gaat
Shanine gaat nu vreemd toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is net also je discussieert of Ludo echt vreemd gaat ofzo
Van Bas kan ik het hebben, hij is de hele tijd samen met Do aan het werk. Zoals hij van de week al zei, er moet elke keer iets anders zijn, zodat mensen willen blijven komen. Als er niets verandert, hebben mensen het hier wel gezien. Zou mooi zijn als andere mensen ook eens zo zouden denken daar in de loods i.p.v. de hele dag zuipen, hangen en liggen........quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij doet dan altijd wel net alsof hij het niet meer precies weet en blijft nogal vaag. Schep, cement en een schoffel. En ja, nog wat dingetjes maar is onder de 100 euro. Waarna vaak blijkt dat het tócht ietsje meer is.
wauw prachtig...quote:
Nee, vind ook beslist niet arrogant.....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bas krijgt steeds meer medestanders, Jessie, Ruud, G.J.,Cemal. En maar goed ook.
Arrogant vind ik hem allerminst.
Ik zeg ook niet dat ik dat dom vind. Het is wel slim om dat zo te doen. Lessen geleerd? Hm, dat zie ik niet zo, dat doet hij imo al vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je daar niet vaag bent, hangen ze je gelijk op om één cent verschil.
en DAT is één van de lessen die Bas geleerd heeft door al die tijd bovenaan te staan..
Eerlijk is eerlijk.. het komt vooral door een deel van die rotte appelen die al vertrokken zijn... maar er zijn er nog een paar over..
daarboven
Billy, een Het dusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:25 schreef Gooddeal het volgende:
Rob gaat weg, maar we weten niet of er een man of een vrouw bijkomt.![]()
thanks! voor alle andere ook...heb hem opgeslagenquote:
Respect,en dank voor je verslag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:39 schreef Maxleblee het volgende:
[..]
Die het ook nog overleefd heeft hè, dat getuigt toch wel van karakter me dunkt.
LOL.. heb ik vanmorgen in het VIC topic geplaatstquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet of dit interessant is, dit slaat geloof ik op Vic
http://www.inspirerendleven.nl/de-verborgen-spirituele-narcist/
Wat een baasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die had ik al een keer eerder gezien.....lijkt er wel heel erg op he...licht en liefde...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Yep dat heb ik ook wel es gezegd, ik zie dat ook iigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Maxleblee het volgende:
ok...ja daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. heb ik vanmorgen in het VIC topic geplaatst
De groep die niet de hele dag zuipen, hangen en liggen. wordt juist steeds groter. Doe het samen ipv alles alleen willen doen. Zo bedoel ik hetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Van Bas kan ik het hebben, hij is de hele tijd samen met Do aan het werk. Zoals hij van de week al zei, er moet elke keer iets anders zijn, zodat mensen willen blijven komen. Als er niets verandert, hebben mensen het hier wel gezien. Zou mooi zijn als andere mensen ook eens zo zouden denken daar in de loods i.p.v. de hele dag zuipen, hangen en liggen........
En haar plotse gedragsveranderingen zodra ze tegenspraak krijgt....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik al een keer eerder gezien.....lijkt er wel heel erg op he...licht en liefde...
niks voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Top !quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok...ja daar kom ik nooit![]()
ik dacht meldt het even
Als hij braaf op een oke voor baas beach had gewacht was het nu wellicht nog niet van de grond gekomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is ook niet perfect, ik snap echter het traject.
Heel treffend toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hij gaat supersnel nu !quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:42 schreef Prisha het volgende:
Stream 4 komt tot u met een dagelijkse Zen moment
Vandaag waren ze met 5 man aan het werk voor Bas' project. Do, Romy,Cemal,Ruud.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:42 schreef kkka3 het volgende:
[..]
De groep die niet de hele dag zuipen, hangen en liggen. wordt juist steeds groter. Doe het samen ipv alles alleen willen doen. Zo bedoel ik het
ik weet t nog niet hijs wel ehm aanwezig en dr gebeurt ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Die mag van mij ook direkt over het hek.....
dat was van de week heel erg goed te zien trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En haar plotse gedragsveranderingen zodra ze tegenspraak krijgt....
Dan zie je het maniakale plots duidelijk
Geen idee ik kwam het tegen..ik ga die shit niet lezenquote:
GJ en Cemal horen daar ook wel bij... alleen die hebben nu ff een sponsorJobquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vandaag waren ze met 5 ma aan het werk voor Bas' project. Do, Romy,Cemal,Ruud.
Er sluiten zich er steeds meer aan bij Bas.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee ik kwam het tegen..ik ga die shit niet lezen
De zon die onder gaat....daar sjoemelen ze mee..mag de wereld niet wetenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
de Muppetshow op de vide gaat gewoon doorrrrrrrrrrrr
Ze houden hem vast tegen zodat ze meer daglicht hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
De zon die onder gaat....daar sjoemelen ze mee..mag de wereld niet weten
Ja zo mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef Prisha het volgende:
Jongens ik blijf jullie gewoon even bedanken voor de zen caps.
Dit is een hele mooie serie trouwens...zon steeds net iets lager. Ik kan daar iets moois mee maken.
Nogmaals....bedankt
Kunnen de laatsten zijn ...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef Prisha het volgende:
Dit is een hele mooie serie trouwens...zon steeds net iets lager. Ik kan daar iets moois mee maken.
Nogmaals....bedankt
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja zo mooi![]()
Die ene gif van Markvanrinsum is dan weer net wat minder, lijkt wel zo'n screamer waar ineens een eng spook tevoorschijn komt.![]()
Helemaal..!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ja.. die was tot twee maanden geleden nog best te pruimen....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef Bramenstruik het volgende:
vond Ruud altijd al een idioot...................maar opeens is er iemand nog veel idioter, en dat is Row, die weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen
Ze gaan de muren weer schilderen in de graftakkenloods. Dat mogen wij nog niet weten, denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat mogen we nu weer niet zien? Wat was dat met Gina?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef Prisha het volgende:
Nogmaals....bedankt
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goffer,ik dat hele epistel doorlezen...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
I know.....kán de laatste Cos nacht zijnquote:
gaan we vannacht weer SC Daktarien en Bonanzaen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Goffer,ik dat hele epistel doorlezen...
Echt streamlocks om de onzinnigste redenenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaan de muren weer schilderen in de graftakkenloods. Dat mogen wij nog niet weten, denk ik.
Gina moet ook een projectje hè, lievelingetje van de Febo... .... en toevallig is net Rambo er.. .quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaan de muren weer schilderen in de graftakkenloods. Dat mogen wij nog niet weten, denk ik.
Ik snap het niet,hier is het nog gewoon licht hoor...quote:
Jij zit toch ver in het noorden?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap het niet,hier is het nog gewoon licht hoor...
Was wel gezellig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaan we vannacht weer SC Daktarien en Bonanzaen?![]()
![]()
Eerder onder de schep van Rowena...quote:
Hier ook....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
Hier ook. Begint iets donkerder te worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rob ? zal de febo het dan toch beslissen en wat is dan de reden dat hij moet wieberen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie zegt het nu, hij weet dat hij weg gaat.
Uiteraard niet! Weet je hoe gevaarlijk dat is als de wereld dat te weten komt?!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel daar doet, ze willen andere mensen ook een kans geven om iets te doen....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Rob ? zal de febo het dan toch beslissen en wat is dan de reden dat hij moet wieberen?
Twas nix, Tis nix, twort nixquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Rob ? zal de febo het dan toch beslissen en wat is dan de reden dat hij moet wieberen?
achterlijk wijf was meer bezig met Ruud, arm kuikentjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerder onder de schep van Rowena...
[..]
Treffend, en heel eng. Ik ken een narcist, en ik weet veel van spiritualiteit.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef Maxleblee het volgende:
[..]
Uiteraard niet! Weet je hoe gevaarlijk dat is als de wereld dat te weten komt?!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel daar doet, ze willen andere mensen ook een kans geven om iets te doen....
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel daar doet, ze willen andere mensen ook een kans geven om iets te doen....
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Twas nix, Tis nix, twort nix
Misschien is Vic ver genoeg uit de buurtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
Er worden even geen hoedjes meer gedragen de laatste dagen.. Te warm?
Gisteren binnen 1 minuut.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, die arme jongen hangt denk ik tegen een burn-out aan....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:57 schreef DeNiAs het volgende:
[..]![]()
Ik was er al bang voor met dat zwoegen elke dag
ja goeiequote:
Echt niet,hetzelfde als bijv. met Bjorn en Gabs,geen moment gemist...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet,hetzelfde als bijv. met Bjorn en Gabs,geen moment gemist...
Wat dacht je van Wimpie?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet,hetzelfde als bijv. met Bjorn en Gabs,geen moment gemist...
Ruud:Piettttttttttttttquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef markvanrinsum het volgende:
rowena: ruuuuuuuuuuuuuhd
[ afbeelding ]
Filmpjes worden al verwijderd of niet? zag ik al een aantal keerquote:
Heeft de maken met de hoek waarin de zon ondergaatquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gisteren binnen 1 minuut.
Ik vond het wel heel erg snel gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uto boeit me niet, gaat me om de cosquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:02 schreef Birthmark het volgende:
[..]
ja ! vic heeft het gedaan met rob en benji
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:02 schreef Birthmark het volgende:
[..]
ja ! vic heeft het gedaan met rob en benji
we zijn er nogquote:
Scheelt ze weer 1 nieuwe hamster vinden die gek genoeg is om er nog in te willen, hij gaat sws binnekort als ie 15 maanden uitgezeten heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Vanaf morgen is dit zwart/wit... Waarom nemen ze geen verfspuit. Die hadden ze allang terugverdient met al dat geverf daar...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo licht als daar alleen die caps van die lucht pakken anders uit.
Wat gaan ze allemaal doen daar alles ligt overhoopquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:02 schreef snetje het volgende:
Hoe komen ze nu weer zo snel aan die boot?
[ afbeelding ]
Kan ze ook een mooie kast mee maken...
Ah ok, ik heb het nog nooit zo snel gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft de maken met de hoek waarin de zon ondergaat
De krant gelezen en flapjes gelucht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef DeNiAs het volgende:
Wat heeft Vic vandaag zoal gedaan , buiten Rob beschermen tegen zichzelf
Ja kan wel is een petertje wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Scheelt ze weer 1 nieuwe hamster vinden die gek genoeg is om er nog in te willen, hij gaat sws binnekort als ie 15 maanden uitgezeten heeft.
2 verschillende cameras boven elkaarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gisteren binnen 1 minuut.
Ik vond het wel heel erg snel gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen er nog mensen zijn die er in willen , als je het een beetje hebt gevolgd ren je toch heel hard weg ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Scheelt ze weer 1 nieuwe hamster vinden die gek genoeg is om er nog in te willen, hij gaat sws binnekort als ie 15 maanden uitgezeten heeft.
[..]
Druk druk druk in de weer dusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De krant gelezen en flapjes gelucht.
[ afbeelding ]
ik lach niet....is allemaal geregeldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:05 schreef Urb het volgende:
[..]Lach er maar om, ik verdenkt ze ervan de weergoden om te kopen iig. Kijk maar naar het weer tijdens welhaast al hun events.
om Bronno te pestenquote:
Omkopen? Nee joh, ze dreigen gewoon met een rechtszaak!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:05 schreef Urb het volgende:
[..]Lach er maar om, ik verdenkt ze ervan de weergoden om te kopen iig. Kijk maar naar het weer tijdens welhaast al hun events.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Waar was je nou, Ramona werd te water gelaten met haar 2 reddingsboeien.
We existquote:
De klusgeluiden van GJ op het dak eerder vanavond lag wel prettig in het gehoorquote:
Beter dan dat ze gaat rappen!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
Row doet eigenlijk ook alleen wat aanlummelen de hele dag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |