Je krijgt een kaartje terug van Vic......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Mijn andichtkaart vanuit "Niwana" zoals Vik het noemt voor haar lijkt op jouwe, maar nét even een ander perspectief.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
rob geeft fik een massage ..heeft ze wel verdiend he
Je hebt Liesje net niet gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Valt wel mee, weet je wat echt slecht is ?
Die kaartjes die ik van Fik krijg.
[ afbeelding ]
Er is ook een regel op Fok vragen om een ban is er 1 krijgen ken je die ook?quote:
Met recht 'gescheurd goed'quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat broekje ZO KORT![]()
gaan mensen zo over straat?????
Isa deed er toch ook nooit zo lang over?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef LLgetikt het volgende:
jessie en gj over de markt
dat het in een halve dag kan (goed organiseren) en iets met 2 weken bezig iemand ??? gj '' ja ze zit steeds wat anders te doen ''
Nee volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Isa deed er toch ook nooit zo lang over?
klopt, en die onderhield het contact heel goed..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Isa deed er toch ook nooit zo lang over?
Welneequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nicolette van Dam heeft zich bekeert tot de Islam, en raad iedereen de ramadan aan.
Ik vraag toch niet om een banquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is ook een regel op Fok vragen om een ban is er 1 krijgen ken je die ook?
Nee je zit mods op te stoken tegen usersquote:
Ik deed alleen maar verslag van wat er op de stream was.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gina is weer van de klok en de klepel, zoals gewoonlijk.
de beste markten zijn die van isa en aikequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Isa en Aike hadden een draaiboek voor de markt en dat werkte altijd heel goed...
Het kan vast nog slechter, wacht maar afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
de beste markten zijn die van isa en aike
de slechtste van ivan
In de ochtend dan, of nouja wanneeer ze ook wakkerworden "goeiemorgen schoonheid"quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
als je afgewezen word
dan wil je toch iemand uit je buurt hebben wtf![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |