lolquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarde van geld kennen heeft meerdere dimensies.
Sommige mensen werken bijv., maar wonen nog thuis en dan zijn ze verbaasd als andere mensen niet elke dag verse blauwe bessen door de muesli als ontbijt kunnen eten.
Nee dat was het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is gewoon patserig doen. Komt hier in de buurt ook veel voor.
Mensen met iets meer geld dan de middenmoot doen er stoer mee en de nóg rijkere gasten zijn hartstikke normaal.
Ik eet 's morgens gewoon 2 boterhammen. Vanaf de basisschool al.
Opeens? Dat was natuurlijk altijd al zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ja opeens voel je je boven mij verheven :s
Dit doet mij daarentegen wel weer goed, eindelijk een reden van dat gedrag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik negeer je nooit expres, maar ik fok mobiel dus ik zie geen quotessrry als ik soms niet reageer bby
Overduidelijk die kale.quote:
Ja, zonde. Net iets te serieus.quote:
Heb deel 2 nooit gespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik speel nu Diablo 2: Lord of Destruction
Nutz vindt dit leuk
Het was meer dat ik als jonkie gewoon een heel toffe user was, op dat niveau blijven is niet eenvoudig, daar ben ik heel eerlijk in.quote:
Oh, nou geloof me. Ik wel. Heb ooit anderhalf uur naar huis kunnen lopen omdat mijn ov-kaart kapot was en ik geen geld meer had om op die andere te zetten omdat ik dat het opgemaakt met uitgaan. Ik kon verrekken, als ik 4 dagen in de week kon zuipen kon ik toentertijd ook teruglopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.Gewoon kwestie van geen idee hebben.
Iig, waarde van geld heb je dan niet leren kennen door je bijbaantje.
Welke vrouw niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk het wel, Chai is wel gevoelig daarvoor volgens mij.
Ja echt zonde van je tijd, laat dat soort dingen maar aan Chai over.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:43 schreef Germano het volgende:
Heb vandaag teveel lange posts gemaakt. Ben gesloopt.
Ik kan het toch ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was meer dat ik als jonkie gewoon een heel toffe user was, op dat niveau blijven is niet eenvoudig, daar ben ik heel eerlijk in.
We schrijven het jaar 2318.....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil op een dag tong80 verdringen van de nummer 1 positie
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja echt zonde van je tijd, laat dat soort dingen maar aan Chai over.
Tof ben je nooit geweest hoor. :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was meer dat ik als jonkie gewoon een heel toffe user was, op dat niveau blijven is niet eenvoudig, daar ben ik heel eerlijk in.
Nu al een goed jaarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We schrijven het jaar 2318.....
Ik ben nauwelijks veranderd sinds 2003quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet bekend met jouw posts uit je jonkietijd.
sowquote:
BLIJF!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik log wel even uit. Gaat niet goed anders.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb deel 2 nooit gespeelddat was in de periode dat ik cool was.
Diablo 1 kapot gespeeld, diablo 2 dus niet. En diablo3 weer wel
Je typt volgens mij alleen wat beter Nederlandsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben nauwelijks veranderd sinds 2003
[..]
sow
Lijkt me een goed idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer kom je met je nieuwe vlog?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:47 schreef Germano het volgende:
Zosk, heb een leuk filmpje voor jou. Althans, dacht dat jij dit soort onzin leuk vond.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je typt volgens mij alleen wat beter Nederlands
Jochie ben je ook he.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Diablo 1 was ik iets te jong voor om kapot te spelen, D2 echt volledig kapot gespeeld, D3 ook aardig. Al heb ik weer genoeg van season nuWeer 3 maand wachten
Daar ben jij de persoon voor. Goed gehandeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet gewoon ff op haar plaats gezet worden dat wijf.
Hahahquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:48 schreef HPLC het volgende:
TRU / Pics met inverklaarbare 'dingen' erop.
Moet nog steeds om dit lachen
Sorry maar als ze die shit niet haalt dan zie je haar misschien nooit meer terug jonge.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij jaagt even een chickie weg hier
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar ben jij de persoon voor. Goed gehandeld.
quote:Op donderdag 1 januari 2004 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
* 2NutZ slaat zn penis op de wasbak....
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef xman het volgende:
Rot dan op!
Als ze randdebielen zoals jij kwijtraken hier bij Fok! dan wordt het hier gewoon stukken beter!
Jezusquote:
Toen was het al echt FOK! newbies kapot makenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef xman het volgende:
Rot dan op!
Als ze randdebielen zoals jij kwijtraken hier bij Fok! dan wordt het hier gewoon stukken beter!
Ben je er nou trots op dat je je hele jeugd verkwanselt hebt op een forum?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet bekend met jouw posts uit je jonkietijd.
HAHAHAHA ja die kwam nu net voorbij gvd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
Zosk, ik vind die andere ook mooi.
"Met de riem slaan."
Ja echt wtf.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:52 schreef Germano het volgende:
"Die glazen flessen van cola. Ik giet er vaseline in en schuif die heel diep in z'n kont."
sorry gianniquote:
FOK! niet op momenten dat ik echt veel leukere dingen te doen heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je er nou trots op dat je je hele jeugd verkwanselt hebt op een forum?
Je bent hier wel heel vaak hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK! niet op momenten dat ik echt veel leukere dingen te doen heb.
Dat taaltje echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
"Ik haat die niet, maar ik mag die niet. Ik neuk ze."
Sowieso gewoon doen wat je leuk vind/vond alsof je niet kan filteren en geen leuke dingen meer doen als je vaker dan gemiddeld op een forum zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is enkel een bevestiging.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso gewoon doen wat je leuk vind/vond alsof je niet kan filteren en geen leuke dingen meer doen als je vaker dan gemiddeld op een forum zit.
100%quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |