Waarom doe je altijd zo? ene keer bby en andere keer negeer je me of doe je stom, je trekt mij emotioneel helemaal uit elkaar zo hequote:
Ze is echt veranderd.quote:
Hey wchquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, maar zou het niet elke dag willen.
Dat is gewoon patserig doen. Komt hier in de buurt ook veel voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarde van geld kennen heeft meerdere dimensies.
Sommige mensen werken bijv., maar wonen nog thuis en dan zijn ze verbaasd als andere mensen niet elke dag verse blauwe bessen door de muesli als ontbijt kunnen eten.
Ja succes daarmee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke ik ga even aan tafel zitten en serieus werken
Met kaviaar zeker hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is gewoon patserig doen. Komt hier in de buurt ook veel voor.
Mensen met iets meer geld dan de middenmoot doen er stoer mee en de nóg rijkere gasten zijn hartstikke normaal.
Ik eet 's morgens gewoon 2 boterhammen. Vanaf de basisschool al.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo? ene keer bby en andere keer negeer je me of doe je stom, je trekt mij emotioneel helemaal uit elkaar zo he
"wanne gek"quote:
ik negeer je nooit expres, maar ik fok mobiel dus ik zie geen quotesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo? ene keer bby en andere keer negeer je me of doe je stom, je trekt mij emotioneel helemaal uit elkaar zo he
Uiteraard met een glas Dom Perignon on the side.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey schatjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:29 schreef Dorpsgekk het volgende:
Suikerspin!
Ik ben een newbie, scheld me maar helemaal de tyfus in!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Uiteraard met een glas Dom Perignon on the side.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |