lolquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarde van geld kennen heeft meerdere dimensies.
Sommige mensen werken bijv., maar wonen nog thuis en dan zijn ze verbaasd als andere mensen niet elke dag verse blauwe bessen door de muesli als ontbijt kunnen eten.
Nee dat was het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is gewoon patserig doen. Komt hier in de buurt ook veel voor.
Mensen met iets meer geld dan de middenmoot doen er stoer mee en de nóg rijkere gasten zijn hartstikke normaal.
Ik eet 's morgens gewoon 2 boterhammen. Vanaf de basisschool al.
Opeens? Dat was natuurlijk altijd al zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ja opeens voel je je boven mij verheven :s
Dit doet mij daarentegen wel weer goed, eindelijk een reden van dat gedrag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik negeer je nooit expres, maar ik fok mobiel dus ik zie geen quotessrry als ik soms niet reageer bby
Overduidelijk die kale.quote:
Ja, zonde. Net iets te serieus.quote:
Heb deel 2 nooit gespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik speel nu Diablo 2: Lord of Destruction
Nutz vindt dit leuk
Het was meer dat ik als jonkie gewoon een heel toffe user was, op dat niveau blijven is niet eenvoudig, daar ben ik heel eerlijk in.quote:
Oh, nou geloof me. Ik wel. Heb ooit anderhalf uur naar huis kunnen lopen omdat mijn ov-kaart kapot was en ik geen geld meer had om op die andere te zetten omdat ik dat het opgemaakt met uitgaan. Ik kon verrekken, als ik 4 dagen in de week kon zuipen kon ik toentertijd ook teruglopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.Gewoon kwestie van geen idee hebben.
Iig, waarde van geld heb je dan niet leren kennen door je bijbaantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |