zo ja plaats ze ff, of links.
ALS JE MIJ MAAR BLIJ MAAKT IN ELK GEVAL! ![]()
edit
ps: tis onverklaarbare dingen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door 2NutZ op 01-01-2004 20:13]
Plus; het is onverklaarbaar.
maar goed TS ken ik nie, enne....... je post is ook nie egt wat jezegt 'wow, daar heb ik wat aan'
enne jonge wat een stel typefout controleurs hier.
kthxbye
[Dit bericht is gewijzigd door 2NutZ op 01-01-2004 20:15]
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:17 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]Take me to your dealer!!
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:17 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]Take me to your dealer!!
ok ok , ik geef t op....... bestaan geen fotos blijkbaar, terwijl ik al wel es een boek in mn handen heb gehad 'Is er leven na de dood?' die toch heel wat fotos bevatte.
beetje gaar dat je hier zo voor gek wordt gezet terwijl dit een 'Truth In here' gedeelte is.
* 2NutZ slaat zn penis op de wasbak....
quote:TS == jij (Topic Starter)
Op donderdag 1 januari 2004 20:14 schreef 2NutZ het volgende:
ok juist...
ja capslock doet een beetje vervelend vandaag ;\maar goed TS ken ik nie, enne....... je post is ook nie egt wat jezegt 'wow, daar heb ik wat aan'
enne jonge wat een stel typefout controleurs hier.kthxbye
quote:Zijn er fototoestellen na de dood?
Op donderdag 1 januari 2004 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
This forum is invested with smartypants!ok ok , ik geef t op....... bestaan geen fotos blijkbaar, terwijl ik al wel es een boek in mn handen heb gehad 'Is er leven na de dood?' die toch heel wat fotos bevatte.
beetje gaar dat je hier zo voor gek wordt gezet terwijl dit een 'Truth In here' gedeelte is.
* 2NutZ slaat zn penis op de wasbak....
zijn er ook niet neanderthalers hier? die mn vraag wel begrijpen?
hier nog 1 keer voor de limburgers:
Weet iemand een site, of heeft iemand links met pics of zelf pics waar onverklaarbare dingen op staan. (vb: rare figuren op de achtergrond, vreemde lichten, vage rook wat er nie hoort, gekke spiegelbeelden die er nooit op kunnen/horen te staan.
dus bijv. je maakt een pic van je oma in haar keuken maar toevallig staat er op de achtergrond een wazige silhouet van een onbekende man, maar die man heb je zelf nooit gezien bij het fotograferen.
En komop jonges probeer ff een serieus antwoord op te hoesten!
quote:Ok.
Op donderdag 1 januari 2004 20:35 schreef 2NutZ het volgende:
mn vragen appart? jouw antwoord is appart en slaat nerges op..... man je kan toch wel logisch denken? ik vraag wat en ik krijg dingen naar mn kop over fototoestellen na de dood.......zijn er ook niet neanderthalers hier? die mn vraag wel begrijpen?
hier nog 1 keer voor de limburgers:
Weet iemand een site, of heeft iemand links met pics of zelf pics waar onverklaarbare dingen op staan. (vb: rare figuren op de achtergrond, vreemde lichten, vage rook wat er nie hoort, gekke spiegelbeelden die er nooit op kunnen/horen te staan.dus bijv. je maakt een pic van je oma in haar keuken maar toevallig staat er op de achtergrond een wazige silhouet van een onbekende man, maar die man heb je zelf nooit gezien bij het fotograferen.
En komop jonges probeer ff een serieus antwoord op te hoesten!
quote:Ik denk omdat je lui bent.
Op donderdag 1 januari 2004 20:42 schreef 2NutZ het volgende:
wrom heb ik deze topic dan gemaakt......
quote:Flikker op mongool!!!!!! En dat zeg ik met een mooie zachte g.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
ok, jammer dat 90% hier limburger is ;p
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
poep forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |