quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef xman het volgende:
Rot dan op!
Als ze randdebielen zoals jij kwijtraken hier bij Fok! dan wordt het hier gewoon stukken beter!
Jezusquote:
Toen was het al echt FOK! newbies kapot makenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef xman het volgende:
Rot dan op!
Als ze randdebielen zoals jij kwijtraken hier bij Fok! dan wordt het hier gewoon stukken beter!
Ben je er nou trots op dat je je hele jeugd verkwanselt hebt op een forum?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet bekend met jouw posts uit je jonkietijd.
HAHAHAHA ja die kwam nu net voorbij gvd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
Zosk, ik vind die andere ook mooi.
"Met de riem slaan."
Ja echt wtf.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:52 schreef Germano het volgende:
"Die glazen flessen van cola. Ik giet er vaseline in en schuif die heel diep in z'n kont."
sorry gianniquote:
FOK! niet op momenten dat ik echt veel leukere dingen te doen heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je er nou trots op dat je je hele jeugd verkwanselt hebt op een forum?
Je bent hier wel heel vaak hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK! niet op momenten dat ik echt veel leukere dingen te doen heb.
Dat taaltje echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
"Ik haat die niet, maar ik mag die niet. Ik neuk ze."
Sowieso gewoon doen wat je leuk vind/vond alsof je niet kan filteren en geen leuke dingen meer doen als je vaker dan gemiddeld op een forum zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is enkel een bevestiging.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso gewoon doen wat je leuk vind/vond alsof je niet kan filteren en geen leuke dingen meer doen als je vaker dan gemiddeld op een forum zit.
100%quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |