abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:05:37 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_162807636
Originele OP:

quote:
Sylvana Simons gaat aangifte doen tegen "de stortvloed aan racistische, seksistische en discriminatoire reacties" die haar toetreding tot de politieke beweging DENK heeft losgemaakt.
Met de aangifte wil zij duidelijk maken dat "aantoonbaar onrecht nooit straffeloos doorgang mag vinden", laat DENK in een verklaring weten. "Het bestrijden van onrecht begint met het melden hiervan", aldus Simons.

Zij stelt dat het "tijd wordt dat in onze samenleving het besef doordringt dat er één duidelijk rode lijn wordt getrokken: daders van discriminatie, seksisme en racisme worden aangegeven, opgespoord en bestraft."

Vorige week maakte de presentatruice bekend dat zij zich aansluit bij de oud-PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk, die de politieke partij Denk hebben opgericht.

Ze hoopt bij de volgende verkiezingen, die voor maart 2017 staan gepland, in de Tweede Kamer te komen.
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)-wegens-racisme.html

Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 08:12:13 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_162807665
Hee Nikker Simons.

Ik word morgen opgepakt. ;(
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_162807848
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hee Nikker Simons.

Mensen als jij moet je inderdaad oppakken.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:42:01 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162807889
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hee Nikker Simons.

Sneue knul, jij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 08:44:06 #5
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_162807911
Ik doelde eigenlijk op dit voor de mensen die het niet kennen.

[/geen racisme *O* ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_162807916
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sneue knul, jij.
Het zijn die enkelingen die het gelijk van Sylvana waar maken.
pi_162807924
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik doelde eigenlijk op dit voor de mensen die het niet kennen.
[/geen racisme *O* ]
Dan moet je dat direct duidelijk maken. Wel grappig....;)
pi_162807988
Dat hele programma is leuk trouwens. Deze kende ik nog niet.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 09:29:35 #9
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162808542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan moet je dat direct duidelijk maken. Wel grappig....;)
Dat dat nog niet verplicht is! om de clou van de grap vooraf bekend te maken! Waar gaat het heen met deze wereld!
pi_162808553
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:29 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat dat nog niet verplicht is! om de clou van de grap vooraf bekend te maken! Waar gaat het heen met deze wereld!
Is het ook niet. Maar begrijp wel dat mensen het even niet begrijpen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 09:33:17 #11
452947 frietenstamp
pi_162808596
quote:
Sylvana Simons gaat aangifte doen tegen "de stortvloed aan racistische, seksistische en discriminatoire reacties" die haar toetreding tot de politieke beweging DENK heeft losgemaakt die haar kenmerkende huidskleur van het negroïde ras heeft losgemaakt.
Gefikst.
Oh nee wacht.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 09:36:24 #12
452947 frietenstamp
pi_162808638
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Is het ook niet. Maar begrijp wel dat mensen het even niet begrijpen.
Dat moet de grappenmaker niet voor ze oplossen.
pi_162808666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:36 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat moet de grappenmaker niet voor ze oplossen.
Misschien wel. Het lost een hoop op.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 09:41:31 #14
452947 frietenstamp
pi_162808719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien wel. Het lost een hoop op.
54:43. Niet gekeken.

Moet je de pavlovreactie van zuurvolk wel willen oplossen? Ik vind van niet. Lach me kapot om de Tourettiaanse "racisme!" gillers. Een dag niet gelachen, jwt.
pi_162808766
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:41 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

54:43. Niet gekeken.

Moet je de pavlovreactie van zuurvolk wel willen oplossen? Ik vind van niet. Lach me kapot om de Tourettiaanse "racisme!" gillers. Een dag niet gelachen, jwt.
Ik zie het zure niet. Men begrijpt elkaar niet.
pi_162808904
grappig genoeg; hoe meer mensen gaan lopen schelden op dit mens, hoe meer duidelijk wordt dat ze wel een punt heeft.
het is grappig, omdat al die schelders denken dat ze, door hun gescheld, haar onschadelijk maken. maar het is precies andersom. je geeft haar alleen maar gelijk, en ze zal belangrijker worden zo. omdat bij alles wat ze zegt, gelijk blijkt dat het waar is.

heerlijk, hoe dat werkt, populisme....als wilders het kan, dan kan sylvana het ook.
pi_162808996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:53 schreef pokkerdepok het volgende:
grappig genoeg; hoe meer mensen gaan lopen schelden op dit mens, hoe meer duidelijk wordt dat ze wel een punt heeft.
het is grappig, omdat al die schelders denken dat ze, door hun gescheld, haar onschadelijk maken. maar het is precies andersom. je geeft haar alleen maar gelijk, en ze zal belangrijker worden zo. omdat bij alles wat ze zegt, gelijk blijkt dat het waar is.

heerlijk, hoe dat werkt, populisme....als wilders het kan, dan kan sylvana het ook.
Zo werkt het niet. Zo slim is zij niet.
pi_162809046
quote:

Dit werkt contra productief inderdaad. Ze krijgt een te groot podium met te veel publiek. En het publiek is te asociaal, waardoor in dat licht zij relatief sympathiek overkomt. In fora als deze wordt ze groter gemaakt dan ze is.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:02:18 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162809056
Maar zo dom zijn die schreeuwers wel.
pi_162809087
quote:

Ik zag haar vroeger als mooie en fijne Nederlander van Surinaamse afkomst. Ik zie haar nu als een zielige kut-racist.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162809112
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:02 schreef Copycat het volgende:
Maar zo dom zijn die schreeuwers wel.
Dat is de vraag.
pi_162809595
Hoeveel te meer gekleurde mensen in opstand komen over hun slaaf verleden en racisme
Hoeveel te meer we uit elkaar groeien en tegen over elkaar komen te staan.

Hier word duidelijk en openlijk de confrontatie aan gegaan met de boodschap dat NL racistisch is
Afbeeldingen op een koets en zwarte piet en neger zoenen enzovoort enzovoort.

Ondertussen is er ook nog een wereld wijde oorlog tegen de extreem gelovigen die blijkbaar ook een oorlog aangegaan zijn tegen het christelijke westen. Dit heeft al zulke ernstige vormen aangenomen dat je midden op straat bij daglicht onthoofd word (Theo van Gogh) en dat de pers bang is om een tegen geluid te geven en Geert wilder voor miljoenen beveiligt moet worden :(

Ik vraag me dan ook af waar die nieuwe partij (DENK) op uit is ?

In Ieder Geval voelt deze hele situatie als een poging om ons te verdelen en tegen elkaar op te zetten. 1 voorbeeld hiervan is de aanhoudende ZWARTE PIET discussie <O)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_162809638
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:33 schreef MMXMMX het volgende:
Hoeveel te meer gekleurde mensen in opstand komen over hun slaaf verleden en racisme
Hoeveel te meer we uit elkaar groeien en tegen over elkaar komen te staan.

Hier word duidelijk en openlijk de confrontatie aan gegaan met de boodschap dat NL racistisch is
Afbeeldingen op een koets en zwarte piet en neger zoenen enzovoort enzovoort.

Ondertussen is er ook nog een wereld wijde oorlog tegen de extreem gelovigen die blijkbaar ook een oorlog aangegaan zijn tegen het christelijke westen. Dit heeft al zulke ernstige vormen aangenomen dat je midden op straat bij daglicht onthoofd word (Theo van Gogh) en dat de pers bang is om een tegen geluid te geven en Geert wilder voor miljoenen beveiligt moet worden :(

Ik vraag me dan ook af waar die nieuwe partij (DENK) op uit is ?

In Ieder Geval voelt deze hele situatie als een poging om ons te verdelen en tegen elkaar op te zetten. 1 voorbeeld hiervan is de aanhoudende ZWARTE PIET discussie <O)
Men is uit op verdeling.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:35:18 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162809643
Anno 2016 niet weten dat de naamsverandering van negerzoenen een marketingstunt was.
pi_162809756
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:35 schreef Copycat het volgende:
Anno 2016 niet weten dat de naamsverandering van negerzoenen een marketingstunt was.
En dat je er steeds op wacht maar het niet krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')