Was dat maar het enige dat mislukt was, maar zonder gekkigheid. Beter schieten ze zichzelf voor hun harses met die fijne integriteit van ze.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:51 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat ik dat gedaan had maar het zal wel weer mislukt zijn
mobiel lukt het sowieso niet
wat is er nog meer mislukt dan?quote:Op donderdag 9 juni 2016 04:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was dat maar het enige dat mislukt was, maar zonder gekkigheid. Beter schieten ze zichzelf voor hun harses met die fijne integriteit van ze.
Wat een rare opmerking.quote:Op donderdag 9 juni 2016 04:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was dat maar het enige dat mislukt was, maar zonder gekkigheid. Beter schieten ze zichzelf voor hun harses met die fijne integriteit van ze.
ja, te netjes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie het begin niet. Volgens mij is de politie in de land heel beheerst en normaal.
Ik ook in Azie en Afrika.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:05 schreef flibber het volgende:
[..]
ja, te netjes.
ik heb in slowakije en spanje een paar maal van dichtbij gezien hoe de politie om gaat met vervelende mensen.
die slaan dus letterlijk net zo lang totdat de etter heel braaf mee gaat.
en in die landen is er nog respect voor de politie en kun je nog fijn uitgaan.
Het werkt soms zo in dit land.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:12 schreef flibber het volgende:
[..]
ondertussen in nederland:
Agenten belaagd in Capelle aan den IJssel
Ik leef nog. Dus valt het mee.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Landen waar men, als men de verkeerde vraag stelt de kop al krijgt in geslagen?
Omdat het economisch slecht ging en ik geen ander baan kon vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet daar gebleven als je het er zo goed vond?
Een baan heb je al?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat het economisch slecht ging en ik geen ander baan kon vinden.
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor!quote:
Nee. Maar heb net zo'n discussie achter de rug. En daar had ik spijt van. Ik ben ziek.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor?
Heb je er bezwaar tegen dat ik nieuwsgierig ben?.
Ziek van hier of van wat geweest is in dat land voorheen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Maar heb net zo'n discussie achter de rug. En daar had ik spijt van. Ik ben ziek.
Chronische clusterhoofdpijn.Ik kreeg het in Thailand. Maar het verder niets met het land te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ziek van hier of van wat geweest is in dat land voorheen?
Dan valt het land hier toch nog wel mee of niet?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Chronische clusterhoofdpijn.Ik kreeg het in Thailand. Maar het verder niets met het land te maken.
Ik heb er verder niet zoveel commentaar op. Vanwaar de vraag?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan valt het land hier toch nog wel mee of niet?
Dus voor de rest valt het nog wel mee maak ik daaruit op of niet?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel commentaar op. Vanwaar de vraag?
Het valt reuze mee. Maar nogmaals de vraag?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus voor de rest valt het nog wel mee maak ik daaruit op of niet?
Behalve dat je graag zou zien dat men geen verantwoording hoeft af te leggen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het valt reuze mee. Maar nogmaals de vraag?
Waar haal je dat idee vandaan?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Behalve dat je graag zou zien dat men geen verantwoording hoeft af te leggen?
Nooit bij je opgekomen dat het misschien daarom hier nog niet economisch slecht gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |