Maar dat heeft weinig te maken met onterecht politiegeweld. Meer met een gek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:51 schreef john2406 het volgende:
https://www.google.nl/?client=firefox-b#q=Milly+Boele&gfe_rd=cr
Een gek die bij het korps was, zouden er meer van rondlopen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dat heeft weinig te maken met onterecht politiegeweld. Meer met een gek.
Soms gaat het mis.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een gek die bij het korps was, zouden er meer van rondlopen?
Of worden ze vanaf toen beter gescreend?
Er is geen reden te denken dat het een gewoonte aan het worden is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als soms maar geen gewoonte gaat worden of niet?
En jij noemt het gek ik noem het ziek!
http://www.dagelijksestan(...)der-ede-te-getuigen/quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er is geen reden te denken dat het een gewoonte aan het worden is.
Heeft verder niets te maken met het geweld van politie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.dagelijksestan(...)der-ede-te-getuigen/
Ergens is het begonnen waar is het einde?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Heeft verder niets te maken met het geweld van politie.
Ik zie het begin niet. Volgens mij is de politie in de land heel beheerst en normaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ergens is het begonnen waar is het einde?
Geplaatst geweld heb ik helemaal geen probleem mee hoor, laat dat duidelijk zijn bij deze!
Kijk je weleens blik op de weg?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie het begin niet. Volgens mij is de politie in de land heel beheerst en normaal.
Ja. Men komt over het algemeen normaal over.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk je weleens blik op de weg?
Of andere programma s van hun of over hun?
Niet dat ik foutloos ben, ben ook maar een mens, maar ik vervul geen voorbeeld functie.
Normaal noem je dat, bij ander dingen op het dak leggen of op de dorpel van de auto gaan zitten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Men komt over het algemeen normaal over.
We hadden het over de politie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:06 schreef john2406 het volgende:
Teeven was niet ooit minister van justitie, die samen met steur de brieven opstellen deed?
Goed voorbeeld doet niet goed volgen, of is het voorbeeld fout geweest?
Ik wist niet dat je het justitie kwalijk zou nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wist niet dat justitie daar niet over ging sorry hoor.
Jij kan vermoord gebruiken wanneer jij daar zin in hebt. Gelukkig hebben we in Nederland rechters, die wel de wet kennen, en bij een veroordeling wel wat verder kijken dan naar wat de media erover geschreven heeft. xDquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik lees jaarlijks over minstens 1 of 2 incidenten waarbij in Nederland een (ongewapende) verdachte door de politie is gedood/vermoord. Vermoord gebruik ik voor het geval het om een ongewapende verdachte gaat aangezien er in dat geval geen sprake is van (proportionele) zelfverdediging.
[..]
Ik weet niet of jij getrouwd of alleen bent of wat dan ook, als ik hier maar alles op een beloop laat, word het een janboel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het justitie kwalijk zou nemen.
Hahahaha, krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Normaal noem je dat, bij ander dingen op het dak leggen of op de dorpel van de auto gaan zitten?
Of als men fout is geweest mag men de boel begaaid krijgen?
Nou nee valt wel mee hoor, wordt zelden tot nooit staande gehouden, die ene keer dat ik getuige was en die agent wat te kort langs mijn voetuig liep met zijn revolver langs zijn heup hangen heb ik hem daar netjes op aangesproken, dat hij de rekening zou krijgen als ik krassen op mijn voertuig zou vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahahaha, krijgen we dat weer.![]()
Het zit je echt hoog he?
Nog vergeten te vragen ben jij soms agent en verkrijg je het gemakkelijk allemaal, zodat je er lichtzinnig mee om kunt gaan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahahaha, krijgen we dat weer.![]()
Het zit je echt hoog he?
Hoe km je erbij dat een agent er makkelijk mee omgaat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog vergeten te vragen ben jij soms agent en verkrijg je het gemakkelijk allemaal, zodat je er lichtzinnig mee om kunt gaan?
Of als je erbij hoort is dat niet van jullie, waardoor het onbelangrijk lijkt?
Ik weet dat ik wel eens slecht kan schrijven maar een ? staat toch voor hetzelfde hier als bij jullie of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe km je erbij dat een agent er makkelijk mee omgaat?
? is een vraagteken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik wel eens slecht kan schrijven maar een ? staat toch voor hetzelfde hier als bij jullie of niet?
Dus ik kom nergens bij maar vraag naar iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |