abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162839550
Ben dom als het me uitkomt.
pi_162839569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef john2406 het volgende:
Ben dom als het me uitkomt.
Nooit een goede keus.
pi_162839578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nooit een goede keus.
Dat bekijk ik wel bij tijd en wijle, maak je daar maar niet druk om.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2016 13:19:35 ]
pi_162839598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat bekijk ik wel bij tijd en wijle, maak je daar maar niet druk om.
Wanneer kwam je de situatie tegen dat dat werkt?
pi_162839675
Vaak genoeg hoor, dan liet ik de eer aan mezelf en deed een stap terzijde.

Die tijd dat ik op mijn strepen stond is lang lang geleden, dweilen met de kraan open doe ik niet aan!

Maar al die aandacht waar heb ik dat aan verdient kan er helemaal niet mee overweg zo op die manier.
pi_162839704
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:23 schreef john2406 het volgende:
Vaak genoeg hoor, dan liet ik de eer aan mezelf en deed een stap terzijde.

Die tijd dat ik op mijn strepen stond is lang lang geleden, dweilen met de kraan open doe ik niet aan!

Maar al die aandacht waar heb ik dat aan verdient kan er helemaal niet mee overweg zo op die manier.
Dat maakt je niet dom.
pi_162839777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat maakt je niet dom.
Mijn ego of ega voelt zich geprikkeld zouden we weer back on topic gaan?

Weet het veschil wel van ego en ega, maar als mijn ego kon mijn ega dat wel eens voelen zo dadelijk?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2016 13:29:11 ]
pi_162839807
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mijn ego of ega voelt zich geprikkeld zouden we weer back on topic gaan?
Laten we het doen. Ik wil geen ellende met jouw ego of ega.
pi_162839985
Vanaf wanneer is het eigenlijk zo bij de politie is dat sinds er geen chef meer is per gemeente of is dat sinds de wisseling van de korpschef of wat is er aan de hand?

Die jongen is toch al dood die word niet meer levend kan er iets verbeterd zonder dat het meer geld hoeft te kosten?
Geld kosten zal het toch wel altijd, maar betaald die dienst zich niet al bijna zelf?
pi_162841315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:40 schreef john2406 het volgende:
Vanaf wanneer is het eigenlijk zo bij de politie is dat sinds er geen chef meer is per gemeente of is dat sinds de wisseling van de korpschef of wat is er aan de hand?
De gemeentepolitie is in 1993 opgeheven. Nou ja, samen met de rijkspolitie opgegaan in de regiokorpsen. De regiokorpsen zijn inmiddels weer opgegaan in de nationale politie.
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:13:10 #211
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162841872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 05:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

Oei, oei.
Had het slachtoffer het vuurwapen misschien even daarvoor in de bosjes gegooid?
Was het slachtoffer uberhaupt wel de overvaller?

De man geeft aan te zijn overvallen door iemand op een scooter. De politie ziet vervolgens de vermoedelijke dader lopen..
Hopelijk was deze moord minder vermijdbaar dan die man die ze hebben doen stikken door er met tig man lomp op te gaan liggen. Zelfs in de USA reageerden ze verontwaardigd toen dat gebeurde (een ander stikincident, o.a. in New York) en daar wordt een paar man per dag vermoord door de politie.
Het valt me op dat dat je de laatste jaren vaker in het nieuws leest dat mensen in Nederland worden gedood/vermoord door politie-agenten waarbij er vraagtekens zijn of dat dit nu wel nodig was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 08-06-2016 15:18:33 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_162841996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hopelijk was deze moord minder vermijdbaar dan die man die ze hebben doen stikken door er met tig man lomp op te gaan liggen. Zelfs in de USA reageerden ze verontwaardigd toen dat gebeurde (een ander stikincident, o.a. in New York) en daar wordt een paar man per dag vermoord door de politie.
Het valt me op dat dat je de laatste jaren vaker in het nieuws leest dat mensen in Nederland worden gedood/vermoord door politie-agenten waarbij er vraagtekens zijn of dat dit nu wel nodig was.
Dat valt allemaal wel mee Bram. Met dat dood maken door politie.
pi_162842084
In Burkina is het na drie keer fout gaan uit. Of je moet goede contacten hebben. Voelt best goed. Dan wordt je dus gewoon doodgeschoten.
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:24:51 #214
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162842090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 05:07 schreef sp3c het volgende:
Door politie doodgeschoten man had geen wapen bij zich

De man die gisteravond in het Schiedamse Prinses Beatrixpark overleed nadat hij door een agent was neergeschoten, is een 21-jarige man uit Capelle aan den IJssel. Bij hem werd echter geen wapen gevonden. De Rijksrecherche is onder leiding van een Rotterdamse officier van justitie een onderzoek begonnen naar het incident.

Een politieman was met collega's naar een melding van een beroving gegaan. Telefonisch gaf een man aan de politie door dat hij was beroofd door een man op een scooter. Daarbij zou ook op hem zijn geschoten.

De drie agenten die op de melding afgingen, zagen de vermoedelijke dader in het Prinses Beatrixpark lopen. De man werd ter hoogte van de kinderboerderij op een groenstrook tussen een doodlopend pad en een vijver neergeschoten toen de politie hem wilde aanhouden. De verdachte werd in een ambulance gereanimeerd, maar hulp mocht niet meer baten. Hij overleed ter plekke aan zijn verwondingen.

De agent die schoot, heeft dinsdag een verklaring afgelegd. In het park is dinsdag de hele dag technisch onderzoek verricht. Er is onder meer een 3D-scan gemaakt van de situatie en er is gezocht naar voorwerpen die een link met het incident kunnen hebben. Ook zijn er getuigen gehoord. De Rijksrecherche voert onderzoek uit onder leiding van een Rotterdamse officier van justitie.

Niet vaak
De politie raakt niet vaak verdachten met een dodelijk schot. In de regio Rijnmond kwam dit voor het laatst voor toen Mike Stok in 2013 omkwam. In maart van dit jaar overleden twee mannen door schoten van de politie. In het Noord-Hollandse dorp De Kwakel werd een man doodgeschoten nadat hij met een mes afkwam op agenten.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585

Een team met politiehonden ging in de omgeving nog wel op zoek naar het vuurwapen dat door de neergeschoten man zou zijn gebruikt. Doordat de bewegwijzering in het Beatrixpark onduidelijk is, konden rechercheurs van de forensische opsporing de plaats van het schietincident niet direct vinden. Politiechef Frank Paauw kwam naar het park om zich daar persoonlijk op de hoogte te laten stellen.

Onderzoek
Het onderzoek duurde tot vroeg in de ochtend. Daar waren stukken afzetlint op het hek van de kinderboerderij, een latex handschoen en de verpakking van elektroden voor een defibrileerapparaat de stille getuigen van het schietincident.

Al jaren wordt geprobeerd het Beatrixpark veiliger te maken en nog niet zo lang geleden zijn er op enkele plekken beveiligingscamera's neergezet. Desondanks is de parkeerplaats bij de sportvereniging Excelsior'20 en PPSC een bron van overlast. Er worden regelmatig dugs gedeald, zelfs op momenten dat de jeugd na de training naar huis gaat.
Lekker informatief. :')
Een lapje tekst maar we weten nog steeds niet wat er gebeurde. Gewoon even simpelweg aangeven waarom die politie-agent besloot om zijn pistool te pakken en te schieten, wat de omstandigheden daar waren etc.
Schrijf dan geen artikel als je dit soort essentiële informatie niet geeft. Zeg gewoon dat een politie-agent een ongewapende verdachte heeft doodgeschoten en dat er nog geen details bekend zijn.
Goed, dat de rijksrecherche een onderzoek(je) instelt is informatief maar eigenlijk het zou pas nieuwswaarde hebben als die dat niet zou doen. ;)
#NoDAPL
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:26:05 #215
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162842112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat valt allemaal wel mee Bram. Met dat dood maken door politie.
Ik lees jaarlijks over minstens 1 of 2 incidenten waarbij in Nederland een (ongewapende) verdachte door de politie is gedood/vermoord. Vermoord gebruik ik voor het geval het om een ongewapende verdachte gaat aangezien er in dat geval geen sprake is van (proportionele) zelfverdediging.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:24 schreef Jaroon het volgende:
In Burkina is het na drie keer fout gaan uit.
Ga in Burkina leven als jij dat zo geweldig vindt (of leef jij daar al?). Volgens mij leven we hier in een land waarin we ons wat meer beschaving kunnen veroorloven op dit vlak.
#NoDAPL
pi_162842123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik lees jaarlijks over minstens 1 of 2 incidenten waarbij in Nederland een (ongewapende) verdachte door de politie is gedood/vermoord. Vermoord gebruik ik voor het geval het om een ongewapende verdachte gaat aangezien er in dat geval geen sprake is van (proportionele) zelfverdediging.
Ja. En als je dan werkelijk leest wat er gebeurde valt het allemaal wel mee.
pi_162842142
quote:

[..]

[..]

Ga in Burkina leven als jij dat zo geweldig vindt. Volgens mij leven we hier in een land waarin we ons wat meer beschaving kunnen veroorloven op dit vlak.
Ik heb er geen probleem mee. Wat maakt het minder beschaafd?
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:28:55 #218
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162842169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. En als je dan werkelijk leest wat er gebeurde valt het allemaal wel mee.
Dude, we hebben nog helemaal niet gelezen wat er is gebeurd. Tenzij de OP onvolledig is en niet is geupdate, ik ga niet heel de draad doorlezen. Alles wat er in dat krantenartikeltje staat is dat een ongewapende verdachte is doodgeschoten en dat de rijksrecherche onderzoek heeft ingesteld. Daar hebben we wat aan. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Lekker informatief. :')
Een lapje tekst maar we weten nog steeds niet wat er gebeurde. Gewoon even simpelweg aangeven waarom die politie-agent besloot om zijn pistool te pakken en te schieten, wat de omstandigheden daar waren etc.
Schrijf dan geen artikel als je dit soort essentiële informatie niet geeft. Zeg gewoon dat een politie-agent een ongewapende verdachte heeft doodgeschoten en dat er nog geen details bekend zijn.
Goed, dat de rijksrecherche een onderzoek(je) instelt is informatief maar eigenlijk het zou pas nieuwswaarde hebben als die dat niet zou doen. ;)
#NoDAPL
pi_162842171
quote:

[..]

Dat lees ik ook al jaren. Zit weinig beweging in die cijfers.
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:30:35 #220
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162842205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:28 schreef grimselman het volgende:

[..]

Dat lees ik ook al jaren. Zit weinig beweging in die cijfers.
En? Ik geef enkel aan dat het mij de laatste jaren opvalt dat ik meer van die berichten tegenkom dan in het verleden. Verder conclusies zijn voor de ander zijn (of haar) rekening.
#NoDAPL
pi_162842218
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dude, we hebben nog helemaal niet gelezen wat er is gebeurd. Tenzij de OP onvolledig is en niet is geupdate, ik ga niet heel de draad doorlezen. Alles wat er in dat krantenartikeltje staat is dat een ongewapende verdachte is doodgeschoten en dat de rijksrecherche onderzoek heeft ingesteld. Daar hebben we wat aan. :')

[..]

Er staat ook dat de man zelf aangifte deed.
pi_162842233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En? Ik geef enkel aan dat het mij de laatste jaren opvalt dat ik meer van die berichten tegenkom dan in het verleden. Verder conclusies zijn voor de ander zijn (of haar) rekening.
Dus niet meer.
pi_162842450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je naar de cijfers kijkt komt het de laatste jaren niet vaker voor. Ik ga liever op die cijfers af dan op wat jou opvalt.
pi_162842467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus niet meer.
Zou er niks onder de tafel geveegd kunnen worden?

Milly Boele was not killed in action toch he?

Maar die heeft wel zijn straf ervoor ontvangen, gelukkig had deze een partner die hem tot orde heeft geroepen of ben ik daar fout geïnformeerd?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2016 15:46:41 ]
pi_162842710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:41 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou er niks onder de tafel geveegd kunnen worden?

Milly Boele was not killed in action toch he?

Maar die heeft wel zijn straf ervoor ontvangen, gelukkig had deze een partner die hem tot orde heeft geroepen of ben ik daar fout geïnformeerd?
Ik ken het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')