Denk het ook en kijk er erg naar uit. Vandaag had de microfoon van tail binnen moeten komen, maar niets. Dus nog steeds micloos hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elf![]()
Ik ben heel benieuwd naar zijn shows. Dat wordt genieten
Erg prettige muziek Karzaiquote:
Israelitesquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het ook en kijk er erg naar uit. Vandaag had de microfoon van tail binnen moeten komen, maar niets. Dus nog steeds micloos hier.
Vast wel, toch?quote:
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
Ik moet nog wat gaan opruimen hier maar ik voel mijn armen amper nog
Nou ja, over een paar uur nog evenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er niemand bezwaar heeft wil ik wel achter Karz aan draaien.
Geen bezwaar hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er niemand bezwaar heeft wil ik wel achter Karz aan draaien.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan ga ik een paar uurtjes bewust draaien.
Programma van vandaagquote:
Pakje shag is nog halfvol. Ik red dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zorg je voor een vol pakje shag, knok?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]hoeveel co 2 uitstoot heb je met je show
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Programma van vandaag
16:00 - 18:00 DJ Karzai - Serveert Heerlijke Raspatat
18:00 - 20:00 DJ L2B - Draait Bewust, vol plichtsbesef
Daar ben ik me niet bewust van hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]hoeveel co 2 uitstoot heb je met je show
quote:
Ik gok het ook welquote:
De een op de bank, de ander naar de winkel, ik weet inmiddels niet beter hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:41 schreef knokkels het volgende:
Ow, damn.. Komende 2 uur en 20 minuten uitermate lekkere muziek, maar ik wil nog even naar de winkel toe
just mequote:
was het leuk gisteren ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Het Duet tussen Herman Finkers en Brigitte Kaandorp, voor het eerst na het uitbrengen van de single, staat op YouTube...
Straks even luisteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Het Duet tussen Herman Finkers en Brigitte Kaandorp, voor het eerst na het uitbrengen van de single, staat op YouTube...
Ja, geheel vrijwillig.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, geheel vrijwillig.
Optredens van o.a. Freek de Jonge, Hans Dorresteijn, Karin Bloemen, Jenny Arean, Daphne Bunskoek, Brigitte Kaandorp, Gregoriaanse zangkoren en vele mij onbeknde en vooral ook onverstaanbare Tukkers.
Op het eind Herman Finkers zelf nog even die zong dat 'ie het jammer vond dat 'ie het nog met Kaandorp had gedaan. En als afsluiter dus 'Duet'...
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Op het eind Herman Finkers zelf nog even die zong dat 'ie het jammer vond dat 'ie het nog met Kaandorp had gedaan.
Niet met Kaandorp dus had gedaan.quote:
Daar was ik me bewust van.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu er live gedraaid wordt, post ik 'm bewust even niet...
Dat is ongetwijfeld een erg leuke show geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met Kaandorp dus had gedaan.
Op de melodie van 'Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen'...
Ja, veel cabaret/humor uiteraard en het duurde bijna 4 uur lang...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld een erg leuke show geweest.
Een halve dag vermaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, veel cabaret/humor uiteraard en het duurde bijna 4 uur lang...
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
En toch loopt dat laatste stukje "on radio49" niet écht lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
De video toch maar, niet klikken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeugdsentiment
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Heb je een erectie?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
Lucky, ga nou eens slecht draaienDan kan ik met een gerust hard even een half uurtje naar de winkel enzo
allemaal van die oorgasmes hier zeg tssk tsskquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Meer omdat je het over 'hard' had.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
allemaal van die oorgasmes hier zeg tssk tssk
Ik zag hetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meer omdat je het over 'hard' had.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
mijn taalcentrum zit onder het stof
Dan mis ik al die lekkere deuntjesquote:
Dat heb ik zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan mis ik al die lekkere deuntjes!
Maar een punt heb je wel
En nu?quote:
Toeval bestaat niet 😊quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:59 schreef MaryMouse het volgende:
Lekkere bankhang en nu weer wakker wordt muziekjes Lucky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |