Kunnen ze bij het renoveren dan ook niet een paar peilstokken in de grond prikken? Dan weet je het zeker.quote:
Volgens mij heb je een deel van het verhaal gemist...quote:Op maandag 6 juni 2016 22:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kunnen ze bij het renoveren dan ook niet een paar peilstokken in de grond prikken? Dan weet je het zeker.
naar ik meen een van de gevechten tussen die monniken was omdat de ene groep toevallig een hoekje van de andere groep geveegd had met hun eigen bezempjes en die daar helemaal van over de zeik raakten...quote:Op maandag 6 juni 2016 22:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kunnen ze bij het renoveren dan ook niet een paar peilstokken in de grond prikken? Dan weet je het zeker.
Welk deel?quote:Op maandag 6 juni 2016 23:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een deel van het verhaal gemist...
JC was de eerste astronaut en tijdsreizigerquote:
aannemelijker dan een godenzoon....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
JC was de eerste astronaut en tijdsreiziger
Jij bent niet zo slim, of wel?quote:Op maandag 6 juni 2016 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dit nou weer voor een non-nieuws, wat mij betreft dreggen ze zijn lichaam op, stouwen hem vol met stroo en zetten ze hem te kijk op de Grote Markt van Antwerpen.
Edgyquote:Op maandag 6 juni 2016 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dit nou weer voor een non-nieuws, wat mij betreft dreggen ze zijn lichaam op, stouwen hem vol met stroo en zetten ze hem te kijk op de Grote Markt van Antwerpen.
Wat heeft Johan Cruijf hier mee te maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
JC was de eerste astronaut en tijdsreiziger
Had een mooie waggie je weet de Citroen SMquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heeft Johan Cruijf hier mee te maken?
Je gaat niet dood van een dag aan een kruis hangen, dat snap je hopelijk?quote:
Wat knap dat jij precies weet wat wat ik denk, terwijl ik daar helemaal niets over gezegd heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van een dag aan een kruis hangen, dat snap je hopelijk?
Dus die 'wederopstanding' is waarschijnlijk een stuk minder wonderbaarlijk dan je denkt.
I was using the colloquial 'je', but whatever.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat knap dat jij precies weet wat wat ik denk, terwijl ik daar helemaal niets over gezegd heb.
Fixed. Geen dank.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:54 schreef vigen98 het volgende:
De plek trekt jaarlijks honderdduizenden toeristen en pelgrims idioten die niet zelf na kunnen denken en hun verantwoordelijkheid in de handen van een sprookjesfiguur leggen.
Hi-la-rischquote:
Komop zeg. De wereld zou een stuk beter af zijn zonder religie.quote:
Religie heeft een extreem belangrijke rol gespeeld bij de ontwikkeling van de westerse beschaving. Zonder religie waren we nooit gekomen waar we nu zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Komop zeg. De wereld zou een stuk beter af zijn zonder religie.
Alle ellende die je momenteel ziet in de wereld ligt religie aan ten grondslag. Of misschien niet alle, maar wel het overgrote merendeel.
Zolang religie niet verbannen wordt wereldwijd is de mensheid zonder twijfel sowieso ten dode opgeschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |